dzis kolo 13 na Halembie - rondo solidarnosci, czarna O1 kombi, z cb na dachum ksenon, przyciemniane szybki, czarny grill, ogolnie super wyglad. Na boku adres strony www chyba "farby lakiery" czy cos takiego. Pozdrawiam kolege.
Dostałem strzała !!!
Zwiń
X
-
Dostałem strzała !!!
Witam wszystkich. Tydzień temu miałem wypadek swoim szkodnikiem z mojej winy. Mam ubezpieczenie AC w PZU i w związku z tym mam pytanie czy po obejrzeniu zdjęć dało by się stwierdzić czy rzeczoznawca może orzec w tym przypadku szkodę całkowitą czy ten samochód nada się jeszcze do naprawy. Rzeczoznawcy jeszcze nie było na oględzinach więc mogę zasięgnąć troche informacji co i jak. Dla mnie osobiście nie wygląda to groźnie bo tylko blacha pognieciona, boczna poduszka wystrzelona a wszystkie szyby i lampy całe nieruszone no i belka tylna troche się wygieła ale patrząc na punkty mocowań belki to wyglądają na nieruszone. Na koniec mam małą prośbe. Czy ma ktoś może dostęp do aplikacji z których korzystają rzeczoznawcy przy ocenie uszkodzeń pojazdu powypadkowego ??
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć rozbitka.
-
-
To zależy na ile auto jest ubezpieczone , miałem mniejszego dzwona , ale podobnego to wycena była doooośc duza dzięki częściom ori z ASO, ale auto miało 3 lata wiec szkody nie uznaliZamieszczone przez skalarraczej całkowitej szkody nie bedzie.
Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Może być całkowita - z tego co widać pewno dostał słupek srodkowy , co swiadczy o załamaniu się geometrii auta ( m.in dach - to też widać) zadna firma ubezpieczeniowa nie zgłosi takiego auta do naprawy ( gdyz nie ma gwarancji przywrócenia stanu z przed wypadku , a pozatym uzytkownik bedzie reklamował naprawę ze wzgledu na złą trakcję auta ) . Ale jest to tylko sugestia po pobieznym obejrzeniu zdjęć
Komentarz
-
-
szkoda będzie na 100% całkowita. I nie ma co tutaj dyskutować
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
szkoda całkowita wystąpi jeżeli koszt naprawy przkroczy np. 60% wartości -> w zalezności od ubezpieczyciela, ale ważne są też uszkodzenia "istotnych elementów" mające wpływ np. na bezpieczeństwo np.Zamieszczone przez winni77Sorry, że się wtrącę, ale nie miałem jeszcze "przyjemności". Czy całkowita wystąpi wtedy jeśli, np. w przypadku djquest koszt naprawy przewyższy 19000zl?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Deo, no to czy 60 czy 80? bo to jest różnica. nie wprowadzajcie w błąd. Każde TU ma w swoich ogólnych warunkach zapisane takie rzeczy. I zazwyczaj w każdym TU jest to 70% rynkowej wartości pojazdu.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
przecież napisałem, że w zaleznosci od ubezpieczyciela :?: :!:Zamieszczone przez lukasz3112nie wprowadzajcie w błąd
zazwyczaj 70 oprócz kumpla, który niedawno skasował auto i miał 60.Zamieszczone przez lukasz3112I zazwyczaj w każdym TU jest to 70% rynkowej wartości pojazdusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
W przypadku likwidacji szkody z AC własciciela limit jest 100% (wartości auta w momencie wypadku)
Zawsze możesz się nie zgodzić na szkodę całkowitą. Znaleźć dobry zakład (niekoniecznie ASO) który zrobi to porządznie za dobre pieniądze i przedstawić ubezpieczycielowi rachunki.
Jeśli łaczny ich koszt nie przekroczy wartości auta w momencie szkody nie mają prawa odmówić wypłaty świadczenia.
Pies pogrzebany jest w tym, że liczą tutaj wartość auta w momencie wypadku a nie kwotę jaką masz na polisie. I tutaj najczęściej dochodzi do bardzo dużych rozbiezności.
Dlatego też nie warto ubezpieczać się na zawyżone kwoty bo i tak nic to nie daje!Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
-
Moim zdaniem na 100% będzie szkoda całkowita. Ja miałem mniejszego "dzwona" w zeszłym roku. Sprawca na szczęście był ubezpieczony w PZU. Rzeczoznawca naprawy z cześci oryginalnych ( nie było zamienników) wycenił na 90% wartości auta. Wziąłem kasę , wyremontowałem auto i jeszcze coś zostało. Rzeczoznawcy trzeba podpowiadac co ma dopisac do protokołu. Nawet najdrobniejsze części maja swoją wartość i wpływ na końcową decyzję TU.
Komentarz
-
-
ostatnio znajomy rozwalił 02 ale z przodu - szkoda całkowita (naprawa około 90 % wartości) ale TU zastosowało pewien myk: wystawiło rozbity na aukcji i kasa po sprzedaży trafiła do właściciela (gotówka od kupującego)a TU pokryło różnce do wartości ubezpieczenia.
3 strony zadowolone: TU mała wypłata odszkodowania, właściciel dostał pełną wartość pojazdu i kupujący ma temat do zabawy.
jeden minus - na rynek trafi nastepny wrak wyklepany na handel przez kowalaNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Powinni sprzedawać takie auto na części bez papierów, bez możliwości rejestracji jesli tak nie robią to masakra !Zamieszczone przez kkuligowskiostatnio znajomy rozwalił 02 ale z przodu - szkoda całkowita (naprawa około 90 % wartości) ale TU zastosowało pewien myk: wystawiło rozbity na aukcji i kasa po sprzedaży trafiła do właściciela (gotówka od kupującego)a TU pokryło różnce do wartości ubezpieczenia.
3 strony zadowolone: TU mała wypłata odszkodowania, właściciel dostał pełną wartość pojazdu i kupujący ma temat do zabawy.
jeden minus - na rynek trafi nastepny wrak wyklepany na handel przez kowala
Komentarz
-
-
Robią tak i PZU przymierzało się do likwidacji całkowitej mojej OII w marcu po dzwonku, ale zależało nam by auto zachować i naprawić i nie daliśmy się nadmuchać w butelkę agentowi. Nigdy nie wiesz jaka będzie kwota z aukcji. A tak auto naprawione i bezproblemowo jeździ dalej. Tylko, że nie było pasztetu z geometrią.
To co widać po zdjęciach chyba pójdzie na całkowitą IMO.
Komentarz
-
-
W grudniu skasowałem P206, moja wina (śnieżyca). Szkoda całkowita, w PTU to koszty naprawy powyżej 70% wartości auta w chwili zdarzenia.Zamieszczone przez blackspotW przypadku likwidacji szkody z AC własciciela limit jest 100% (wartości auta w momencie wypadku)
Więc NIE jest to 100% aby była szkoda całkowita.
Chyba że miałeś na myśli, że odszkodowanie nie będzie wyższe niż..
U mnie po wyliczeniach naprawa wyszła kosmiczna. Więc PTU obliczyło wartość pozostałości, odjęło to od wartości w chwili zdarzenia i wyszło odszkodowanie. Auto wyceniono na 14k w chwili zdarzenia, dostałem 8,6k odszkodowania.
Komentarz
-


Komentarz