Pilna Pomoc! samochod sciaga mocno na lewo!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cossac
    Drive
    • 2010
    • 56

    Pilna Pomoc! samochod sciaga mocno na lewo!

    Zamieszczone przez RobSto
    A ja pamiętam wypad fiatem 126p a na pokładzie:
    4 osoby
    2 namioty
    4 śpiwory
    4 plecaki
    1 jamnik - takie radio na kasety

    I się zmieściliśmy :lol:
    he ja pamietam wypad góry w 4 osoby cieniaskiem ale wiesz kiedys to sie tyle tego z soba nie brało...
    no dobra chłopaki ale macie już kupca na mój samochód czy nie?
  • heretyk
    Rider
    • 2009
    • 549
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    Pilna Pomoc! samochod sciaga mocno na lewo!

    Panowie mam minta ktorym prawie wogole nie jezdze. Raz na tydzien zakupy ot tyle. Cos mi odbilo i postanowilem zalozyc tempomat. Jak wiecie sterownik kolumny kierowniczej w mincie obsluguje wszystko procz: Mulifunkcji, Tempomatu oraz Maxi-dota



    Zakupilem od kolegi maxpaynemen tempomat. Wymienilem sterownik kolumny kierowniczej BM na F. kodowanie vcds. Po paru kilometrach zaczelo dzialac wspomaganie oraz zniknela kierownica z tablicy. jedyny minus. Samochod okropnie sciaga na lewo! wlasnie wrocilem z krakowa- podroz 120 km i rece mi opdadaja, bo tak sie trzeba meczyc. O co chodzi??? Cisnienie w oponach ok. Geometria sie zjechala? ale jak?
    Zostały mi czesci, po szkodniku:
    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      heretyk, może założyłeś kierownice o kilka ząbków w lewo/prawo i kierownica jest prosto, a koła są lekko skręcone :idea:
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • heretyk
        Rider
        • 2009
        • 549
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        Zamieszczone przez Mihau
        heretyk, może założyłeś kierownice o kilka ząbków w lewo/prawo i kierownica jest prosto, a koła są lekko skręcone :idea:

        Rozwiazanie bylo by najprostsze, ale tu nie chodzi o to ze jak trzymam kieorwnice krzywo to jedzie prosto (tak tez mialem, ale to jak zakladalem multifunkcje w innej o2), tylko ze samochod strasznie sciaga. Lopatologicznie: trzeba zajebisice mocno trzymac kierownice zeby jechac prosto!
        Zostały mi czesci, po szkodniku:
        VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
        Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

        Komentarz

        • jago7270
          Elegance
          • 2008
          • 815

          #5
          Zamieszczone przez heretyk
          Wymienilem sterownik kolumny kierowniczej BM na F
          najwyrażniej brak adaptacji czujnika kąta skrętu poprzez vcds-a lub vag-a , sama adaptacja raz w lewo raz w prawo nie wystarczy,trzeba wykonać adaptację programowo
          Jacek

          Komentarz

          • heretyk
            Rider
            • 2009
            • 549
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            witam! Tak jak pisalem, temat juz przerabialem w innej o2 wiec i adaptacje VCDS przeprowadzilem. Sprobuje jutro ponownie. Czytajac inne watki doczytalem sie ze moze tasma sie przekrecila... niby uwazam na takie rzeczy, ale sam juz nie wiem.
            Tak gwoli scislosci Procedura adaptacji wyglada tak: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Basic_Setting

            czy cos jeszcze?


            Kurcze cos mocno sknocilem.
            Teraz nie moge przeprowadzic nastawien podstawowych, bo przy prostych kolach mam -20 stopni.

            No i co chwile wylacza sie serwo i wywala zolta kierownice na szafie. a od swieta nawet czerwona i piszczy jak cholera

            Rozlozylem wszystko jeszcze raz. Powiedzcie jak ustawic pierscien slizgowy (on ma jakies prawidlowe ulozenie, czy jest obojetne np. jak bedzie przekrecony o 360 stopni? )
            Jak kierownice zeby byla prosto. Zaznaczam ze rowki nawet fabrycznie, na kierownicy, byly mocno przesuniete. Niby zaznaczylem jak ma byc zalozona(dwa zabki w lewo miedzy rowkami) ale sam juz nie wiem.
            Zostały mi czesci, po szkodniku:
            VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
            Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

            Komentarz

            • ufo
              L&K
              • 2008
              • 1475
              • Octavia III combi (5E5)
              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

              #7
              heretyk, może ta " pomoc" coś ci przypomni :wink:
              Załączone pliki

              Komentarz

              Pracuję...