Zamieszczone przez si4mano
[Inne] Silnik 2.0 TDI 110KM CFHA z Yeti
Zwiń
X
-
[Inne] Silnik 2.0 TDI 110KM CFHA z Yeti
Witam,
Czy jest ktoś zorientowany gdzie mogę znaleźć jakieś informacje techniczne, opis konstrukcji, opinie itp. na temat silnika 2.0 TDI 110KM o oznaczeniu kodowym CFHA, który był montowany w Skodach Yeti ?
Co bym nie szukał to znajduję tylko ofertę części eksploatacyjnych do niego, a o samym silniku nic.
Pozdrawiam
-
-
sawic, wydaje mi się, że to jest ten sam silnik co w Golfach więc może na forach z Golfem się dowiesz więcej. Mój kolega ma właśnie taki silnik, przelatane ma 35k km i jedyne co to ma do wymiany na gwarancji 2-masę albo sprzęgło.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37601 tu masz wykres po chipsie tego silnika. Napisz do kolega KriSSo może on będzie wiedział coś więcej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihausawic, wydaje mi się, że to jest ten sam silnik co w Golfach więc może na forach z Golfem się dowiesz więcej. Mój kolega ma właśnie taki silnik, przelatane ma 35k km i jedyne co to ma do wymiany na gwarancji 2-masę albo sprzęgło.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37601 tu masz wykres po chipsie tego silnika. Napisz do kolega KriSSo może on będzie wiedział coś więcej.
Tylko żeby po 35kkm padał dwumas :shock:
W sumie zawsze istnieją jakieś alternatywne sprzęgła i po prostu trzeba je wliczyć w koszty przy okazji moda oprogramowania.
Poszukam więcej na forum Golfa.
Dziękować.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihauale ta 2-masa padła u mojego kolegi co na serii jeździ
nie doprecyzowałem troszkę
Założyłem, że skoro na serii pada po 35kkm to po chipie będzie po 3k5km i, że wraz z chipem od razu lepiej zrobić i wymianę dwumasy.
Te samochody to teraz chyba z papieru robią :|
A jak ze skrzynią 5-tką ? Wytrzymałość adekwatna do sprzęgła czy lepiej ?
Pozdrwiam
Komentarz
-
-
sawic, wiesz co wydaje mi się, że to może zależeć od stylu jazdy bardziej. Jak się nie dba to pasa szybciej proste. Skrzynia tam jest 5-ka. A co do chipsa to chyba się da ustawić, żeby niutony były wyżej ustawione co lekko będzie chroniło skrzynie i resztę podzespołów ale to muszą się bardziej rozeznani w tym temacie odezwać
edit
Komentarz
-
-
Styl jazdy jest oczywiście najważniejszy, ale jak skrzynia awaryjna to nie ma zmiłuj
Co do jazdy tą Yeti na seryjnej mocy i skrzyni piątce powiem, że jest tak sobie.
Pierwsze 3 biegi są dość krótkie, co daje niby wrażenie dużej(wystarczającej) mocy, ale trzeba się nimi trochę namachać. Z kolei 4 i 5 są długie, ale już czuć wtedy mało aerodynamiczny kształt samochodu i braki w mocy. Przy 140 km/h jest wyraźnie odczuwalna "ściana", a max to 170 km/h. Można parę km/h wyciągnąć z niego więcej, ale nie zwykłem tak męczyć samochodu.
Po chipie z kolei prawdopodobnie będzie dobrze na wyższych biegach, a z kolei nie za ciekawie na pierwszych trzech bo są po prostu za krótkie.
Żeby tak się dało tą wyższą moc uaktywniać tylko na 4 i 5, wtedy by było idealnie
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
ale czemu jest dawana skrzynia 5?!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolale czemu jest dawana skrzynia 5?!
A dobra jest ta skrzynia w ogóle ?
Przełożenia ma na pewno inne niż O2, więc dokładnie taka sama jak w O2 być nie może.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez sawicEwentualnie jeszcze w 1.2 TSI wsadzali 5-cio biegową.
Nie wiem czy to dobrze czy źle. Gdzie ta skrzynia jeszcze siedzi i jak z jej żywotnością ?
pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz