Remont AGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomgosmat
    Classic
    • 2010
    • 5

    Remont AGU

    Zamieszczone przez beaviso
    - miał ASR z EDS, a nie sam ASR. Gołe placki lodu występowały głównie na prawej stronie podjazdu, na lewej było więcej śniegu. EDS sprawdziłby się w tej sytuacji doskonale. Mam go w drugim samochodzie i jestem pod wrażeniem.
    też miałem w O1, później w O2 nie i czasami brakowało tego chrobotania. Ale jeszcze większe wrażenie przy takich podjazdach robi 4x4.
  • Gabrys1903
    Drive
    • 2009
    • 55

    #2
    witam ja mam taki problem. mam O1 z silnikiem 1,8 20V TURBO 150km i musze wyremontowac silnik, plantowac glowice nowe zawory i nie wiem czy walek nie jest zepsuty, i sie zastanawiam nad wymiana silnika i czy jesli bym włozył silnik 1,8 20V TURBO 180km, trzeba robic jakies przeróbki??? auto jezdzi w LPG. prosze o szybka odpowiedz

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Gabrys1903
      mam O1 z silnikiem 1,8 20V TURBO 150km
      Zamieszczone przez Gabrys1903
      auto jezdzi w LPG
      ŻAL.PL

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #4
        Gabrys1903, plantujesz glowice planta, czy masmixem?


        MSPANC :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • tomek
          L&K
          • 2005
          • 1078

          #5
          misiek^wro,kross12, czemu się śmiejecie z Gabrysia. Poza tym, że powinien założyć oddzielny wątek, to po prostu ma konkretny problem.
          Gabrys1903, jak chcesz włożyć inny silnik to moim zdaniem szukaj dokładnie takiego samego.
          O2FL RS | S2 | F2

          Komentarz

          • Sev
            L&K
            • 2007
            • 1295

            #6
            Wg mnie nie ma znaczenia czy AGU zmieni na AUQ czy AUM, AGU mial inną głowicę i inną średnice kanałów dolotowych, zewnętrznie raczej to samo ale układ podciśnienia w AUM/AUQ jest bardziej rozbudowany ale da się go uszczuplić. Raczej kosmetyka i same podłaczenie, mechanicznie nie powinno być problemów ze swapem.

            Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:

            A tu loża szyderców zamiast pomóc...
            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #7
              Zamieszczone przez Sev
              Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:
              do kuchni
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • tomek
                L&K
                • 2005
                • 1078

                #8
                no nie wiem, czy komputer AGU poradzi sobie z AUM itp. AGU jest najprostszym 1.8T: nie ma zmiennych faz rozrządu, gaz na lince, inaczej jest rozwiązana iskra (inne cewki) - tutaj właśnie obawiałbym się problemu, w mniej skomplikowanej elektronice AGU. Najbezpieczniej włożyć to samo, czyli AGU za AGU. Tym bardziej, że AGU jest o wiele mniej awaryjne, więc po co pchać się w coś - zaryzykuję to stwierdzenie - gorszego.
                Zamieszczone przez misiek^wro
                Sev napisał/a:
                Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:


                do kuchni
                Czepiasz się tak tego gazu... Akurat 1.8T bardzo dobrze go znosi i jest taniej i o wiele szybciej i przyjemniej niż jakimś kaszlem :lol:
                O2FL RS | S2 | F2

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  tomek, widziales kiedys dlubane 1.8 T po programie, na sportowych wtryskach, duza locha itd na gazie? Bo ja nie - chetnie zobacze takie monstrum i zobacze 2 wykresy z rolek :szeroki_usmiech

                  1.8 T ma dawac fun, a nie byc oszczedne :P
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • fkida
                    Classic
                    • 2009
                    • 37

                    #10
                    Wszystko zależy od instalacji gazowej. Nie jest problemem uzyskanie stabilnej mocy rzędu do 80KM z cylindra, bez spadków ciśnienia gazu.
                    Bardzo istotne jest jak się założy gaz i jakich komponentów użyje.
                    Jedyna różnica między gazem i benzyną w porządnej instalacji to lekko zwiększone spalanie gazu w stosunku do benzyny.

                    Wtedy 1.8t może dawać fun i być oszczędne.
                    www.GRJauto.pl

                    Komentarz

                    • tomek
                      L&K
                      • 2005
                      • 1078

                      #11
                      Zamieszczone przez misiek^wro
                      tomek, widziales kiedys dlubane 1.8 T po programie, na sportowych wtryskach, duza locha itd na gazie? Bo ja nie - chetnie zobacze takie monstrum i zobacze 2 wykresy z rolek :szeroki_usmiech

                      1.8 T ma dawac fun, a nie byc oszczedne :P
                      Gabryś nic nie pisze o dłubaniu, tylko o remoncie lub wymianie.
                      A dlaczego fun lub oszczędność jak można mieć to i to :!: Właśnie o to chodzi, że na gazie robi wiatrak z kaszli, przy tym jest zabawa i pali niewiele. Chyba nigdy nie jeździłeś dobrze zrobionym 1.8T z gazem.
                      O2FL RS | S2 | F2

