Ja kupiłem przy okazji zakupów firmowych w hurtowni z akcesoriami informatycznymi, ale znalazłem coś takiego:
Prosba o ocene logow 1.9 ASV
Zwiń
X
-
Nie jestem specjalistą, ale wg mojej skromnej wiedzy:
1) Widać, że nowa przepływka - działa idealnie, nie przycina dawki paliwa
2) Widać, że EGR zaślepiony
3) Turbo ma trochę kłopot z utrzymaniem stałego ciśnienia. Najpierw wchodzi na 2200, potem zbija na 1800 mimo zadanych 2000. Prawdopodobnie lekko zacinają się łopatki zmiennej geometrii, być może wystarczy je rozruszać.
4) Skoro auto wchodzi w tryb awaryjny to jaki jest zapisany błąd w ECU?
Komentarz
-
-
Ten ostatnie logi wyglądają lepiej. Prawdopodobnie dzięki temu, że przegazowałeś autko parokrotknie w celu zrobienia logów pomogłeś rozruszać się łopatkom
Zamieszczone przez motyka8Probowalem jeszcze kilka razy zlapac notlauf ale sie nie udalo
Gdyby problem jednak znowu wystąpił przeczytaj to:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=7360 i zobacz czy dźwignia (pokazana na zdjęciu) pracuje u Ciebie w pełnym zakresie.
Komentarz
-
-
Na tym logu to juz powinno byc widac notlauf http://vaglog.rtnet.pl/motyka.405_17086.html na trzecim biegu robiony bo na 4 nie bylo miejsca
Komentarz
-
-
Łoooo - jakie piękne przeładowanie :diabelski_usmiech
Na 99.9% zapieczone kierownice. Poczytaj ten wątek: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=511041
Znajdziesz tam bardzo podobne logi i m.in. namiar na firmę czyszczącą turbiny z okolic Mielca.
Komentarz
-
Komentarz