Kinzi, octaviawrc i szczepcio wszystkiego najlepszego
Co do ON na zime (silniki z CR)?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Rekin Chlebojadjak w filterku sie zrobi parafinka
a jak się zrobi to sie filterek wymieni :diabelski_usmiech
i tak biorac pod uwage polską jakość paliw wymieniam filterek co 30 tysprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
najlepiej nic nie dolewać tylko tankować na sprawdzonej stacji.
ewentualnie jak się pojawią jakieś ekstremalne temperatury rzędu -25 i mniej coś tam można dla świętego spokoju wlać i nie ma najmniejszego znaczenia czy CR, PD, VP.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Rekin Chlebojad, naprawdę jakość paliwa obecnie jest taka, że nie warto dodawać czegokolwiek
to nie lata 90 kiedy w zimie zdarzało się zatankować letnią ropę
także IMHO nie warto nic dodawaćprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
KLEEN-FLO DODATEK DO DIESLA zarówno do PD jak i CR. Mam, używam, polecamOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Troszkę się naprodukowałem w tym temacie- generalnie- jeśli nie masz akurat pecha i zatankujesz paliwo zimowe nic Ci nie grozi.
Jeśli natomiast chcesz być ubezpieczony- depresator do diesla. Tyle i aż tyle.
I tak jak koledzy napisali- tankować paliwo na sprawdzonej stacji.
Zeszłej zimy mój samochód w ciągu tygodnia stał nie ruszany. Dopiero w piątek odpalany i żadnych, nawet najmniejszych problemów z odpaleniem, a żadnych dodatków nie lałem- więc chyba nie ma się czym przejmować.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
Komentarz