Kupno O1 z dużym przebiegiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nhfs
    Classic
    • 2011
    • 15

    Kupno O1 z dużym przebiegiem

    o bardzo dobra propozycja
    tak więc ja sie zapisuje - względnie moge się troszke spóźnić.
  • arturo_o
    Ambiente
    • 2010
    • 170

    #2
    Kupno O1 z dużym przebiegiem

    Czy warto jest kupić O1 z przebiegiem 300000 tys. w górę na co zwrócić uwagę czy lepiej dać sobie spokój z jakimi wydatkami musze się liczyć przy kupnie z takim przebiegiem.

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      jaki silnik

      Komentarz

      • arturo_o
        Ambiente
        • 2010
        • 170

        #4
        Interesują mnie 1,9 90KM , 1,9 110 KM i 1,6 101 KM

        Komentarz

        • filipT
          Rider
          • 2010
          • 554

          #5
          na pewno lepiej z 300tyś autentycznymi niż ze stanem licznika "180tyś", stanem "igła", "w dieslu", "pierwszym właścicielem w Polsce", "poprzednio jeździł/a dziadek w niedziele do kościoła/kobieta na zakupy", stan lakieru lepszy niż w nówkach z salonu.
          jeśli chodzi o klekota tdi to po dokładnym sprawdzeniu stanu można brać, te silniki są całkiem żywotne, imho
          Mój Szkodnik

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            sensownie tytułuj tematy :idea:
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • krzypaw
              Drive
              • 2010
              • 88

              #7
              Ja kupiłem z przebiegiem 310,000 z niemiec od pierwszego właściciela, od znajomego niemca, pojechałem sam, myślę że warto, jeżdze nim już 4 miesiące, posprawdzałem sobie już w kraju VAG-iem doładowanie dawki i myślę że jeszce długo pojeżdzę.
              Jeśli z pewnego źródła to warto.

              Komentarz

              • Lashlo
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1455

                #8
                arturo_o, wiekszosc aut uzywanych na naszym rynku ma takie i wieksze przebiegi.Jesli wsio bylo serwisowane na czas nie powinno byc problemow.

                Komentarz

                • phrix
                  L&K
                  • 2007
                  • 1000
                  • Audi
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Moim zdaniem warto jeżeli mówimy o TDI. Jak turbo, dwumas jest ok, a silnik nie bierze oleju to można spokojnie nakręcić drugie tyle. W moim poprzednim O1 przy przebiegu ponad 500.000 wszystko chodziło aż miło.
                  Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                  _

                  Komentarz

                  • krzypaw
                    Drive
                    • 2010
                    • 88

                    #10
                    no i jak kupiłeś?? warto było??

                    Komentarz

                    • krisoctav
                      Rider
                      • 2008
                      • 417

                      #11
                      sprawdzić w serwisie stan silnika jeśli serwisowany udokumentowany serwisowany to brać miałem octawkę z silnikiem 1.9 tdi 90 km Agr silnik i spoko chodził tylko delikatnie było czuć kończącą się dwumasę która od nowości nie była wymieniana ale to i tak dużo.

                      Komentarz

                      Pracuję...