Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Fulda CARAT PROGRESSO 195/65R15 91 V czy Barum BRAVURIS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Fulda CARAT PROGRESSO 195/65R15 91 V czy Barum BRAVURIS

    Ile osob Ci potrzeba?

    Jedna, wiecej?

  • #2
    Fulda CARAT PROGRESSO 195/65R15 91 V czy Barum BRAVURIS

    Witam
    Jak w temacie, nie wiem które kupić do swojej octy . Może ktoś mi podpowie bo w testach lepiej wychodzi fulda ale barum jest bardziej popularny .
    Czekam na opinie . A może coś innego w tym przedziale kasowym? :?: :?: :?:
    KOLEJNY ZADOWOLONY Z SERWISU DOBRYGRZESWAWA

    Komentarz


    • #3
      Witam,

      Powiem tak..... na barumach jezdziłem ubiegłego lata !! i porażka auto pływa!! nie idzie jezdzic - w tym roku kupiłem FULDY i jak narazie jest ok. Jeszcze jedno... jakbym miał jeszcze raz kupować nówki opny to kupiłbym GOODYEARY EXLLENCS dopłata ok 100 zł na sztuce ale jezdzi sie o wiele wiele lepiej. Jezdziłem kumpla autem i bez porównania. Ale jak masz dylemat to polecam fuldę

      pozdr
      skalmar

      Komentarz


      • #4
        Ja bym brał Fulde... Barumy BARDZO szybko sie zużywają (szczególnie na przodzie nawet bez męcznia gumy) Ja w Octavii mam z tyłu Barumy jakies, z porzdu Firestone (bo Barum sie zużyły) kupione przez poprzedniego właściciela Czeszki.

        Komentarz


        • #5
          Na fuldach carrat assuro zrobiłem jakieś 60 tys.
          Jak dla mnie były to super oponki.
          Kupując Octavię miałem założone jakieś letnie Goodyear. Bieżnik był o niebo w lepszym stanie niż w moich poprzednich fuldach. Ale co się okazało samochód ściągało, bujało przy większych prędkościach itp. co było nie do pomyślenia w fuldach. Gdyby nie to, że do zakupu zabrałem blacharza to pomyślałbym, że auto było nieźle przestawione.
          Carat Progresso to nowość. W ostatnich testach jakie widziałem ta fulda zrównała się z Dunlop SP01.
          Ja osobiście miałem już kupować te fuldy. Na Modlińskiej mieli je w cenie 228 z założeniem k
          Ostatecznie zdecydowałem się Continentale Premium Contact 2 ale pustki w magazynach :evil:

          Reasumując FULDY
          Audi A4 1.8TFSI

          Komentarz


          • #6
            aldam,
            Zamieszczone przez aldam
            Ostatecznie zdecydowałem się Continentale Premium Contact 2
            ja tak samo , teraz nieźle nawet w testach wypadają. Sprawdz je
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz


            • #7
              Re: Fulda CARAT PROGRESSO 195/65R15 91 V czy Barum BRAVURI

              Zamieszczone przez Mirosław Brożyń
              Witam
              Jak w temacie, nie wiem które kupić do swojej octy . Może ktoś mi podpowie bo w testach lepiej wychodzi fulda ale barum jest bardziej popularny .
              Czekam na opinie . A może coś innego w tym przedziale kasowym? :?: :?: :?:

              ja u siebie mam Fulda diadem na początku były super lecz po około 30000km już nie jest super :cry: porobiły sie "ząbki" Panowie z ASKO stwierdzili, ze auto i zbieżność są OK. A na oponach zabki według nich to wina opon.
              Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

              Komentarz


              • #8
                Kiedys moj byly nauczyciel informatyki mowil ze zalozyl sobie barumy (chyba brillance czy jakos tak) w hondzie transalp i mowil ze w zyciu drugi raz tego gowna kupi, nie wiem jak jest teraz ale czytajac powyzsze komentarze to chyba wiele sie nie zmienilo :wink:
                Planujesz wakacje w Ustce?
                zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/

                Komentarz


                • #9
                  Barum to plastik

                  Polecam Kleber Dynaxer HP2

                  Nokian NRHi
                  www.soft-car.pl
                  www.chiptuning-gdansk.pl


                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                  - Wyłączanie DPF
                  - Hamownia Obciążeniowa

                  Komentarz


                  • #10
                    polecam Hankooki prime k 105 nie sa drogie a w testach sa bodajze na 2 miejscu
                    Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez skalmar99
                      Witam,

                      Powiem tak..... na barumach jezdziłem ubiegłego lata !! i porażka auto pływa!! nie idzie jezdzic -
                      U mnie auto nie plywa na nich (felgi 16') ,co do zluzycia szybszego to moze troche i fakt ale cena jest dosc niska.
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        ja tej wiosny postanowilem sprawic mojej niunce ladne oponki i kupilem DUNLOP SP SPORT 01 205/60/15
                        i powiem wam ze bez porownania wszystkie moje poprzednie oponki (michelin energy, conti supercont, pirelki wszystkie mialem w rozmiarach 195/60/15 )
                        to tak jak by porownac malucha do S-classy, autko w zakretach trzyma sie jak przyklejone
                        teraz jedynym moim zmartwieniem podczas pokonywania zakretow nie jest ze auto mi zarzuci itp. tylko zebym nie wypadl z siedzenia :twisted: , pewno to jest takze zasluga innych rozmiarow

                        aha oponek wogole nie slychac(przy kazdej predkosci)

                        dodatkowo mam 2lata gwarancji i 2lata assistance wiec 4 senozy mam swiety spokoj
                        za cene 387zl/szt. chyba nie moglem kupic lepszych

                        nie wiem jeszcze jak to sie odbije na spalaniu i przyspieszeniu
                        ale teraz podczas wchodzenia w zakrety mam ciaglego banana na twarzy :lol:

                        narazie przejechalem na nich ok 500km (pierwsze 200km bylo spokojne zeby dotrzec oponke)
                        ale jak narazie moge z czystym sumieniem polecic ja kazdemu maniakowi zakretow

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez chester121
                          nie wiem jeszcze jak to sie odbije na spalaniu i przyspieszeniu
                          zapewne przyspieszenie sie polepszy a spalanie spadnie :hmm

                          Zamieszczone przez chester121
                          ale teraz podczas wchodzenia w zakrety mam ciaglego banana na twarzy :lol:
                          parafrazując Bogusława Lindę "Co Ty wiesz o zakrętach" :rofl

                          Zamieszczone przez chester121
                          ale jak narazie moge z czystym sumieniem polecic ja kazdemu maniakowi zakretow
                          jak wszystkie balony o profilu powyzej 55 napewno doskonale nadają się do szybkiego brania zakrętów k

                          jak będziesz kiedyś planował przejażdżkę samochodem wyposażonym w zawieszenie (bo AFAIR w Twoim samochodzie jest seryjne) zaopatrz się wcześniej w odpowiedniej wielkości pampersa :diabelski_usmiech aż się boje pomyslec jaka moze byc Twoja reakcja skoro zmiana profilu z 65 na 60 wywołała taką euforię :shock:
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz


                          • #14
                            MisiekWAW, ja nie mowie o jakis sporotwych zawieszeniach!!

                            zdziwisz sie ale ta twoja octavia to pikus przy autach w ktorych ja jezdzilem, i nie chodzi mi tu o przechwalanki tylko usiadomic cie chce ze nie tylko ty jestes krolem szos i zakretow, i nie tylko ty wiesz co to znaczy dobra przyczepnosc bo do O1 kupiles sobie jakies fele, oponki i "sportowa" zawieche i myslisz ze juz masz dobre sportowe auto.
                            podejzewam ze to co masz w srodku to tylko imitacja sportowych czesci bo sportowe znaczy drogie i nie trwale a watpie ze zawieszenie wymieniasz co kilka tys km

                            wiem jak auto moze sie trzymac!! ale wiem takze ze zeby sa cenna rzecza i wole miec ciut gorsze trzymanie i wszystkie zeby, niz profil 45 i na kosce brukowej patrzec jak mi "plomby wypadaja" :twisted:
                            jezdziles focuse ST z felgami 17" i oponkami o 245/45R17 takie opony sa fajne do pokonywania zakretow i koles sobie je chwali ale co z tego jak jezdzilem z nim po wrocku to kazdy kamyczek czuc

                            albo BMW z3 na oponach tak duzych ze jedna mogla by zastapic u ciebie 2

                            mi chodzilo ze oponki bardzo dobrze sie trzymaja przy zachowaniu komfortu jazdy
                            a ty mi wyjezdzasz z bogusiem linda :twisted:

                            Komentarz


                            • #15
                              panowie, prosze o spokoj!
                              nie ma co az tak sie goraczkowac!
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Zadje sie ze troche dyskusja zeszla z tematu ;-)

                                Zamieszczone przez Mirosław Brożyń
                                A może coś innego w tym przedziale kasowym
                                jak chcesz opony do normalnej jazdy to osobiscie polecam continental premium contact.
                                :: O1 AXR Kombi

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez chester121
                                  MisiekWAW, ja nie mowie o jakis sporotwych zawieszeniach!!

