Standardowa tuleja Lemforder kosztuje ok. 25zł. Pełna z Audi TT to ok. 40zł. Ta oferta za 140zł, to nie wiem czym się różni od tej za 25zł. Tuleje z TT poprawią prowadzenie auta. Co do wytrzymałości, to 120kkm wymieniałem komplet zawieszenia na Lemforder i na chwilę obecną jest ok (oczywiście poza poduszkami i łącznikami stabilizatora).
Tuleje wahacza przód
Zwiń
X
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Witam, w maju szykuje się na wymianę tulei i na allegdrogo znalazłem takie coś jak tuleje z poliuretanu. Czy jest sens pakować się w to, czy kupić te pełne? Ktoś pisał, że przy pełnych moze polecieć maglownica, więc lepiej chyba wziąć te niepełne?
Zastanawiam się czy przy okazji nie wymienić tulei tylnej belki, bo pewnie nigdy nikt tego nie robił.
Komentarz
-
-
Tuleje pełne są bardziej wytrzymałe i usztywniają zawieszenie w aucie a co za tym idzie auto zachowuje się bardziej stabilnie , co do maglownicy to nie prawda , poliuretany są bardzo dobrym wyjściem dla osób które lubią po szaleć w zakrętach i nie tylko , mam u siebie i nie narzekam .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Nie muszą być w żadnym okuciu ,poliuretan jest bardzo twardy i wytrzymały .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Jednak będę zakładał zwykłe gumowe Lemforder, poczytałem sobie trochę o polimerze i mi przeszło.
Zamówiłem pełne na tył wahacza i normalne przednie, oraz gumy stabilizatora, łączniki wymienię jak mechanik oceni stan.
Ma też sprawdzić tuleje w belce tylnej.
Co to polimeru, to wyczytałem, że ich zgon jest natychmiastowy, a guma pada powoli. Możliwe dlatego, że nie posiadają metalowej obudowy i są połączone bezpośrednio z wahaczem.
Komentarz
-
-
też wymieniałem parę padniętych z jednej strony u siebie. Ale też zastosowałem tradycyjne, choć zastanawiałem się nad poli. Gdzieś wyczytałem, że te tuleje przenoszą dużo większe siły bezpośrednio na wahacz, co po jakimś czasie może go to też doprowadzić do zgonu, seryjny wahacz nie jest do nich dostosowany, bo właśnie twardziej "tłumią" i jak piszesz są bezpośrednio z nim scalone materiałem tłumiącym.
Komentarz
-
-
Czytając dalej o polimerze, to został os stworzony do aut rajdowych, gdzie każda liczy się sztywność i precyzja prowadzenia. Takie auta są serwisowane zapewne po każdym rajdzie i takie tuleje są wymieniane co sezon. W zwykłym aucie dla rodziny, takiego czegoś się nie stosuje i jeździ sie do kolejnej wymiany. Wiem coś o wymianie części, ale w rowerze, bo ścigam się regularnie w maratonach MTB i co sezon cały napęd idzie do wymiany (łańcuchy, zębatki korby i kaseta, support jak jest zajechany nie wspominając już o oponach), więc rower jest wykorzystywany na 120%, a co dopiero auto rajdowe
Komentarz
-
Komentarz