Prośba o pomoc w poniższym temacie:
Rzecz dotoczy Golfa 4, 1,6 BCB, 16V, 105 KM. Kłopoty na wolnych obrotach, mianowicie: dziś było falowanie obrotów, tak jakby miał zgasnąć, ale dźwigał się. Czasem zdarza się też telepotanie silnikiem, tak jakby pracował tylko na 3 cylindrach.
1. przepustnica przeczyszczona w konkretnym zakładzie i zaadaptowana,
2. nowe świece Beru, dobrane wg. katalogu producenta, odstęp ok. 1 mm,
3. jedyne co stare, to te palcocewki - auto ma 15 lat, nie wiem czy je wymieniać...
4. w tym silniku wolne obroty, przy nie włączonej klimie są na ok. 620, a po załączeniu klimy, ustawiają się na ok. 900. Podobno nie ma możliwości podniesienia wolnych obrotów w tym silniku, np. tak, żeby bez klimy było ok 800.
Co czynić?
Rzecz dotoczy Golfa 4, 1,6 BCB, 16V, 105 KM. Kłopoty na wolnych obrotach, mianowicie: dziś było falowanie obrotów, tak jakby miał zgasnąć, ale dźwigał się. Czasem zdarza się też telepotanie silnikiem, tak jakby pracował tylko na 3 cylindrach.
1. przepustnica przeczyszczona w konkretnym zakładzie i zaadaptowana,
2. nowe świece Beru, dobrane wg. katalogu producenta, odstęp ok. 1 mm,
3. jedyne co stare, to te palcocewki - auto ma 15 lat, nie wiem czy je wymieniać...
4. w tym silniku wolne obroty, przy nie włączonej klimie są na ok. 620, a po załączeniu klimy, ustawiają się na ok. 900. Podobno nie ma możliwości podniesienia wolnych obrotów w tym silniku, np. tak, żeby bez klimy było ok 800.
Co czynić?
Komentarz