[Inne] Silnik 2.0 TDI 110KM CFHA z Yeti

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bodzimierz
    Classic
    • 2011
    • 13
    • Octavia II (1Z3)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    [Inne] Silnik 2.0 TDI 110KM CFHA z Yeti

    Zamieszczone przez si4mano
    Pozdrowienia dla kierownika niebieskiej OII WNxxxxx, obtrąbionego wczoraj ok 21 na Rosoła na światłach przed Statoilem
    Pozdrawiam również, gdzie masz wlepkę
  • sawic
    Ambiente
    • 2010
    • 107

    #2
    [Inne] Silnik 2.0 TDI 110KM CFHA z Yeti

    Witam,

    Czy jest ktoś zorientowany gdzie mogę znaleźć jakieś informacje techniczne, opis konstrukcji, opinie itp. na temat silnika 2.0 TDI 110KM o oznaczeniu kodowym CFHA, który był montowany w Skodach Yeti ?

    Co bym nie szukał to znajduję tylko ofertę części eksploatacyjnych do niego, a o samym silniku nic.


    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      sawic, wydaje mi się, że to jest ten sam silnik co w Golfach więc może na forach z Golfem się dowiesz więcej. Mój kolega ma właśnie taki silnik, przelatane ma 35k km i jedyne co to ma do wymiany na gwarancji 2-masę albo sprzęgło.
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37601 tu masz wykres po chipsie tego silnika. Napisz do kolega KriSSo może on będzie wiedział coś więcej.
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • sawic
        Ambiente
        • 2010
        • 107

        #4
        Zamieszczone przez Mihau
        sawic, wydaje mi się, że to jest ten sam silnik co w Golfach więc może na forach z Golfem się dowiesz więcej. Mój kolega ma właśnie taki silnik, przelatane ma 35k km i jedyne co to ma do wymiany na gwarancji 2-masę albo sprzęgło.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37601 tu masz wykres po chipsie tego silnika. Napisz do kolega KriSSo może on będzie wiedział coś więcej.
        Uuuuu. Faktycznie nieźle można mu podnieść moc
        Tylko żeby po 35kkm padał dwumas :shock:

        W sumie zawsze istnieją jakieś alternatywne sprzęgła i po prostu trzeba je wliczyć w koszty przy okazji moda oprogramowania.

        Poszukam więcej na forum Golfa.
        Dziękować.


        Pozdrawiam

        Komentarz

        • Mihau
          RS
          • 2009
          • 7460
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          Zamieszczone przez sawic
          Tylko żeby po 35kkm padał dwumas :shock:
          ale ta 2-masa padła u mojego kolegi co na serii jeździ

          nie doprecyzowałem troszkę
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz

          • sawic
            Ambiente
            • 2010
            • 107

            #6
            Zamieszczone przez Mihau
            ale ta 2-masa padła u mojego kolegi co na serii jeździ

            nie doprecyzowałem troszkę
            No ja dokładnie tak to zrozumiałem

            Założyłem, że skoro na serii pada po 35kkm to po chipie będzie po 3k5km i, że wraz z chipem od razu lepiej zrobić i wymianę dwumasy.

            Te samochody to teraz chyba z papieru robią :|

            A jak ze skrzynią 5-tką ? Wytrzymałość adekwatna do sprzęgła czy lepiej ?


            Pozdrwiam

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              sawic, wiesz co wydaje mi się, że to może zależeć od stylu jazdy bardziej. Jak się nie dba to pasa szybciej proste. Skrzynia tam jest 5-ka. A co do chipsa to chyba się da ustawić, żeby niutony były wyżej ustawione co lekko będzie chroniło skrzynie i resztę podzespołów ale to muszą się bardziej rozeznani w tym temacie odezwać

              edit
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • sawic
                Ambiente
                • 2010
                • 107

                #8
                Styl jazdy jest oczywiście najważniejszy, ale jak skrzynia awaryjna to nie ma zmiłuj

                Co do jazdy tą Yeti na seryjnej mocy i skrzyni piątce powiem, że jest tak sobie.
                Pierwsze 3 biegi są dość krótkie, co daje niby wrażenie dużej(wystarczającej) mocy, ale trzeba się nimi trochę namachać. Z kolei 4 i 5 są długie, ale już czuć wtedy mało aerodynamiczny kształt samochodu i braki w mocy. Przy 140 km/h jest wyraźnie odczuwalna "ściana", a max to 170 km/h. Można parę km/h wyciągnąć z niego więcej, ale nie zwykłem tak męczyć samochodu.

                Po chipie z kolei prawdopodobnie będzie dobrze na wyższych biegach, a z kolei nie za ciekawie na pierwszych trzech bo są po prostu za krótkie.

                Żeby tak się dało tą wyższą moc uaktywniać tylko na 4 i 5, wtedy by było idealnie


                Pozdrawiam

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10996
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  ale czemu jest dawana skrzynia 5?!
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • sawic
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 107

                    #10
                    Zamieszczone przez krzynol
                    ale czemu jest dawana skrzynia 5?!
                    A nie wiem. W tym silniku chyba jako jedynym była ta skrzynia. Ewentualnie jeszcze w 1.2 TSI wsadzali 5-cio biegową.

                    A dobra jest ta skrzynia w ogóle ?
                    Przełożenia ma na pewno inne niż O2, więc dokładnie taka sama jak w O2 być nie może.


                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez sawic
                      Ewentualnie jeszcze w 1.2 TSI wsadzali 5-cio biegową.
                      w O2FL i w Yeti jest 6-cio biegowa skrzynia
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • sawic
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 107

                        #12
                        Zamieszczone przez Mihau
                        Zamieszczone przez sawic
                        Ewentualnie jeszcze w 1.2 TSI wsadzali 5-cio biegową.
                        w O2FL i w Yeti jest 6-cio biegowa skrzynia
                        W takim razie 2.0 TDI 110KM był jedynym ze skrzynią 5-tką.

                        Nie wiem czy to dobrze czy źle. Gdzie ta skrzynia jeszcze siedzi i jak z jej żywotnością ?

                        pozdrawiam

                        Komentarz

                        Pracuję...