Dzięki za wszystkie cenne porady, uwagi i spostrzeżenia....
Dzisiaj rano zamówiłem Octavkę Combi 1.4 TSI Elegance w kolorze Beż Capuccino + kilka dodatków. Zostawiłem 16 calowe Craterisy. Na wiosnę mam nadzieje bedzie już u mnie .....
A ja wczoraj, ten sam kolor, ten sam silnik + dodatki ( w tym DSG ).
witam. Zakładam ten watek ponieważ chce uzyskać jak najwięcej informacji na temat silnika 3.0 tdi który jest montowany m.in. w audi a4. macie jakieś doświadczenia z tymi silnikami. interesuje mnie ogolnie wszystko. co sie psuje, jakie koszta, jakie bezpieczne przebiegi, jakie moce mozna uzyskac po sofcie. czy 204km i 226 to ten sam silnik i różni sie tylko moca (programem), jak działa z automatem,spalanie, osiagi itd. kto co wie niech pisze
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
wydaje mi sie ze wiecej informacji zdobedziesz zadajac to pytanie na forum Audi A4 czy A6 :idea:
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
W mojej Corsie C tak samo zaczął hałasować łańcuch (wg instrukcji bezobsługowy a po rozgrzaniu silnika zaczynał pracować jak tedeik) i też mi w ASO powiedzieli (po gwarancji), że ten typ tak ma i zby jeździć i się nie przejmować.
Pojechałem po "pana waldka" i za tysiaka wszytsko zrobił jak trzeba.
Podejrzewam, że pan z telewizji wymieniłby sobie ten napinacz w dobrym warsztacie za 1500 pln (robocizna + części).
blackrs,
Kosztowe kłopoty związane z pękającą ceramiką świec żarowych,trzeba niestety ściągać głowice by wyciągnąć starą część i wkręcić nową.
Pozdrawiam.
Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chyba tylko rozrząd jest bolączką tego silnika, nie dość, że części drogie (bo jest ich dużo) to jeszcze mało który mechanik ma odwagę go zmieniać na zamontowanym silniku - jak wpadnie jakaś śrubka to i tak go będzie trzeba wyciągać a wtedy robi się za całość 4-5kzł
Komentarz