Zamieszczone przez orzel720
Octavia 2 1.9 BKC Czy BJB ?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez tomekkowalskiPonieważ co wezmę jakąś motoryzacyjną gazetę do rąk to cytam o pękających głowicach, usterkach filtra cząsteczek stałych, problemach z układem smarowania itd. Ostatni w jakiejś gazecie był ranking diesli i 2.0 tdi wypadło na ostatnim miejscu ( na czerono pisało nie polecamy ) a 1.9 tdi było na 2
ja 3 lata jeździłem 2,0tdi wyklinanym przez wszystkich BKD i moje jedyne naprawy silnika to była dwumasa(na gwarancji) i przy 115 padła klapa gasząca
nie wiem jak ty uważasz ale jak dla mnie to żadne inwestycje
a jesli chcesz mieć bezawaryjnie to raczej nie pozbywaj sie O1
a przepraszam, jeszcze jedna rzecz- po sprzedaży okazało się, że Arturowi coś ubywa płynu- serwis stwierdził od razu, że głowica/blok, ew pompa wody(5tys wczesniej był robiony rozrząd z pompą wody) ale nie wykonali nawet próby ciśnieniowej
po diagnostyce w polecanym przez znajomych warsztacie okazało się, że to podciekał oring na jakimś trójniku przy glowicy
więc może te pekające głowice to mit stworzony przez ASo w celu wykonywania kosztownych napraw?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyi pewnie dlatego koncern VW wycofuje 1,9 a 2,0 będzie dalej produkował
akurat normy emisji spalin i taniość CRa nie mają nic do awaryjności, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że im diesel spełnia wyższą normę tym bardziej awaryjnysaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaim diesel spełnia wyższą normę tym bardziej awaryjny
niestety o bezawaryjności jak w O1 to raczej możemy zapomnieć :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdywięc może te pekające głowice to mit stworzony przez ASo w celu wykonywania kosztownych napraw?
tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno ?- przecież szedł jak ciepłe bułeczki... :roll: jakoś nie widzę tutaj teorii spiskowej koncernu i seriwsów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyto tak samo jak auto bardziej skomplikowane/naszpikowane elektroniką to też awaryjne :szeroki_usmiech
tyle, że eko przekłada się wprost na silnik :?
Zamieszczone przez piotrek_gdyniestety o bezawaryjności jak w O1 to raczej możemy zapomnieć :wink:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez tomekkowalskiZ postów wywnioskowałem że każdy 1.9 bedzie dobry prócz tego BLS z DPF tak ?
"każdy będzie tak samo dobry prócz tego BLS z DPF"saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno
a ja czasem czytuję na forum o problemach z nierówną pracą w 1,9, o padających dwumasach
więc może to nie do konca tak różowo wygląda
niewątpliwie jako, że silnik jest prostszy to może ciut mniej awaryjny :wink:
ale niewątpliwie więcej IMHO przyjemnosci z jazdy zapewnia jazda 2,0
więc wybór - albo prostota albo przyjemność( a za przyjamności trzeba płacić :diabelski_usmiech )przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyale niewątpliwie więcej IMHO przyjemnosci z jazdy zapewnia jazda 2,0
Zamieszczone przez paweł2motor 2.0cr jezdzi super.A ma byc podobno 1.6cr 140km.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyorzel720 napisał/a:
tylko dlaczego nie znaleźli sobie jakiejś usterki w 1.9TDI o której byłoby głośno
sam napisałes wyżej że takowe usterki są
Z jakiegoś powodu nazywanie 1.9 "nieśmiertelnym" tudzież słynnym w pozytywnych sensie musi mieć jakieś uzasadnienie... - no chyba że to taka zmowa właścicieli autek z całej Europy i nie tylko na przestrzeni wielu lat :lol:
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 11:58 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdya ja czasem czytuję na forum o problemach z nierówną pracą w 1,9, o padających dwumasach
więc może to nie do konca tak różowo wygląda
niewątpliwie jako, że silnik jest prostszy to może ciut mniej awaryjny :wink:
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 11:59 ]
ale niewątpliwie więcej IMHO przyjemnosci z jazdy zapewnia jazda 2,0
[ Dodano: Nie 19 Wrz, 10 12:03 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdywięc wybór - albo prostota albo przyjemność( a za przyjamności trzeba płacić :diabelski_usmiech )
Ok wszystko zostało powiedziane i autor wątku już chyba się naczytał zresztą znajdzie sobie więcej info w szukajce
Bardzo dziękuję za dysputę i do następnego wątku
Komentarz
-
-
Podepnę się do tematu:
jestem nowym członkiem forum, także z góry przepraszam, jeśli coś namieszam.
