djczas, Jak bedzie Ci to Staszek siedziec jak mi to generalnie zycze powodzenia, bardzo bardzo opornie to schodzilo, ale w koncu zeszlo jak juz zdecydowalem sie na bardzo silowe wyjecie tego Ale jak juz raz bylo zdejmowane, to powinno bez problem zejsc drugi raz
Bledy diagnozy
Zwiń
X
-
Witam
wszystkich pomocników
Problem z połączeniem mam już z głowy.
Okazało się że po zainstalowaniu WIN XP wszystko chodzi bez zarzutu.
I tu mam pytanko do mądrzejszych kolegów, proszę o przetłumaczenie następujących błędów:
19561, 17957, 17849
niestety w udostępnionych listach błędów tego nie ma. Pewnie to nic poważnego bo po wykasowaniu zniknęły bezpowrotnie
Pozrdo
GrzesiekNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
Zawór sterujący przepustnicy - otwarty lub zwarty do masy
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
(zawór ciśnienia doładowania N75 - zmniejszenie mocy, za niskie ciśnienie doładownia)
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
(zawór N18 recyrkulacji spalin - brak recyrkulacji spalin, za duża ilość spalin do recyrkulacji, zmniejszenie mocy, czarny dym)
Komentarz
-
-
Dzięki Maicroft
widze że jednak to nie jest takie "nic"
Mam tylko zapytanie czy mogło to być spowodowane pustym filtrem paliwa (po wymianie) :?: :?:
Pozdro
i jeszcze raz dzięki za pomocNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz