Zamieszczone przez Maicroft
Spalanie gazu
Zwiń
X
-
Słyszałem już rózne wersje. I raczej nie polecają O + Gazzzz. Spytaj luky8 on ma i z tego co pamiętam potrafiła jego gablota wciągnąć 15L czy nawwet więcej :szeroki_usmiech ale wtedy coś miał nie tak z sandą. Nie wiem jak jest teraz ale myśle ze na niżej niż 10L przy jeździe sprawiającej satysfakcję nie ma co liczyć.
Jeźeli kupujesz uzywke to szukaj w TDI bo rózniaca w używkach 1.6 a TDI jest prawie równoznaczna z kupnem 1.6 i zamontowaniem gazu.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
MIałem gaz w Oc1 teraz mam również w Oc2. Silnik 1,6 101 i 102KM. W pierwszym przypadku była to instalacja DGI obecnie sekwencyjna i tylko w taką obecnie warto inwestować. Spalanie w Oc1 było ok. 20% wyżej niż komputer bez strat na mocy i strzałów w kolektor. W oc2 spalanie gazu mam nieco poniżej komputera i tak samo chodzi bez zarzutu. Jak będziesz miał jeszcze pytania to pisz 8)
Komentarz
-
-
Silnik 1,8 20V średnio zżera mi ok. 12 litrów gazu.
Na mieście lub przy "satysfakcjonującej" jeździe spalanie dochodzi do 15, a jak jeżdżę w kapeluszu 8) , to schodzę do 10 litrów.
Instalacja drugej generacji z "gwizdkami" na kolektorze.Dwuoctaviusz
starsza O1 1,8 `98 + LPG
i nowsza O2 1,6 `08
Komentarz
-
-
czyli trzeba liczyc 10 l przy delikatnej jeździe i koło 15 l przy odrobinie szaleństwa
ile może ksztowac dobra instalacja zeby nie trzebabyło tylko pod maską grzebać ??
bo coś czuje ze sie nie opłaca to za bardzo skoro mi jak deliktanie jeźdze pali ok 6
ile stoi dobra instalacja gazowa ?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mokartczyli trzeba liczyc 10 l przy delikatnej jeździe i koło 15 l przy odrobinie szaleństwa
ile może ksztowac dobra instalacja zeby nie trzebabyło tylko pod maską grzebać ??
bo coś czuje ze sie nie opłaca to za bardzo skoro mi jak deliktanie jeźdze pali ok 6
ile stoi dobra instalacja gazowa ?
mój brat ma w mondego 1.8 III generacje i tez jezdzi bez problemów, dużo jednak zależy od sposobu montażu, regualcji i dopasowania instalacji pod konkretny silnik,
natomiast jesli chodzi o spalanie to przy normalnej jezdzie w miescie jest ok. 10 litrow gazu, jak delikatniej jezdzisz to mniej,
na trasie jest od 6.5 do 8 litrow gazu
Komentarz
-
-
Ja sie nie zgodze z goldens`em i neck99`em, ze Octavia + LPG to nie trafiony pomysł.
Mam O I 2.0 z gazem LandiRenzo Omegaz ( sekwencja) i jestem zadowolony.
Jesli sie ma sekwencje to nie ma mowy o duzym spadku mocy - u mnie sa to 2 KM - sprawdzone na hamowni. Jeśli chodzi o spalanie to wynosi ono ok 10l gazu, max jakie odnowotałem to było 12l - jazda niekapelusznicza :twisted: oraz 9l na trasie 8)
Zgodze sie natomiast z tym ze wiele zalezy od pkt gdzie montujemy - ja zakładałem w czestochowie i jestem B. zadowolony. Servisowanie to tez nie jest wileki wydatek - ja miałem pierwsze 3 przeglady free, a kolejne to tylko przy wymianie filtrów ( w inst LPG) czyli co jakies 25kkm.
Jedyne co mnie wkurza to to ze jak jedziesz na badnie techniczne to płacisz wiecej o 60 zł niz normalnie a nic nie robia z instalajca - tylko luknie. :?
Aha zbiornik wsadziłęm w koło (toroid) i podłoge mam płaską a gazu do niego wchodzi ok 38l, czyli zrobi sie na tym ok 380km.
Wybór nalezy do ciebie, ja jestem zadowolony :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
ja też jestem zdowolony z jazdy na gazie :wink: w 1,6 75ps
jak się przełanczam na gaz, nie czuję różnicy ( spadku mocy ) natomiast jak zatankuję Shell V power 99 jest niewielka różnica na korzyść Pb.
Auto spala podczas spokojnej jazdy ok. 9 l gazu a największe zużycie jakie zanotowałem to 12l z nogą w podłodze.
Przy obecnych cenach benzyny i gazu oraz kosztem instalacji musiszz przejechać ok. 40000km żeby zwróciła się instalka.
A jak się zdecydujesz na gaz to szukaj PORZĄDNEGO GAZOWNIKA, bo nawet najlepszą instalację można spieprzyć przy nie prawidłowym montażu !!!
Komentarz
-
-
Chłopaki ja nie mowiłem ze na gazie będzie wolniejsza. Bo nawet on luky8 na rozregulowanym gazie i z walniętą lambda na hamowni między gazem a PB miał różnice ok 2 koni z tego co pamiętam. Mi chodziło o to że trzeba zainwestować w bardzo dobra instalke a to już niezły koszt. I ten właśnie koszt to różnica jaka jest w używanych octach w TDI a PB. Więc tak jak pisałem jak ktoś kupuje używkę niech się nie zastanawia i szuka TDI. Bo tak się mówi ze tanio się jeździ a to nie prawda bo mamy mase kosztów (wiem bo sam wcześniej miałem fure w LPG.
a) koszt instalki
b) większe koszty przeglądu
c) 2-3 razy większe spalanie co powoduje iż 1km na LPG jest wyższy niż w ON
d) co jakiś czas trzeba wlewać PB
e) dodatkowe koszty przeglądu instalacji LPG
f) Inne koszty jak się coś zaczyna sypac w instalce
No i te częste tankowania mając PB tankowałem co kilka dni. Teraz zaleje bak i zapominam o tankowaniu na jakieś 1000 KM. Dlatego będę się upierać ze oszczędność w kupnie benzyny + montaż instalki jest oszczędnością pozorną.
Jak wam chłopaki wszystko działa to nic tylko się cieszyć i życzę wam oby jak najdłużej się wszystko ładnie trzymało. Bo jak coś się zacznie grzmocić to jest nieciekawie.
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Panowie - jeśli gaz do Octy to tylko sekwencja.faktycznie,że jest ona dość droga,bo około 4tyś , ale gaz jest nadal tańszy i na wiosnę zawsze tanieje,więc będzie 2 lub 3 razy tańszy niż bęzyna.
mam założoną sekwencję - spala przy dynamicznej jeździe 10l - trasa 7-8l.
nie wiem jak wy,ale u mnie wydaję się jakby na gazie lepie przyspieszał - więcej octanów niż bęzyna - tylko gaz musi być dobry.
pozdrawiam
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Silnik BFQ + sekwencja KME
CB President Johnny II ASC+President HAWAII
Kenwood KDC-BT92SD
Hertz HSK 165
Hertz DBX 250
KICX Kap 45
KICKER ZX 200.2
Kable - Dietz, Caliber
Kondzio 1F
wygłuszenie drzwi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nico21neck99, nie mam do nikogo pretensji. Poprostu napisałem swoje zdani i juz. MAma nadzijeje ze nie odczułes mojej wypowidzi negatywnie.
Zamieszczone przez nosferatusnie wiem jak wy,ale u mnie wydaję się jakby na gazie lepie przyspieszał - więcej octanów niż bęzyna - tylko gaz musi być dobry.
pozdrawiam
To samo teraz odczówam na ON z BP ULTIMATE i tylko to tankuje.
I taka ciekawostka. Na polskim BP ULTIMATE jadąc do austrii miałem spalanie 5.3. Jadąc ta samą trasa z austrii do polski na austriackim paliwie BP ULTIMATE spalanie było 5.1 tak więc różnicy nie ma wcale dlatego uważam ze POLSKIE BP ULTIMATE jest jak najbardziej OKEJ
I ciekawostka drugawcześniej miałem fiata sienke 1.2 75KM
+ LPG i jak porównam spalanie tego z tym co mam teraz wychodzi na to samo róznica może jest ok kilka groszy na na 100KM. A różnica w jeździe MASAKRYCZNA :twisted: :diabelski_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Witam
Dane:
1.8T 20V AGU
Sekwencja VSI PRINCE
Spalanie: mieszane miasto/trasa 10l, rekord Zell am See - Tychy 800 km - 6,8 l
Uwagi: brak - jak na benzinolu
cholernie drogie zalozenie 5,6kPLN - ale to PRINCE
To moj drugi samochod na gaz i nie uważam że gaz to zło - to kolejna alternatywa..
PozdrawiamPowered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutTo moj drugi samochod na gaz i nie uważam że gaz to zło - to kolejna alternatywa..OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
No wiec odpowiadam - nie oplaca się. Gdybym miał możliwość zakupu diesla to bym kupił, ale niestety znajomy sprzedawał 1.8T, więc dla mnie to była jedyna alternatywa... Sam wiesz jak się kupuje używane samochody - wielka niewiadoma, a ja wiedziałem kto i jak jezdił więc nie było co główkować. Z gazem jeszcze nie jest źle, bez niego - bankrutPowered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nosferatusu mnie wydaję się jakby na gazie lepie przyspieszał
Uważam, że tylko porządna sekwencja i właściwie zamontowana nadaje się do nowoczesnych silników z systemem OBD.