                                  zdziwisz sie ale ta twoja octavia to pikus przy autach w ktorych ja jezdzilem, i nie chodzi mi tu o przechwalanki tylko usiadomic cie chce ze nie tylko ty jestes krolem szos i zakretow, i nie tylko ty wiesz co to znaczy dobra przyczepnosc bo do O1 kupiles sobie jakies fele, oponki i "sportowa" zawieche i myslisz ze juz masz dobre sportowe auto.
                                  podejzewam ze to co masz w srodku to tylko imitacja sportowych czesci bo sportowe znaczy drogie i nie trwale a watpie ze zawieszenie wymieniasz co kilka tys km

                                  wiem jak auto moze sie trzymac!! ale wiem takze ze zeby sa cenna rzecza i wole miec ciut gorsze trzymanie i wszystkie zeby, niz profil 45 i na kosce brukowej patrzec jak mi "plomby wypadaja" :twisted:
                                  jezdziles focuse ST z felgami 17" i oponkami o 245/45R17 takie opony sa fajne do pokonywania zakretow i koles sobie je chwali ale co z tego jak jezdzilem z nim po wrocku to kazdy kamyczek czuc

                                  albo BMW z3 na oponach tak duzych ze jedna mogla by zastapic u ciebie 2
                                  nie podniecaj sie bo ci zaszkodzi :zlosnik: nie uwazam sie za krola szos, uwazam tylko ze stopien podniecenia ktory osiagasz przy tak minimalnej zmianie profilu opony moze zaszkodzic twojemu zdrowiu :lol:

                                  nigdy nie nazywalem Octavii a zwlaszcza diesla autem sportowym bo takim nie jest i nigdy nie bedzie, daleki jestem rowniez od niezdrowego podniecania sie prowadzeniem sie kibla o nazwie Octavia na kiblowatym seryjnym zawieszeniu i kiblowatym profilu 60 :evil:
                                  nigy tez nie pisalem ze zalozylem do swojego samochodu cos sportowego bo tego nie robie

                                  dodatkowo jezeli uwazasz ze wszystko co sportowe musi byc nietrwale oznacza niestety ze masz o tym jeszcze mniejsze pojecie niz do tej pory mi sie wydawalo

                                  Wyrosłem również z chwalenia sie na prawo i lewo czym to ja nie jeździłem, bo moi koledzy mają kupe chajsu... albo ich rodzice :? Chociaz kilkoma szybkimi autkami zdarzylo mi sie pojezdzic k

                                  Gwoli scislosci na oponie 245/45 jest całkiem sporo gumy w porownaniu z np 225/45 wiec nie widze w tych oponach niczego extremalnego

                                  Zamieszczone przez chester121
                                  autko w zakretach trzyma sie jak przyklejone
                                  teraz jedynym moim zmartwieniem podczas pokonywania zakretow nie jest ze auto mi zarzuci itp. tylko zebym nie wypadl z siedzenia
                                  Zamieszczone przez chester121
                                  ale jak narazie moge z czystym sumieniem polecic ja kazdemu maniakowi zakretow
                                  Zamieszczone przez chester121
                                  mi chodzilo ze oponki bardzo dobrze sie trzymaja przy zachowaniu komfortu jazdy
                                  nic dodac nic ujac 8) naucz sie w takim razie budowac zdania bo tu slowa o komforcie nie widze 8)
                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                  http://www.disi-tune.pl
                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                  Był WRX
                                  Była Octa

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                    nie podniecaj sie bo ci zaszkodzi nie uwazam sie za krola szos, uwazam tylko ze stopien podniecenia ktory osiagasz przy tak minimalnej zmianie profilu opony moze zaszkodzic twojemu zdrowiu
                                    bo widzisz jestem typem czlowieka ktory cieszy sie z kazdej zmieny (nawet minimalnej) ja wiem ze ty bys sie ucieszyl jak bys przeszedl z 165/75/13 na 275/35/19
                                    dla ciebie taka zmiana dopiero by byla zadowalajaca, ja naszczescie taki nie jestem!!!

