Kupiłem ostatnio Octavie L&K- strasznie fajna bryczka ale okazało się że ma przy lewym kole uszkodzony czujnik do układu samopoziomowania xenonów. Kłopot z tym taki, że elektronika przechodzi w tryb awaryjny i maksymalnie opuszcza światła w dół. Nie da się ich sensownie wyregulować. Ma ktoś pomysł gdzie coś takiego można kupić?
Samochodzik ma 150 kkm i porównałem moje xenony na białej ścianie z xenonami nowej primery- moje dużo słabiej świecą - czy xenony mogą z czasem obniżyć swoją skuteczność? Czy czas wymienić żarniki? światło nie jest różowe tylko mniej intensywnie świeci
pozdrawiam
Razaw
z tego co czytalem to xenon ma barwe swiatla
od 4000 do 10000czegos tam i moga swiecic od bialego
do niebieskiego odcienia...
podjedz do jakiegos elektryka co w grupie VAG sie specjalizuje
i moze CI doradzi. chlopaki ogolnie firme BODEX czy jakos tak polecaja
do wszystkiego...moze pomoga??
Kupiłem ostatnio Octavie L&K- strasznie fajna bryczka ale okazało się że ma przy lewym kole uszkodzony czujnik do układu samopoziomowania xenonów.
Masz dwa czujniki do xenonów, na tylnej belce oraz w przednim zawieszeniu. Mi osobiście udało się urwać na jakiejś dziurze w stylu "krater księżycowy" ten znajdujący się z przodu, nowy w ASO dostępny jest na zamówienie ~600zł, a używany jeszce ciężej, bo żaden z handlarzy nie wie o co chodzi do końca. Co do barwy i słabego świecenia, owszem, ziarniki się wypalają i stopniowo świecą coraz gorzej.
BTW upewniłbym się czy to na pewno czujnik, bo może, po prostu masz źle ustawione światła, a to normalne, że po włączeniu zapłonu xenonki poziomują się góra<>dół
Kupiłem ostatnio Octavie L&K- strasznie fajna bryczka ale okazało się że ma przy lewym kole uszkodzony czujnik do układu samopoziomowania xenonów.
Masz dwa czujniki do xenonów, na tylnej belce oraz w przednim zawieszeniu. Mi osobiście udało się urwać na jakiejś dziurze w stylu "krater księżycowy" ten znajdujący się z przodu, nowy w ASO dostępny jest na zamówienie ~600zł, a używany jeszce ciężej, bo żaden z handlarzy nie wie o co chodzi do końca. Co do barwy i słabego świecenia, owszem, ziarniki się wypalają i stopniowo świecą coraz gorzej.
BTW upewniłbym się czy to na pewno czujnik, bo może, po prostu masz źle ustawione światła, a to normalne, że po włączeniu zapłonu xenonki poziomują się góra<>dół
--
pozdrawiam,
grisza
wyrwany pewnie na jakiejs dziurze przez poprzedniego wlasciciela widziałem sterczące flaki za oponą
światła są maksymalnie podniesione do góry ale i tak za mało bo automat sciąga je w dół
[ Dodano: Pią 19 Lis, 04 22:24 ]
czy jest sens kupowac żarniki na allegro? czy gdzieś indziej?
pozdrawiam
szukal bym na gieldzie nie koniecznie od octavi bo napewno reszta VAGow ma ten sam czujnik
Dokładnie, wszystkie na tej samej płycie podłogowej co octa czyli golfy, bory, toleda, a3, etc.
"Większe" VAGi mogą mieć inne czujniki, ze względu na różnice w konstrukcji zawieszenia.
--
pozdrawiam,
grisza
[ Dodano: Sob Lis 20, 2004 00:21 ]
Zamieszczone przez razaw
wyrwany pewnie na jakiejs dziurze przez poprzedniego wlasciciela widziałem sterczące flaki za oponą
światła są maksymalnie podniesione do góry ale i tak za mało bo automat sciąga je w dół
czy jest sens kupowac żarniki na allegro? czy gdzieś indziej?
AFAIR nie bardzo możesz widzieć resztki czujnika za oponą, chyba, że oglądałeś autko z kanału. Sprawdziłbym czy doraźnie nie da się przepoziomować tych światęł VAGiem. A co do ziarników, kolega kupował na allegro 2xosram d2s i było wszystko w porządku, zapłacił niecałe 100zł/szt.
Komentarz