xekon, Wrzuc foty w post musi sie tak dac, a jak nie to sie wrzuc recznie na serwer i po sprawie
Woda z rury
Zwiń
X
-
takie mamy paliwo w Polsce.Niema co sie stresowac :diabelski_usmiech-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
kiedyś Rewiński śpiewał : "kupię skodę na wode" :lol:
to może Ty już masz ten pojazd? :szeroki_usmiech
Nie ma się co przejmować : czysta fizyka. Układ wydechowy jest troszku długawy, i działa na spaliny jak chłodnica. Czyli jeśli efektem spalania jest para wodna ( a po części jest) - to przy zimnych elementach układu wydechowego ulega ona skropleniu. I to jest ten objaw: woda z tłumika. Popatrz na inne samochody- też powinieneś to zauważyć- a szczególnie rano - zaraz po ruszeniu z miejsca, kiedy wszystko zimne.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
a mi sie zawsze wydawalo ze ta ciecz( bo woda to to nie jest, przynajmiej nie czysta), bierze sie z tego jak sprawny jest katalizator? w autach wysokiej klasy woda leci wrecz strumieniem :wink:
jechalem kiedys za nowa beemka 5 i na skrzyzowaniu woda wrecz ciekla(szczegolnie jak dodal gazu)
a temp. na dworze byla napewno powyzej 20stC
ale moze sie myle wiec prosze mnie poprawick
Komentarz
-
-
tez mysle ze nie ma sie czym przejmowacPlanujesz wakacje w Ustce?
zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/
Komentarz
-
-
Paliwo ma skład 86% węgla a reszta powiedzmy wodoru, z reakcji spalania wychodzi iż H2 łącząc sie z tlenem daje H2O i nie ma co wnikać. Jak samochód pracuje na gazie to wody jest więcej i tak ma być. Dopóki układ wydechowy sie nie rozgrzeje woda bedzie sie wylewac a jak juz bedzie gorący to bedzie w postaci pary wodnej. Zjawisko to dotyczy wszystkich silników zasilanych zarówno ON jak i PB itd. różny jest tylko skład procentowy wodoru i węgla.
Komentarz
-
Komentarz