Natomiast przy instalacjach 2 gen. osłabiona jest moc na Pb jak i na LPG z powodu miksera zmniejszającego przekrój dolotu.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutSam wiesz jak się kupuje używane samochody
Zamieszczone przez KrzychNatomiast przy instalacjach 2 gen. osłabiona jest moc na Pb jak i na LPG z powodu miksera zmniejszającego przekrój dolotu.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzychtylko porządna sekwencja i właściwie zamontowana nadaje się do nowoczesnych silników z systemem OBD
Komentarz
-
-
Witajcie Panowie!
Ja w swojej Octavi 2004r. mam zalozona instalacje sekwencyjna Prince i szczerze powiem ze od momentu jej zalozenia wiecznie mam jakies problemy... Autko ma juz przejechane 210tys km. Fakt ze jazda na gazie w porownaniu do Pb jest o wiele tansza, ale mysle ze gdyby doliczyc koszt wszystkich filtrow i przegladow i napraw oraz regulacji to zapewne moznaby kupic druga Octavie... Po 200tys musialem robic remont generalny silnika. koszt naprawy 5000zl. Szczerze powiem ze nie polecilbym chyba nikomu samochodu na gaz. Mimo iz mialem inne auta z inst. gazowa w ktorych jezdzilo sie prawie bezproblemowo to i tak jestem zdecydowanie za dieslami.... decyzja nalezy do Was ale ja szczerze odradzam inst gaz w octavi 1.6 75KW...
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Octa 1,6 101 KM
Instalka BRC IV gen - cena z założeniem 3,6 tys (dobry warsztat)
Spalanie - trasa 8,7-10 l (przy 120-140)
Mieszana 10 - 10,5 l
poprzednio palił do litra mniej, ale na własną prośbę "podregulowali" mi
Kupiłem czeszkę wiosną 2006 i przejechałem ok 80 tys km - żadnego problemu z gazem (odpukać). Jak pisali koledzy NIE OSZCZęDZAJ NA WARSZTACIE !!!!!
Mam kolegów co zakładali "byle taniej" z hasłem: 'Przecież jest gwarancja', a później co 2 dni warsztat - ja nie mam tyle czasu.
A po przebiegu to niech mi ktoś powie, że słaba opłacalność...była O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
Komentarz
-
-
panowie - o czym wy rozmawiacie - instalacja II czy III generacji do octy - tylko i wyłącznie sekwencja i spokój,żadnych innych + porządne zestrojenie do silnika + dobrej jakości(firmowy)gaz = samochód do jazdy.Silnik BFQ + sekwencja KME
CB President Johnny II ASC+President HAWAII
Kenwood KDC-BT92SD
Hertz HSK 165
Hertz DBX 250
KICX Kap 45
KICKER ZX 200.2
Kable - Dietz, Caliber
Kondzio 1F
wygłuszenie drzwi
Komentarz
-
-
Maicroft, ale temat postu opiewał o wielkość spalania, a tu jak widzę rozwinął się kolejny wątek o wyższości tdi nad Pb/LPG. człowiek ma auto, i zadaje pytanie, po ile mniej więcej kilosach zwróci mu się instalka. wiadomo, że powinien założyć sekwencję- co wiąże się z wydatkiem rzędu 2500 za STAG ( np) ok 3 tysiączków za BRC24 do 5 tysiączków za PRINS. a co niektórzy proponują mu zmienić autko na TDI.
jeśli chodzi o koszty dodatkowe po założeniu LPG sekwencyjnego to : koszt filterka fazy płynnej - ok 10, 15 zł. i filtr fazy lotnej - ok 40 do 70 zł. jeśli soft jest dobrze wgrany i ustawione odpowiednie korekcje między wtryskami to autko powinno palić o ok 0,5 do 1 litra LPG więcej niż Pb. większość firm na 1 lub na dwa lata oferuje po montażu bezpłatne usługi serwisowe ( przegląd , regulacje ) - płacisz za materiały.
co więcej :
octa 1,6 AEE sekwencja BRC 24 - splanie ok 8, 5 l LPG/100 km
felcia 1,6 AEE sek, jw. - spalanie - jw.
dodaj paliwo na miesiąc za ok. 50 zł na rozruchy ( próg przełączania na zimnym; osiągnięcie temp 39 stp, i od tego czasu zwłoka 60 sek., na gorącym ustawiona tylko zwłoka 60 sek. ( można mniej - ale ...).autka używane normalnie , domowo..... inaczej - nie są traktowane jak narzędzie handlowca :PZenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
Komentarz