OBIX, Po dwie sondy sa chyba tylko w benzynkach. Ja tak mam, mam 2.0 benzyne i jedana sonda jestw kolektorze wylotowym a druga w katalizatorze, na jego wylocie.
Mam OI TDI przejechalem sie OI benzyna
Zwiń
X
-
Mam OI TDI przejechalem sie OI benzyna
Normalnie caly czas smiagam swoja OI AHF i oczywiscie jestem bardzo zadowolony. Dzis rano dostalem polecenie i musialem troche pojezdzic po miescie sluzbowa OI to jest benzyna 1.6. Powiem tak niestety silnik pracuje duzo ciszej..... :? Wiedzialem ze jest ciszej ale nie spodziewalem sie az takiej roznicy niestety.... Praktycznie go nie slychac. Faktem jest ze jest to auto praktycznie tylko dla dyrektora ma 2 lata i okolo 30 kkm na liczniku, pomimo tego jestem pelen uznania. Oczywiscie sa i minusy bo popatrzylem tez na wyswietlacz - na spalanie chwilowe i srednie... :roll: No inne tez sa przelozenia skrzyni biegow, pewnie roznice byly juz opisywane na OCP wiec sie nie rozpisuje....Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...
-
-
marcind, mogles ja troche przycisnac to juz by tak cicho nie bylo, albo wyjechac na trase i sprobowac wyprzedzac na 5. biegu. Wg mnie przy wyzszych predkosciach - pow 120 km/h roznica zanika, w jezdzie miejskiej da sie ja najbardziej odczuc.
Ja tez jak jade benzyna to tak samo jak BioBogon sie dziwie ze nie jedzie, a w dieslu gorka nie gorka leci do przodu :-):: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
No tak to sie zgadza ze ze "inaczej" sie zbiera a jak dalem w pedal to zawyla ale ja smiagalem po miescie wiec generalnie na wolnych obrotach.....
Tylko zeby byla jasnosc w zyciu bym nie zamienil mojego dieselka!!!!! :roll: :szeroki_usmiechPassat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...
Komentarz
-
-
Powiem Wam, ze ja juz jestem troche zmeczony dieslem. :?
Najbardziej wkurza mnie to, ze jak wyprzedzam jakiegos TIR-a pelnym ogniem, to musze dwa razy bieg na wyzszy zmienic, bo kazdy jest taki krotki... :x
Do tego jedynka i dwojka, ktorej praktycznie nie ma. Jak ktos ma w miare szybkiego diesla i chce ostro wystartowac, to musi uwazac, zeby silnika nie przekrecic i trafic w odpowiednie obroty. :|
Zdaje sobie sprawe, ze coś za coś i nadal "I love TDI", ale szczerze mowiac, gdyby mi nie bylo szkoda placic z wachę, to nastepnego samochodu nie kupilbym diesla.TDI 205PS
Komentarz
-
-
MiKruS, Widzisz a wszyscy smieja sie z tego DSG, a tam 1 bieg to dziala tak, ze jak auto juz ruszy to zaraz wrzuca sie 2 bieg. Ten 1 to tak jakby nie istnial, jak chcesz sie toczyc to na 99% bedzie sie auto toczylo na 2 biegu.
A z tym wyprzedzaniem tez nie ma problemu, dociskasz tak jak zawsze i wiecej nie musisz sie martwic, ale to wiesz bo jezdziles tym Golfem GTI :twisted:
BioBogon, Tak szlifierki sa bardzo dobre, jak ma sie wlasna stacje benzynowa :wink:
Komentarz
-
-
Ostatnio miałem przyjemność poturlać się fransuską łajbą 307 kombi z dieslem 1.6 HDI na pokładzie o mocy 110 KM z FAP i było zdecydowanie ciszej niż w OI, i to znacznie...
Generalnie obserwuje się tendencję "wyciszania" klekotów i jest to coraz bardziej widoczne. (np. nowe jednostki czterocylindrowe wysokoprężne volvo do S40 i V50 kombi ...)
A OI rzeczywiście głośne są :diabelski_usmiech ...aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSPowiem Wam, ze ja juz jestem troche zmeczony dieslem. :?
