abstinent, a nie masz czasem przekonania, że większość 1,9 na forum była kupina nowa z salonu, a większośc O2 od kolejnego użytkownika?
Octavia 2 1.9 BKC Czy BJB ?
Zwiń
X
-
to ja dorzucę coś od siebie
Motorownia 1.9 TDI BJB 2005r.
przebieg 239000 km
za mojej kadencji zrobiona turbina (przy 200 kkm) koszt 2300 zł z olejem i filtrami (regenerowana turbina)
Sprzęgło alternatora 250 zł części i robocizna
Pompowtrysk na 4 cylindrze i tranzystor w ECU sterujący tym pompowtryskiem(używka) z wymianą 420 zł.
Po za tym standardy eksploatacyjne.
Także nie ma źle
Komentarz
-
-
-
Zamieszczone przez IvanWitam Panowie tak sobie czytam to co piszecie na temat 1.9 czy 2.0TDI.
Sam posiadam BKD i przez 14 miesięcy zrobiłem 44 tys. km.
I nie naprawiałem niczego w silniku i osprzęcie. Wymiana oleju
co 10 tysiaków i do tego leje MOTOR-LIFE i od wymiany do wymiany
nie dolewam oleju jak wielu moich znajomych. Polecam wszystkim
2,0TDI bo nie ma się czego bać. Mam kumpla ma na A6 przejechane
ponad 230 tysiaków w 2.0TDI i jak do tej pory bez jakiejkolwiek awarii.
Auto reguralnie serwisowane w ASO. Strach na wielkie oczy. :diabelski_usmiech
A najwięcej o usterkach opowiadają ludzie nie posiadający 2.0TDI. :drive:
Potwierdzam. U mnie choć przebieg o prawie 100 tys mniejszy niż u kumpla ale na razie żadnych awarii poważnych nie było. Dwumasa+sprzęgło wymienione w ramach akcji serwisowej. Padło sprzęgiełko alternatora - w sumie drobiazg. Żadnych notlaufów, problemów z odpaleniem, ubytków płynów itp. odpukać - na razie.Auto ma prawie 6 lat, serwisowane w ASO, oleje, filtry, płyny wymieniane na bieżąco.
[ Dodano: Pon 20 Wrz, 10 21:32 ]
Zamieszczone przez szkodahttp://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-19-tdi/3
[ Dodano: Pon 20 Wrz, 10 22:18 ]
Zamieszczone przez cool_torunodnośnie 2.0 polecam ciekawy link:
http://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-20-tdi/3
Pragnę zauważyć, że egzemplarz nierówny egzemplarzowi a opisane awarie pewnie owszem zdarzają się i pewnie częściej niż np 1,9 lecz skoro VW nie przeprowadził wymiany wadliwych głowic i pompy oleju (słynny imbus) w ramach akcji serwisowych tzn., i zgodnie z logiką, to zjawisko nie było aż tak powszechne jak to się wszech i wobec wydaje. Zastanawiające jest jednak to, że z upływem lat niektóre motory/ auta w ocenie Autoświat otrzymują coraz to lepsze noty..... Może trzeba poczekać na kolejną gwiazdkę dla BKD np rok?Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE
Komentarz
-
-
Z artykułu w AŚ jednoznacznie wynika, że 1.9 jest sper, 2.0 do dupy ... ale jak czytam forum to wcale nie jest tak źle.
Niby skok z 60KW do 105KW co już coś, ale skoda jest również wiele większa niż moje punto (zwłaszcza, że systematycznie odchudza go rdza). Rodzice mają Peugeota 207 HDI 110KW i jak zasiadam za kierownicą to już nie chcę wracać do swojego auta.
Octavia z założenia ma mi posłużyć kilka dobrych lat i dlatego chciałbym, żeby jednak dawała nieco zabawy z jazdy.
Dlatego prawdopodobnie poszukam OII 2.0 TDI 140KM bez DPF :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Grzegorz1985Dlatego prawdopodobnie poszukam OII 2.0 TDI 140KM bez DPF
musisz jeszcze tylko wiedziec ktory z silników 2,0 tdi chcesz wybrać - opluwany przez wszystkich BKD(140KM, 16v), BMM(140KM, 8v) czy moze BMN(170KM)
BMM jest teoretycznie najmniej awaryjny ale ... za to wystepuje w większosci przypadków z DPF
tym niemniej ... powodzeniaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Wszyscy piejecie, jakby DPF to bylo zlo wierutne wcielone w blachy O2.
Mam go u siebie i jakos z nim zyje - zrobilem furakiem juz 18 tysiecy od zakupu w 5 miechow ( a miala 102 na liczniku ) i ani razu mi sie ta zolta padlina nie zapalila.
Ponadto ja mam prosty konstrukcyjnie silnik jak budowa cepa.
8 wentyli, 4 cylindry, 1 walek i hajda :twisted: - takie rozwiercone ASZ/ARL z sprezarka z 130tki :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
A do poduszeczki do poczytania i do oglądania podsyłam link
Dubluję temat, bo źle go początkowo umieściłem. Całość opisu dotyczy A4 B7, ale w 95% to przenosi się też na Passaty. Może komuś się przyda ten opis: Szanowne Koleżanki i Koledzy jako, że silniki 2.0 TDI 8 i 16V w naszych furakach mają genialny pomysł grupy VAG czyli poprawiające pracę wałki wyró...
Bardzo ciekawe :czytaj :czytaj
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodahttp://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-19-tdi/3
[ Dodano: Wto 21 Wrz, 10 15:22 ]
Zamieszczone przez abstinentZamieszczone przez misiek^wroMam go u siebie i jakos z nim zyje - zrobilem furakiem juz 18 tysiecy od zakupu w 5 miechow ( a miala 102 na liczniku ) i ani razu mi sie ta zolta padlina nie zapalila.
:twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720
czytając podsumowanie powiem tak: jak to dobrze, że kupiłem nową OII a nie "w których silniki 1.9 TDI są mocno wyeksploatowane i wymagają sporej inwestycji."
jeszcze świeże http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...144e71e#593123
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentZamieszczone przez orzel720
czytając podsumowanie powiem tak: jak to dobrze, że kupiłem nową OII a nie "w których silniki 1.9 TDI są mocno wyeksploatowane i wymagają sporej inwestycji."
jeszcze świeże http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...144e71e#593123
Komentarz
-
-
Proste pytanie - gdybyś miał wybrać 2,O BKD z autentycznym przebiegiem np 120 kkm, ksiązką serwisową czy 1,9 TDI tak "na gębę" to co byś wybrał? 1,9 TDI działa jak magnes jak zostało to powiedziane, 2,0 BKD wręcz przeciwnie!Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentmisiek^wro, :shock:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz