Dzięki wszystko doszło. Zdrowych i wesołych Świąt
2.0 tfsi - rs kombi czy exeo st sport
Zwiń
X
-
2.0 tfsi - rs kombi czy exeo st sport
Cena obu modeli z tymi samymi silnikami i bardzo podobnym wyposażeniu oscyluje w okolicach 110-120 tys zł. Czy ktoś miał taki dylemat, który z tych modeli wybrać? Jeśli tak to dlaczego wybrał ten model a nie inny?
Wydawało mi się że dla RS-a nie będzie konkurencji a tu taka niespodzianka - EXEO może być nawet tańsze. Chyba najtańsze 200KM na rynku.
Zakładamy że mamy limit 115kPLN.
Które auto waszym zdaniem jest lepszym wyborem na służbówkę jako alternatywa passata highline tdi 170KM? A może jeszcze inne auto wziąć pod uwagę?
EXEO GALIA BLUE :shock:
WORK: Mondeo Titanium
FUN: TypeR ver.IV
-
-
wez to które ci sie bardziej podoba, siedziałem ostatnio w exeo i jakos szału na mnie w srodku nie zrobiło :cry: natomiast siedziałem również w leonie cuprze 240ps, jak dla mnie super(niestety mały bagaznik)
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
hehe zapytaj na forum seata to zobaczysz jakie będą odpowiedzi padać :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dziwne z tym exeo, na fotkach wygląda IMO fajniej, ale jak go oglądam nażywca to szału nie robi.
w sumie bez specjalnych różnic te auta, RSka przekonuje mnie większą funkcjonalnością, exeo zwłaszcza jak na kombi ma żenujący bagażnik i mało miejsca z tyłu, ale nie wiem czy to akurat ważne w tym przypadku.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Exeo nie ma automata.
Nie wiem jak exeo, ale leon w cenniku wydaje się tańszy od octy, ale już po rabatach wychodzi to samo.
Jeżeli twój partner biznesowy będzie Cię widział w tym samochodzie i może to mieć jakieś znaczenie (prestiż) to bierz model wyższej klasy i nowy model, co by się szybko nie zestarzał. Weźmiesz octe, i za 2-3 lata będzie to stary model. Weźmiesz paska i za rok będzie to stary model.
Bierz Superba2.0tsi w automacie, po rabatach może załapiesz się na elegance
O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
superb wydaje sie dobrą inwestycją, siedziałes w superbie? na bank sie nie zawiedziesz :!:aha jest juz 2.0 tsi :diabelski_usmiech
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekbierz model wyższej klasyZamieszczone przez tomekBierz SuperbaZamieszczone przez DirkDigglermamy limit 115kPLN
ja miałem podobny dylemat i odpósciłem S2, Passata, Insignie i zdecydowałem się na RSa
za115 tys nie dostaniesz dobrze wyposażonego S2(no chyba, że wersja średni golas) :diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DirkDigglerKtóre auto waszym zdaniem jest lepszym wyborem...
a Ty i tak sam musisz zdecydować :twisted:- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneMyślałem sam nad RS, ale Passat wychodził taniej=wolniej
170HP DSG passat kombi w Highlinie (ale bez dodatków) kosztuje tyle samo co 170HP RS kombi z DSG ale lepiej doposazony
tyle, że na passata jest juz końcówka zapisów do produkcjiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Ale za znacznie mniejsze pieniądze w Passacie dostałem więcej + większe auto, a 1.8 tsi daje radę(do 2.0 tsi w budzie octy nie ma podjazdu), do tego spalanie mniejsze, więc ostatecznie wygrała kalkulacjaNajbogatsze wersje faktycznie się mniej więcej zrównują, tylko, że Passat z tym samym silnikiem nie będzie mieć identycznych osiągów. Wolałbym Octavie niż Golfa GTI, a już na pewno od Exeo.
Witam
Passat 1.8 TSI R-Line MY2010
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneAle za znacznie mniejsze pieniądze w Passacie dostałem więcej
za passata kombi 170km+DSG w Higlinie-122tys, jesli dołożysz jakies fajne opcje typu navi, pełna skóra czy szyberdach to wyjdzie ponad 140tys
za kilkanaście tys mniej kupic mozesz RSa 170km+DSG na fulu
i odbierając auto np w pażdzierniku nie będziesz mial poczucia, że właśnie twoje auto wyszło z produkcjiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneBrałbym RS, jakoś nie mógłbym "jeździć prawie audi"-tak naprawdę dla większości to żaden argument, ale dodam, że: wg. mnie brzydsze z zew. jak i wew. RS bardziej kojarzy się ze sportem. Myślałem sam nad RS, ale Passat wychodził taniej=wolniej.
nie mógłbyś jeździć prawie audi a mógłbyś prawie golfem..... :|
seatem nie jezdzilem wiec sie nie wypowiem.
exeo to klasa wyżej,
sprawdź jak sie zachowuje zawieszenie itd....
Komentarz
-
Komentarz