                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                    dodatkowo jezeli uwazasz ze wszystko co sportowe musi byc nietrwale oznacza niestety ze masz o tym jeszcze mniejsze pojecie niz do tej pory mi sie wydawalo
                                    ja ci powiem na przyladzie rowerku lancuch zwykly kosztuje 30zl lancuch ktory wykorzystuja kolarze kosztuje 3razy tyle ale jest jakies 30% lzejszy i 2-3krotnie mniej trwaly
                                    fakt ze moge sie nie znac w sposob wystarczajacy aby z toba dyskutowac, ale nie mozna wiedziec wszystkiego, moja wiedza ktora nabylem mowi mi ze spotrowe czesci sa duzo drozsze i w wiekszosci mniej trwale niz oryginaly

                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                    nic dodac nic ujac naucz sie w takim razie budowac zdania bo tu slowa o komforcie nie widze
                                    no widzisz nie jestem dobry z polskiego, ale to sie nazywa bodajze podmiot ukryty(albo domyslny nie pamietam :P ), chodzi o to ze o komforcie mowie nie doslownie (ale skoro pisze o takich "balonach" 60)
                                    to nie problem domyslic sie ze nie chodzi mi o sportowe pokonywanie odcinkow kretych
                                    tak wiec zdania buduje w miare sprawnie tylko trzeba umiec je zrozumiec 8)
                                    To byl maly OT

                                    a wracajac do opon za rozsadna cene
                                    to jesli masz do wydania z 150zl/szt. to polecam wybrac sie do jakiegos zakladu wulkanizacji i popros zeby przywiezli ci oponki uzywane
                                    ja wczoraj dziadkowi kupilem oponki michelin z listopada 2005 (oponki mialy jeszcze boczne cycki, stan bieznika w najplytszym miejscu wynosil 6,5mm tak to wszedzie bylo prawie nowka 7mm i zaplacilem (za rozmiar 175/70/13) 70zl/sztuka
                                    wiec chyba warto tez tak sie popytac o taki sposob kupna
                                    pzdr

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      chester121 tez sam jestem w szoku ze przy tak minimalnych zmianach odczuwasz taka roznice!!! Sam jezdzilem na 195/65 r15 a przeszedlem na 205/55 r16(to jest fela 7 cali , jak rowniez ET sie zmienilo na 35 czyli felga wyszla na zewnatrz-co poszezylo auto0. Dodam jeszcze ze oryginalna felga od Rs to 6,5 i ET 38. Przy takich roznicach jakich dokonalem moge powiedziez ze jest lepiej -duzo lepiej ale napewno nie tak ze boje sie utrzymania tylka w siedzeniu. :roll:

                                      [ Dodano: Wto 11 Kwi, 06 15:26 ]
                                      spotrowe czesci sa duzo drozsze i w wiekszosci mniej trwale niz oryginaly

                                      To dlaczego sa drozsze- nierozumiem :?:
                                      Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jacek Nowak, to z tym siedzeniem to z przymrozeniem oka bylo :wink:
                                        ale naprawde duzo pewniej sie czuje teraz podczas pokonywania zakretow
                                        dodam ze nigdy nie mialem opon asymetrycznych a z tego co wyczytalem
                                        to ta technologia znacznie poprawia wlasciwosci trakcyjne

                                        teraz czekam az te moje sie zkoncza i bede staral sie wejsc na takie jak ty masz

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          polecam jest lepiej! :wink:
                                          Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Wtrace sie :szeroki_usmiech 225/45/17" to jest calkiem komfortowa opona, nie wiem co tu narzekac. Zmieniajac na 205/55/16" wcale takiej drastycznej roznicy w komforcie nie widac. I na jednej i na drugiej trzepie :twisted:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              No niezły temat wyszedł do pogadania
                                              Dzieki za sugestie , hyba sie zdecyduje na fulde bo i cena ok i opinie niezłe.
                                              Na razie pomykam pare dni na zimowych bo musze sprawdzić czy wszystko jest ok po wypadku. jak pisałem jakiś miesiąc temu jakis baran posłuchał sie żony i myślał że zdazy ... ..... nie zdążył. Moją niunie odbiore chyba po świetach bo teraz nie mam czasu . przy okazji założyłem sobie zdeżak od RS i pomalowałem listwy .
                                              a wracając do tematu to fuldy mi wystarczą bo nie męcze furki za bardzo a i może sobie za niedługo zmienie na coś....... :lol: :lol:
                                              KOLEJNY ZADOWOLONY Z SERWISU DOBRYGRZESWAWA

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Miroslaw Brozyn przed kupnem sprawdz w jakiej cenie sa Hankooki Prime K105 we wszystkich testach wypadaly bardzo bardzo dobrze a jak dobrze pamietam cena tez nie jest wygorowana. :wink:
                                                Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  bierz fuldy miałem są ok teraz kupiłem klebery hp2 protekt na opony.pl sa o ok 20 zł drozej od fuldy i też niezłe
                                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X