Ponieważ co wezmę jakąś motoryzacyjną gazetę do rąk to cytam o pękających głowicach, usterkach filtra cząsteczek stałych, problemach z układem smarowania itd. Ostatni w jakiejś gazecie był ranking diesli i 2.0 tdi wypadło na ostatnim miejscu ( na czerono pisało nie polecamy ) a 1.9 tdi było na 2
i pewnie dlatego koncern VW wycofuje 1,9 a 2,0 będzie dalej produkował
ja 3 lata jeździłem 2,0tdi wyklinanym przez wszystkich BKD i moje jedyne naprawy silnika to była dwumasa(na gwarancji) i przy 115 padła klapa gasząca
nie wiem jak ty uważasz ale jak dla mnie to żadne inwestycje
a jesli chcesz mieć bezawaryjnie to raczej nie pozbywaj sie O1
a przepraszam, jeszcze jedna rzecz- po sprzedaży okazało się, że Arturowi coś ubywa płynu- serwis stwierdził od razu, że głowica/blok, ew pompa wody(5tys wczesniej był robiony rozrząd z pompą wody) ale nie wykonali nawet próby ciśnieniowej
po diagnostyce w polecanym przez znajomych warsztacie okazało się, że to podciekał oring na jakimś trójniku przy glowicy
więc może te pekające głowice to mit stworzony przez ASo w celu wykonywania kosztownych napraw?
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
i pewnie dlatego koncern VW wycofuje 1,9 a 2,0 będzie dalej produkował
na tej zasadzie to 1,9 też będzie produkował -> jako 1,6
akurat normy emisji spalin i taniość CRa nie mają nic do awaryjności, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że im diesel spełnia wyższą normę tym bardziej awaryjny
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
więc może te pekające głowice to mit stworzony przez ASo w celu wykonywania kosztownych napraw?
hmmm ciekawe pytanie
tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno ?- przecież szedł jak ciepłe bułeczki... :roll: jakoś nie widzę tutaj teorii spiskowej koncernu i seriwsów
tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno
sam napisałes wyżej że takowe usterki są
a ja czasem czytuję na forum o problemach z nierówną pracą w 1,9, o padających dwumasach
więc może to nie do konca tak różowo wygląda
niewątpliwie jako, że silnik jest prostszy to może ciut mniej awaryjny :wink:
ale niewątpliwie więcej IMHO przyjemnosci z jazdy zapewnia jazda 2,0
więc wybór - albo prostota albo przyjemność( a za przyjamności trzeba płacić :diabelski_usmiech )
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
orzel720 napisał/a:
tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno
sam napisałes wyżej że takowe usterki są
oczywiście że zdarzają się usterki jak to w każdym silniku każdego auta ale o problemach z 2.0 tdi zdecydowanie głośniej słychać we wszelkich mediach oraz na placach warsztatowych...
Z jakiegoś powodu nazywanie 1.9 "nieśmiertelnym" tudzież słynnym w pozytywnych sensie musi mieć jakieś uzasadnienie... - no chyba że to taka zmowa właścicieli autek z całej Europy i nie tylko na przestrzeni wielu lat :lol:
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 11:58 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdy
a ja czasem czytuję na forum o problemach z nierówną pracą w 1,9, o padających dwumasach
więc może to nie do konca tak różowo wygląda
niewątpliwie jako, że silnik jest prostszy to może ciut mniej awaryjny :wink:
a ja właśnie czytam sobie ostatni AŚ i proponuję Tobie w wolnej chwili jeszcze go na jakiejś stacji kupić/przejrzeć. No chyba że AŚ jest finansowany przez userów 1.9 żeby pogrążyć 2.0 :wink:
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 11:59 ]
ale niewątpliwie więcej IMHO przyjemnosci z jazdy zapewnia jazda 2,0
tu się zgadzam nikt tutaj w wątku chyba nie zaprzeczał przyjemności z większego stada kucyków
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 12:03 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdy
więc wybór - albo prostota albo przyjemność( a za przyjamności trzeba płacić :diabelski_usmiech )
albo virusik na 140-145 KM i osiągi porównywalne.
Ok wszystko zostało powiedziane i autor wątku już chyba się naczytał zresztą znajdzie sobie więcej info w szukajce
Podepnę się do tematu:
jestem nowym członkiem forum, także z góry przepraszam, jeśli coś namieszam.
Obecnie jeżdżę fiatem punto, przymierzam się do zmiany auta i od dłuższego czasu moją uwagę skupia Octavia. Ale również mam problem co wybrać: OI (sedan) czy OII (sedan/kombi)??
Mogę wydać (a raczej będę mógł jak zarobię) max 35 000 zł, auto ma być nie starsze niż 2005r., diesel
Myślałem nad:
OI 1.9 TDI 110KM (cieżko znaleźć młde modele)
OII 1.9 TDI 105KM (ale czytałem, że auto jest trochę mułowate)
OII 2.0 TDI 140KM
Czy te wersje OII można dostać bez DPF ???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Myślałem nad:
OII 1.9 TDI 105KM (ale czytałem, że auto jest trochę mułowate)
Czy te wersje OII można dostać bez DPF ???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
a jaki masz silnik w tym swoim punto?
ja mam 1.9 i nie zauważam żeby był za mułowaty, no może powyżej 140-150 przydało by się trochę więcej mocy :P
a tak naprawdę spoko silnik, no i to spalanie...
Po zakupie mojej o2 tez naczytałem sie o awariach bkd, zrobiłem nią około 50tys i ma juz ponad 113tys w tym około 45tys po programach.
Z awarii to padła klapka gaszenia koszt orginału to około 750zł, teraz wymieniłem dwumase wraz z tarczą i dociskiem sachs koszt 2tys jak sie dobrze poszuka, raz czujnik parkowania około 200zł w aso.
Mam zamiar kolejny raz juz podniesc mu moc tak do około 230KM i nie boje sie o silnik, jak ma sie cos wysrac to i tak sie wysra, wychodze z załozenia ze jak ktos płaci np 60 czy 80 tys za auto to chyba naprawa usterki nawet za 2 czy 3 tys raz na kilka lat nie powinna specjalnie boleć :wink:
Więc nie bujmy sie usterek naszych bolidów, bedziemy lepiej spac
Nie no twoja Okta jest najszybsza, najmocniejsz i naturallnie najlepsza
tomekkowalski, jest wiele ładniejszych i szybszych aut na tym forum od mojej
po prostu staram się rzetelnie przedstawić temat a nie bazuję na tzw 'opinii ogólnej'
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz