A ja pamiętam wypad fiatem 126p a na pokładzie:
4 osoby
2 namioty
4 śpiwory
4 plecaki
1 jamnik - takie radio na kasety
I się zmieściliśmy :lol:
he ja pamietam wypad góry w 4 osoby cieniaskiem ale wiesz kiedys to sie tyle tego z soba nie brało...
no dobra chłopaki ale macie już kupca na mój samochód czy nie?
Panowie mam minta ktorym prawie wogole nie jezdze. Raz na tydzien zakupy ot tyle. Cos mi odbilo i postanowilem zalozyc tempomat. Jak wiecie sterownik kolumny kierowniczej w mincie obsluguje wszystko procz: Mulifunkcji, Tempomatu oraz Maxi-dota
Zakupilem od kolegi maxpaynemen tempomat. Wymienilem sterownik kolumny kierowniczej BM na F. kodowanie vcds. Po paru kilometrach zaczelo dzialac wspomaganie oraz zniknela kierownica z tablicy. jedyny minus. Samochod okropnie sciaga na lewo! wlasnie wrocilem z krakowa- podroz 120 km i rece mi opdadaja, bo tak sie trzeba meczyc. O co chodzi??? Cisnienie w oponach ok. Geometria sie zjechala? ale jak?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
heretyk, może założyłeś kierownice o kilka ząbków w lewo/prawo i kierownica jest prosto, a koła są lekko skręcone :idea:
Rozwiazanie bylo by najprostsze, ale tu nie chodzi o to ze jak trzymam kieorwnice krzywo to jedzie prosto (tak tez mialem, ale to jak zakladalem multifunkcje w innej o2), tylko ze samochod strasznie sciaga. Lopatologicznie: trzeba zajebisice mocno trzymac kierownice zeby jechac prosto!
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
najwyrażniej brak adaptacji czujnika kąta skrętu poprzez vcds-a lub vag-a , sama adaptacja raz w lewo raz w prawo nie wystarczy,trzeba wykonać adaptację programowo
witam! Tak jak pisalem, temat juz przerabialem w innej o2 wiec i adaptacje VCDS przeprowadzilem. Sprobuje jutro ponownie. Czytajac inne watki doczytalem sie ze moze tasma sie przekrecila... niby uwazam na takie rzeczy, ale sam juz nie wiem.
Tak gwoli scislosci Procedura adaptacji wyglada tak: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Basic_Setting
czy cos jeszcze?
Kurcze cos mocno sknocilem.
Teraz nie moge przeprowadzic nastawien podstawowych, bo przy prostych kolach mam -20 stopni.
No i co chwile wylacza sie serwo i wywala zolta kierownice na szafie. a od swieta nawet czerwona i piszczy jak cholera
Rozlozylem wszystko jeszcze raz. Powiedzcie jak ustawic pierscien slizgowy (on ma jakies prawidlowe ulozenie, czy jest obojetne np. jak bedzie przekrecony o 360 stopni? )
Jak kierownice zeby byla prosto. Zaznaczam ze rowki nawet fabrycznie, na kierownicy, byly mocno przesuniete. Niby zaznaczylem jak ma byc zalozona(dwa zabki w lewo miedzy rowkami) ale sam juz nie wiem.
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz