Ja dalej kupie MAGa :P
ASV i AHF
Zwiń
X
-
AHF - montowany w latach 1997-2002, norma Euro2, wtryski: DSLA 150 P520 o ciśnieniu: 190/300 bar Dodatkowo posiada podgrzewacz płynu chłodzącego w małym obiegu na trzech świecach żarowych
ASV - montowany w latach 2000-2005, norma Euro3, wtryski: DSLA 150 P357? o ciśnieniu: 220/300 bar.
Generalnie różnią się tymi wtryskami i dlatego maja rożne normy emisji spalin.ASV i AHF to blizniacze silniki roznia sie detalami i wtryskami. ASV ma mocniejsze.Który mniej problemowy?? hmm.. z reguły bardziej zadbany egzemtlarz :eye:
Nie zastanawiałbym się który z nich wybrać bo zasadniczo to jest, to samo
AHF-110KM@235Nm spełnia normę euro2
ASV-110KM@235Nm różni się tym od AHF, że spełnia euro3 dzięki bardziej wydajnym wtryską, które mają szczególnie większe początkowe ciśnienie tłoczenia dzięki czemu spełnia normę euro3.
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu, a w ahf trzeba wyjmować kompa i wlutować nową pamięć (ale to już raczej zmartwienie tunera, niż użytkownika :-P )
Komentarz
-
-
Ja mam ASV i mam te trzy swieczkihttp://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
Komentarz