Zamieszczone przez beaviso
Remont AGU
Zwiń
X
-
witam ja mam taki problem. mam O1 z silnikiem 1,8 20V TURBO 150km i musze wyremontowac silnik, plantowac glowice nowe zawory i nie wiem czy walek nie jest zepsuty, i sie zastanawiam nad wymiana silnika i czy jesli bym włozył silnik 1,8 20V TURBO 180km, trzeba robic jakies przeróbki??? auto jezdzi w LPG. prosze o szybka odpowiedz
-
-
kross12
Zamieszczone przez Gabrys1903mam O1 z silnikiem 1,8 20V TURBO 150kmZamieszczone przez Gabrys1903auto jezdzi w LPG
Komentarz
-
Wg mnie nie ma znaczenia czy AGU zmieni na AUQ czy AUM, AGU mial inną głowicę i inną średnice kanałów dolotowych, zewnętrznie raczej to samo ale układ podciśnienia w AUM/AUQ jest bardziej rozbudowany ale da się go uszczuplić. Raczej kosmetyka i same podłaczenie, mechanicznie nie powinno być problemów ze swapem.
Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:
A tu loża szyderców zamiast pomóc...
Komentarz
-
-
no nie wiem, czy komputer AGU poradzi sobie z AUM itp. AGU jest najprostszym 1.8T: nie ma zmiennych faz rozrządu, gaz na lince, inaczej jest rozwiązana iskra (inne cewki) - tutaj właśnie obawiałbym się problemu, w mniej skomplikowanej elektronice AGU. Najbezpieczniej włożyć to samo, czyli AGU za AGU. Tym bardziej, że AGU jest o wiele mniej awaryjne, więc po co pchać się w coś - zaryzykuję to stwierdzenie - gorszego.
Zamieszczone przez misiek^wroSev napisał/a:
Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:
do kuchniO2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
tomek, widziales kiedys dlubane 1.8 T po programie, na sportowych wtryskach, duza locha itd na gazie? Bo ja nie - chetnie zobacze takie monstrum i zobacze 2 wykresy z rolek :szeroki_usmiech
1.8 T ma dawac fun, a nie byc oszczedne :PByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Wszystko zależy od instalacji gazowej. Nie jest problemem uzyskanie stabilnej mocy rzędu do 80KM z cylindra, bez spadków ciśnienia gazu.
Bardzo istotne jest jak się założy gaz i jakich komponentów użyje.
Jedyna różnica między gazem i benzyną w porządnej instalacji to lekko zwiększone spalanie gazu w stosunku do benzyny.
Wtedy 1.8t może dawać fun i być oszczędne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wrotomek, widziales kiedys dlubane 1.8 T po programie, na sportowych wtryskach, duza locha itd na gazie? Bo ja nie - chetnie zobacze takie monstrum i zobacze 2 wykresy z rolek :szeroki_usmiech
1.8 T ma dawac fun, a nie byc oszczedne :P
A dlaczego fun lub oszczędność jak można mieć to i to :!: Właśnie o to chodzi, że na gazie robi wiatrak z kaszli, przy tym jest zabawa i pali niewiele. Chyba nigdy nie jeździłeś dobrze zrobionym 1.8T z gazem.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekGabryś nic nie pisze o dłubaniu, tylko o remoncie lub wymianie.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fkidaWszystko zależy od instalacji gazowej. Nie jest problemem uzyskanie stabilnej mocy rzędu do 80KM z cylindra, bez spadków ciśnienia gazu.
Bardzo istotne jest jak się założy gaz i jakich komponentów użyje.
Jedyna różnica między gazem i benzyną w porządnej instalacji to lekko zwiększone spalanie gazu w stosunku do benzyny.
Wtedy 1.8t może dawać fun i być oszczędne.
Zamontowałem BRC P&D i jest super.
Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać
Komentarz
-
-
kross12
Zamieszczone przez pinder_mSkoro nie widać różnicy, to po co przepłacaćZamieszczone przez pinder_mZamontowałem BRC P&D i jest super.
Komentarz
-
mechanik rozebrał silnik i głowica do plantacji zawory są pogiete korwobód jest cały.. no i pasek rozrządu stracił z 25 zębów... ale zgłosił sie gosc ze rozbił O1 i chce sprzedac silnik ale spytałem czy ma AGU AUQ czy inny to nie wiedział o co chodzi i czekam az sprawdzi... a co do instalacji gazowej reduktor - Zaroli Zafa zawór gazowy, wielozawór - Tomasefto układ elektroniczny STAG4 i przez 2 lata chodzi bez zadnej regulacji tylko wymiana filtru co 15.000km. i nie czuc roznicy pomiedzy LPG a Pb i daje fun..
misiek^wro,kross12 nie każdy jest taki inteligentny jak wy.. a poza tym ja sie dopiero ucze..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Gabrys1903misiek^wro,kross12 nie każdy jest taki inteligentny jak wy.. a poza tym ja sie dopiero ucze..
Zamieszczone przez Gabrys1903głowica do plantacjiByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
glowicy 20V nie oplaca Ci sie robić... możesz z niej sobie zrobić mebel do domu
a skoro masz glowice smietnik to przy cenia calego silnika musisz szukac silnika.
zeby bylo p&p to musisz miec dokladnie AGU, kazde poźniejsze 1.8T nie bedzie dzialo z osprzetem ktory masz ... a raczej odwrotnie do kazdego nowszego 1.8T potrzeba jest znacznie wiecej osprzetu niz miales przy AGU, wiecej czujnikow, dwie lambdy, cala wiązka inna, ECU, recyrkulacja, podcisnienia, itd itd.A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Gabrys1903Mach, czemu nie opłaca sie robić??
duzo zaworow, duzo gniazd do obrobki, docieranie zaworow, to wszystko koszty, a one w wiekszosci zakladow liczone sa od szt.A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
Komentarz