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #12
                        Zamieszczone przez tomek
                        Gabryś nic nie pisze o dłubaniu, tylko o remoncie lub wymianie.
                        To watek nt "wgrania programu" - takze jesli chce zwykly remont to raczej srednio odpowiednie miejsce :P
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • pinder_m
                          Drive
                          • 2010
                          • 72

                          #13
                          Zamieszczone przez fkida
                          Wszystko zależy od instalacji gazowej. Nie jest problemem uzyskanie stabilnej mocy rzędu do 80KM z cylindra, bez spadków ciśnienia gazu.
                          Bardzo istotne jest jak się założy gaz i jakich komponentów użyje.
                          Jedyna różnica między gazem i benzyną w porządnej instalacji to lekko zwiększone spalanie gazu w stosunku do benzyny.

                          Wtedy 1.8t może dawać fun i być oszczędne.
                          Potwierdzam
                          Zamontowałem BRC P&D i jest super.


                          Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez pinder_m
                            Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać
                            Jakbym słyszał reklamę proszku do prania :evil:
                            Zamieszczone przez pinder_m
                            Zamontowałem BRC P&D i jest super.
                            Cieszę się razem z tobą

                            Komentarz

                            • Gabrys1903
                              Drive
                              • 2009
                              • 55

                              #15
                              mechanik rozebrał silnik i głowica do plantacji zawory są pogiete korwobód jest cały.. no i pasek rozrządu stracił z 25 zębów... ale zgłosił sie gosc ze rozbił O1 i chce sprzedac silnik ale spytałem czy ma AGU AUQ czy inny to nie wiedział o co chodzi i czekam az sprawdzi... a co do instalacji gazowej reduktor - Zaroli Zafa zawór gazowy, wielozawór - Tomasefto układ elektroniczny STAG4 i przez 2 lata chodzi bez zadnej regulacji tylko wymiana filtru co 15.000km. i nie czuc roznicy pomiedzy LPG a Pb i daje fun..
                              misiek^wro,kross12 nie każdy jest taki inteligentny jak wy.. a poza tym ja sie dopiero ucze..

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #16
                                Zamieszczone przez Gabrys1903
                                misiek^wro,kross12 nie każdy jest taki inteligentny jak wy.. a poza tym ja sie dopiero ucze..
                                Czlowiek uczy sie przez cale zycie i nawet w momencie smierci nie moze powiedziec, ze pojal wszystkie nauki :twisted:

                                Zamieszczone przez Gabrys1903
                                głowica do plantacji
                                Moze jednak nie do plantacji ( bo plantacja to monokultura rosliny na obszarze uprawnym ) tylko do planowania? Jesli mechanik nazywa to plantacja, to zmien mechanika
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #17
                                  Panowie :idea:
                                  :nono
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  • Gabrys1903
                                    Drive
                                    • 2009
                                    • 55

                                    #18
                                    mechanik powiedział do planowania tylko mi jakoś ta plantacja wpadła w ucho i tak zostalo


                                    →→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→
                                    sprzedam opony nowe i używane rózne rozmiary

                                    Komentarz

                                    • Mach
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 349

                                      #19
                                      glowicy 20V nie oplaca Ci sie robić... możesz z niej sobie zrobić mebel do domu

                                      a skoro masz glowice smietnik to przy cenia calego silnika musisz szukac silnika.

                                      zeby bylo p&p to musisz miec dokladnie AGU, kazde poźniejsze 1.8T nie bedzie dzialo z osprzetem ktory masz ... a raczej odwrotnie do kazdego nowszego 1.8T potrzeba jest znacznie wiecej osprzetu niz miales przy AGU, wiecej czujnikow, dwie lambdy, cala wiązka inna, ECU, recyrkulacja, podcisnienia, itd itd.
                                      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                      Komentarz

                                      • Gabrys1903
                                        Drive
                                        • 2009
                                        • 55

                                        #20
                                        Mach, czemu nie opłaca sie robić??

                                        Komentarz

                                        • Mach
                                          Rider
                                          • 2004
                                          • 349

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Gabrys1903
                                          Mach, czemu nie opłaca sie robić??
                                          bo obrobka 20V glowicy najcześciej jest nie oplacalna przy koszcie "nowej" uzywki albo przy koszcie golego silnika (skoro korby i tak dostaly)
                                          duzo zaworow, duzo gniazd do obrobki, docieranie zaworow, to wszystko koszty, a one w wiekszosci zakladow liczone sa od szt.
                                          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                          Komentarz

                                          • Gabrys1903
                                            Drive
                                            • 2009
                                            • 55

                                            #22
                                            8 zaworów jest całych no i korb tez jest caly.. i nowa głowica bez zaworów kosztuje 1000zl. no i doliczyc zawory po 45zl za komplet. a planowanie z zaworami bedzie mnie kosztowało 1100-1200zl.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...