O2 Pakiet na bezdroża

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nico706
    Classic
    • 2009
    • 2

    O2 Pakiet na bezdroża

    Lukas81, moja ocia też ma blachy warszawskie, WPR ale pracuje w Przemyślu i naszczęście rzadko muszę ją na mieście zostawiać ale póki co nic nie zrobiła chołota
  • biff
    Classic
    • 2008
    • 14

    #2
    O2 Pakiet na bezdroża

    Witam. Niedawno kupiłem octavie i okazuje się mieć pakiet na złe drogi ( płyta metalowa pod silnikiem i duuuży prześwit). Po lekturze forum wychodzi, że są inne amorki i sprężyny. Auto ogólnie jest strasznie twarde i sztywne ( golf 4 wyraźnie bardziej komfortowy). I stąd moje pytanie czym mogą się różnić amortyzatory i czy np zmiana samych sprężyn może coś zmienić. Auto wizualnie, z takim prześwitem średnio mi się podoba, a jedyne nierówności jakie porównuję to miejskie krawężniki i do tego ten brak komfortu ....

    Komentarz

    • guzolot
      Rider
      • 2010
      • 473

      #3
      :szeroki_usmiech na polskie krawężniki potrzebny jest wysoki prześwit, a najlepiej taki powóz



      pozdrawiam.
      Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
      ---


      A to moja skodzinka:
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

      Komentarz

      • baca10
        RS
        • 2009
        • 6225

        #4
        biff, ten przeswit to nie jest wcale taki duzy 20 mm, a plyta ci sie przyda, ja w najblizszym czasie taka wlasnie bede u siebie montowac

        Komentarz

        • Mr0czny
          Elegance
          • 2009
          • 948
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          płytę jak wyżej bym sobie zostawił

          inne sa pewno amortyzatory i sprezyny.

          Jak chcesz to mam do sprzedania spreżyny na jakich wychodziła seria 2.0 BKD (przejechane 44 kkm) bo wymieniłem na RSowe.

          Komentarz

          • guzolot
            Rider
            • 2010
            • 473

            #6
            ja mam płytę (fajna sprawa), ale brakuje mi prześwitu.
            Poprzedni właściciel zamawiając w salonie zamówił obniżone zawieszenie.
            Efekt jest taki, że często gęsto wadzę ową blachą o różne rzeczy :/
            Najczęściej o krawężniki.
            Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
            ---


            A to moja skodzinka:
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

            Komentarz

            • Rok z Bagien
              L&K
              • 2010
              • 1172

              #7
              W przyszłym tygodniu winienem odebrać moją Octavię właśnie z pakietem na bezdroża.
              Nic mi nie wiadomo, aby charakterystyka zawieszenia czymś wyraźnym różniła się od standardu (poza 2 cm. większym prześwitem).
              Ponadto auto na bezdroża (mniejsze lub większe) powinno mieć mniej sztywne zawieszenie.

              Komentarz

              • biff
                Classic
                • 2008
                • 14

                #8
                płyta definitywnie zostaje , natomiast zastanawiam się nad tymi amorkami i spręzynami. Czy jeżeli zmieniać to tylko komplet - a jeżeli tak, to zostanie tak jak jest ze względu na koszty i sprawność amortyzatorów , czy same np sprężyny i czy zda to egzamin... .
                Z tego co wiem Octa I jest sporo niższa niż OII, a zwłaszcza diesel gdzie misa olejowa jest niebezpiecznie blisko ziemi ..

                Komentarz

                • daszek
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 239
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Rok z Bagien
                  Nic mi nie wiadomo, aby charakterystyka zawieszenia czymś wyraźnym różniła się od standardu (poza 2 cm. większym prześwitem).
                  mam i mogę powiedzieć, że pow. 130 buja tyłem na boki :wink:
                  osobiście rzadko przekraczam ten próg, więc mi to nie przeszkadza.

                  Natomiast pakiet polecam, bo gdy wszyscy w ostatnią zimę gubili plastykowe osłony silnika na zmarzniętym śniegu, ja nawet nie dotknąłem osłoną śniegu jadąc w koleinach :szeroki_usmiech
                  zdroofko
                  daszek
                  http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II

                  Komentarz

                  • studi79
                    Classic
                    • 2010
                    • 34

                    #10
                    Szkoda że tak daleko od Łodzi bo byśmy się wymienili :lol: Chętnie bym swoją nieco podniósł

                    Komentarz

                    • Bartosz Gruza
                      Classic
                      • 2010
                      • 23

                      #11
                      Mam Octavię z tym pakietem.
                      Zawieszenie jest bardziej sztywne, porównując do jazdy próbnej zwykłym modelem.
                      w ASo twierdzą, że amortyzatory i spręzyny są inne.
                      W kaźdym razie osłona super, cały spód zabudowany brud nie wpada do komory silnikia. Zaiwszenie wyżej 2cm od serii ale to w sumie 4 cm wyżej niź Octavia 1, żaden krawęźnik nie straszny i polne drogi teź.
                      Fakt, lepiej jeżdzi się z obciążeniem niż bez ale na równym asfalcie do 150 km/h nie miałem Zadnych problemów.
                      Bartosz

                      Komentarz

                      • daszek
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 239
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Bartosz Gruza
                        cały spód zabudowany brud nie wpada do komory silnikia.
                        hehe, trochę wpada, a najwięcej przez przedni grill :wink:

                        Zamieszczone przez Bartosz Gruza
                        równym asfalcie do 150 km/h nie miałem Zadnych problemów
                        na równym asfalcie nie ma prawa, ale większość jest rozjeżdżona, no i buja tyłem.
                        zdroofko
                        daszek
                        http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II

                        Komentarz

                        Pracuję...