Obecnie jeżdżę fiatem punto, przymierzam się do zmiany auta i od dłuższego czasu moją uwagę skupia Octavia. Ale również mam problem co wybrać: OI (sedan) czy OII (sedan/kombi)??
Mogę wydać (a raczej będę mógł jak zarobię) max 35 000 zł, auto ma być nie starsze niż 2005r., diesel
Myślałem nad:
OI 1.9 TDI 110KM (cieżko znaleźć młde modele)
OII 1.9 TDI 105KM (ale czytałem, że auto jest trochę mułowate)
OII 2.0 TDI 140KM
Czy te wersje OII można dostać bez DPF ???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Grzegorz1985Myślałem nad:
OII 1.9 TDI 105KM (ale czytałem, że auto jest trochę mułowate)
Czy te wersje OII można dostać bez DPF ???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
ja mam 1.9 i nie zauważam żeby był za mułowaty, no może powyżej 140-150 przydało by się trochę więcej mocy :P
a tak naprawdę spoko silnik, no i to spalanie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720albo virusik na 140-145 KM i osiągi porównywalne
a po programie zrobiło się w niej grubo więcejprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Po zakupie mojej o2 tez naczytałem sie o awariach bkd, zrobiłem nią około 50tys i ma juz ponad 113tys w tym około 45tys po programach.
Z awarii to padła klapka gaszenia koszt orginału to około 750zł, teraz wymieniłem dwumase wraz z tarczą i dociskiem sachs koszt 2tys jak sie dobrze poszuka, raz czujnik parkowania około 200zł w aso.
Mam zamiar kolejny raz juz podniesc mu moc tak do około 230KM i nie boje sie o silnik, jak ma sie cos wysrac to i tak sie wysra, wychodze z załozenia ze jak ktos płaci np 60 czy 80 tys za auto to chyba naprawa usterki nawet za 2 czy 3 tys raz na kilka lat nie powinna specjalnie boleć :wink:
Więc nie bujmy sie usterek naszych bolidów, bedziemy lepiej spacsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekkowalskiNie no twoja Okta jest najszybsza, najmocniejsz i naturallnie najlepsza
po prostu staram się rzetelnie przedstawić temat a nie bazuję na tzw 'opinii ogólnej'przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Witam Panowie tak sobie czytam to co piszecie na temat 1.9 czy 2.0TDI.
Sam posiadam BKD i przez 14 miesięcy zrobiłem 44 tys. km.
I nie naprawiałem niczego w silniku i osprzęcie. Wymiana oleju
co 10 tysiaków i do tego leje MOTOR-LIFE i od wymiany do wymiany
nie dolewam oleju jak wielu moich znajomych. Polecam wszystkim
2,0TDI bo nie ma się czego bać. Mam kumpla ma na A6 przejechane
ponad 230 tysiaków w 2.0TDI i jak do tej pory bez jakiejkolwiek awarii.
Auto reguralnie serwisowane w ASO. Strach na wielkie oczy. :diabelski_usmiech
A najwięcej o usterkach opowiadają ludzie nie posiadający 2.0TDI. :drive:
Komentarz
-
-
Ivan, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=8002&start=0
Dobrze się mówi jak się nic nie psuje :shock:
Komentarz
-
Komentarz