Witam szanowne grono mam pytanko odnosnie turbo posiadam skodzinke niby z silnikiem AGR a po ostatniej wizycie u znajomego mechanika przekonywal mnie ze posiadam turbine ze zmienna geometria a z tego co wyczytalem to powinienem miec turbine bez zmiennej geometrii probowalem doczytac numer silnika ale niestety nic juz nie widac powiedzcie czy to mozliwe zebym posiadal turbine ze zmienna geometria nadmienie ze skoda octavia 1999 1.9 tdi 4x4 haldex z włoch
Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
p1iotr, A jak ten mechanik stwierdził, że to jest turbina ze zmienną geometrią?
Bo turbo ze stałą geometrią łopatek też ma mieszek sterujący zaworem upustowym. Wygląda bardzo podobnie jak te sterujące łopatkami.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Wjedź na kanał i spójrz na połączenie turbiny z przewodem wydechowym.
W AGRz-e połączenie to jest prostokątne(+- 11 x 9 cm),mocowanie na 4 śruby.W pozostałych dieslach jest to trójkąt,mocowanie na 3 śruby.
czy to mozliwe zebym posiadal turbine ze zmienna geometria nadmienie ze skoda octavia 1999 1.9 tdi 4x4 haldex z włoch
może wcześniejszy właściciel wymienił ori turbawkę i wsadził inną/lepszą.
ja miałem wcześniej silnik AGR i z ori turbawką i na 100% nie miała ona zmiennej geometrii.
sugerowal sie tym ze niby ma zawor podcisnieniowy a ten zawor ma wlasnie turbinka ze zmienna geometria jutro postaram sie zrobic jakas fotke zaworka i wstawie
Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
mam do was prośbę bo byłem w ASO na przeglądzie za 1zł i pan z serwisu stwierdził ze mam wyciek z tyłu silnika z okolicy turbiny czy zobaczę turbinę w silniku AGR od góry?
Komentarz