Marek, mimo, że wykresy wyglądają tak, jak wyglądają, to nie można porównywać przebiegu momentu w silniku 1.8T z TDI. Jeśli byśmy to zrobili, okazałoby się, że ten Golf objechałby tego Leona
Ale przeciez tu nie ma dyskusji o momencie na kolach tylko na silniku, a ten jest duzo wyzszy w tdi przy tak niskich obrotach.
Rozumiem, ze Mastersowi chodzi o pokazanie tego, ze w TDI przy bardzo niskich obrotach sprezarka wytwarza juz duze cisnienie, bo przeciez z tego sie ten moment bierze, podczas gdy w beznyniaku sobie jeszcze smacznie spi.
z tym nie dyskutuję. wiadomo, że mikro-świstaka rozkręca się szybciej ko przez to nawet spokojna jazda zimnym dieslem nie jest najzdowsza - z tym nie mam nawet zamiaru polemizować :spoko
przerabiałem ten temat jakieś 2 tygodnie temu. Na początku sam zbytnio nie wiedziałem jak się za to zabrac?
A więc tak- użyłem na początku rozpuszczalnika do farb (naklejka robi się miękka) a potem delikatnie nozykiem do tapet po kawałku. Na koniec dobry płyn do szyb i po kłopocie 8)
Jeśli chcesz ocalić naklejkę i przenieść ją na inną szybę to poproś w zakładzie zajmującym się szybami, zrobią to bez śladu, jeśli natomiast nie zależy Ci na naklejce to zrobisz to bez problemu żyletką (uwaga na palce, proponuję zrobić sobie osłonkę). :-)
Komentarz