Octavia II 2.0 TDi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jakimoto
    Drive
    • 2010
    • 54

    #26
    Zamieszczone przez borynajosef
    Z odpalaniem to chyba powinno być na odwrót. Zimny silnik dostaje wyliczoną przez komputer większą dawkę paliwa przez co odpala szybciej niż mocno nagrzany.
    No ale u mnie do tej pory w lagunie jest tak: Zimny silnik pali na pół obrotu, mocnoa nagrzny z 3 obroty zanim odpali, a tutaj czy zimny czy byl już ngrzany to pół obrotu i już chodzi

    Komentarz

    • borynajosef
      Drive
      • 2009
      • 65

      #27
      Zamieszczone przez lukas220
      Od jakiegoś czasu mam BKD DSG i fakt wymieniłem parę rzeczy. Jednak za komfort jazdy ( głównie za sprawą DSG i 320Nm oraz zdecydowanie lepszą kulturę pracy niż 1,9) warto zapłacić większymi wydatkami na serwis i paliwo. Jeśli komuś z tym źle i płacze, że w samochodzi za >100 000zł trzeba od czasu do czasu coś wymienić za 2000zł to mogę opisać ile kosztuje serwis np Alfy 159 JTD Każdy właściciel OII ( nawet z BKD na pokladzie ) poczuje się wtedy jak wygrany w Lotto :wink: pozdrawiam
      Prawda. Zresztą każde auto częściej lub rzadziej będzie się psuć. Z drugiej strony wydatki na serwis i na paliwo nie muszą być dużo większe niż w 1,9. Jak ktoś chce mieć większą frajdę z jazdy to niestety musi trochę więcej wydać. Jeśli chodzi o spalanie w porównaniu z 1,9 TDI PD różnica wynosi średnio ok 1l ON.
      Silnik BKD ma parę irytujących rzeczy lecz może poza większym prawdopodobieństwem pęknięcia głowicy (co wcale nie musi się zdarzyć) nie przewyższa w jakiś znaczny sposób pod tym względem 1,9 TDI. To dość udana jednostka.
      Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
      Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE

      Komentarz

      Pracuję...