Najbardziej wkurza mnie to, ze jak wyprzedzam jakiegos TIR-a pelnym ogniem, to musze dwa razy bieg na wyzszy zmienic, bo kazdy jest taki krotki... :x
Do tego jedynka i dwojka, ktorej praktycznie nie ma. Jak ktos ma w miare szybkiego diesla i chce ostro wystartowac, to musi uwazac, zeby silnika nie przekrecic i trafic w odpowiednie obroty. :|
Zdaje sobie sprawe, ze coś za coś i nadal "I love TDI", ale szczerze mowiac, gdyby mi nie bylo szkoda placic z wachę, to nastepnego samochodu nie kupilbym diesla.
nie kupilem diesla bo go kocham, tylko ten silnik lepiej znosi moja ciezka noge, poza tym jesli wysoki moment obrotowy to IMHO tylko z automatem, bo wlasnie nie mam przyjemnosci w mieszaniu patyczkiem.
ale juz mysle o RSie :diabelski_usmiech
[ale zeby bylo jasne - uwazam 2.0 TDI za bardzo, bardzo dobra rzecz! - a paliwa zaraz znowu w gore :? ) ]
co do glosnosci, to akurat dla mnie nie ma to wiekszego znaczenia, zeczywiscie VPki i PDki do najcichszych nie naleza, ale mnie to akurat nie przeszkadza.
niestety w porownaniu do mojego, 1.6MPI w O2 nie bardzo daje rade, mialem okazje sprawdzic.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcindZamieszczone przez bernardoGeneralnie obserwuje się tendencję "wyciszania" klekotów i jest to coraz bardziej widocznesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Nowy 2.0 TDI ma 16 zaworowa glowice moze przez to troche poprawila sie kultura pracy, ale na zimno obojetne czy to PD czy CR dla mnie one chodza tak samo, ostatnio sluchalem juz nagrzanego Mondeo CR i wcale nie bylo jakies rewelacji.
A w srodku OII dzwiek zostal stlumiony, wzgledem tego co dzialo sie w OI. Widac to tez po tym jak wnetrze jest zrobione. Podwojne uszczelki drzwi, drzwi inaczej wytlumione itd.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcindZamieszczone przez bernardoGeneralnie obserwuje się tendencję "wyciszania" klekotów i jest to coraz bardziej widoczne
[ Dodano: Pią 07 Kwi, 06 10:08 ]
Zamieszczone przez MaicroftNowy 2.0 TDI ma 16 zaworowa glowice moze przez to troche poprawila sie kultura pracy, ale na zimno obojetne czy to PD czy CR dla mnie one chodza tak samo, ostatnio sluchalem juz nagrzanego Mondeo CR i wcale nie bylo jakies rewelacji.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonmarcind, nie miałeś wrażenia, że auto wogóle nie chce jechać?
Ja zawsze się nie moge nadziwić jak przejade się benzyną, że cisne na gaz, a tu samochód nie jedzie
Ja strasznie chorowałem na TDI i pewnie, gdyby mój wyjazd miał miejsce za jakieś 2 m-ce, a nie na dniach, to pewnie stałbym się posiadaczem takiej jednej ślicznej Octy 4x4 (Purchawa zna tę sztukę ).
Ale teraz, kiedy już wiem, że na zmianę auta po prostu nie mam czasu, zacząłem dostrzegać plusy tej sytuacji. Moje auto może i dużo pali i jeździ na min. Pb98, ale...
1. docelowo będę robił dość małe przebiegi
2. szatan to nie jest, ale na obecnym konfigu bardzo niskie 14ki, lub wysokie 13ki raczej dałoby się kręcić
3. no i ten dźwięk - wszystkie poczynione zmiany zarówno dolotu, jak i wydechu zaowocowały czymś, co sprawia, że niechętnie włączam radio :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :wink: :diabelski_usmiech :wink: :diabelski_usmiech :wink:
Pomijam całą resztę zalet niespecjalnie związanych z silnikiem
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
BaPit, nie pisaliśmy o porównaniu TDI do doładowanej benzyny np. 1.8T tylko do zwykłego n/a typu 1.6 110KM.
ad.1 To jest dobry argument za benzyną, bo TDI nie lubi mało jeździć i na krótkie dystanse. Ja ostatnio jakoś mniej jeżdże i troche mi nie potrzebny dieslek, ale może na wakacje odbije trochę.
ad.2 Uff 13tki, 14stki ja tam gustuje w 17stkach :lol: a poważnie to zazdroszcze Ci tego wypasu
ad.3 Dźwięk jest fajny, ale jak masz 3 godziny zapierdalać na trasie to można się nieźle zmęczyć.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonad.3 Dźwięk jest fajny, ale jak masz 3 godziny zapierdalać na trasie to można się nieźle zmęczyć.
Pozdrawiam!
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonOnly TDi 8)była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
Komentarz