Wymienilem u siebie.... po 60 kkm.
Kupilem BKUR6ET bez 10 czyli na język ludzki przekładając NGK V LINE 27 a nie 24.
Mam lpg zatem chcialem miec fabrycznie mniejsza szczeline miedzy elektrodami. 27 maja 0.8 mm 24 1.0 mm kiedy sa nowe:-)
Wrazenia? cichszy jalowy, subiektywnie mniej drgan i na benzynie silnik jaj dostal.
Kolejny krok to gazownik wymiana filtrow.
Tak chcialem sie pochwa lić:-)
koszt:
swiece 60 pln
wymiana 80 pln (obylo sie bez sciagania kolektora dolotowego. chlopak ktory wymienial moglby byc ginekologiem
)
ponizej oryginalne fabryczne NGK V Line 24 z logo vw audi. nalot 60 kkm caly czas na lpg.
m.
Kupilem BKUR6ET bez 10 czyli na język ludzki przekładając NGK V LINE 27 a nie 24.
Mam lpg zatem chcialem miec fabrycznie mniejsza szczeline miedzy elektrodami. 27 maja 0.8 mm 24 1.0 mm kiedy sa nowe:-)
Wrazenia? cichszy jalowy, subiektywnie mniej drgan i na benzynie silnik jaj dostal.
Kolejny krok to gazownik wymiana filtrow.
Tak chcialem sie pochwa lić:-)
koszt:
swiece 60 pln
wymiana 80 pln (obylo sie bez sciagania kolektora dolotowego. chlopak ktory wymienial moglby byc ginekologiem

ponizej oryginalne fabryczne NGK V Line 24 z logo vw audi. nalot 60 kkm caly czas na lpg.
m.
Komentarz