Witam czy ma ktoś może z was zamontowany mechanizm wycieraczek zamiennik?? jak on się sprawuje?? Mój niestety podczas czyszczenie został uszkodzony, oryginalny kosztuje koło 200zł a zamiennik znalazłem za 50 zł i 1 rok gwarancji.
Proszę o info bo niestety jeżdżę na razie beż wycieraczek i muszę jak najszybciej to naprawić
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Witam.
Mam zamontowany w swojej O1 zamiennik około roku. jak na razie spisuje się dobrze. Jednak należy rozebrać trzpienie i przyspawać je do płaskownika w który są wciśnięte, ponieważ po jakimś czasie wyskoczą z płaskownika. I najważniejsze od razu należy przesmarować cały mechanizm.
Ja kupiłem taki za 40 zł to się do niczego nie nadawał, trzpienie się ślizgały w tuleji, tak jak kolega elektryk22 mówi trzeba by go jeszcze spawać dodatkowo.
A jest może szansa na złożenie może jakoś z 2 jednego żeby działał bez problemu?(oryginalny +zamiennik) oryginalny jak rozebrałem i przy próbie wybicia trzpieni pękło aluminium przy samym mocowaniu.
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Tak jak pisałem poprzednio, ja używam zamiennika za około 40 zł. już rok i działa. Nie wiem czy podejdą trzpienie z oryginału do zamiennika, ponieważ nie próbowałem. W zamienniku wystarczy tylko lekko pospawać trzpienie do płaskownika i będzie działać. A poza tym oryginał proponowano mi za mniej więcej 150 zł.
Sprawdza się dobrze-pod warunkiem że pospawacie płaskowniki do sworzni,wystarczą małe spawy,ponieważ ząbki sworzni nie trzymają płaskowników.
Wraz z przesyłką 46 zł.
Komentarz