Grupa 13 wcale nie pokazuje stanu pomowtryskiwaczy...
Okresla tylko ile mg paliwa wiecej lub mniej podlewa ECU na danym cyl by utrzymac rownomierna prace.
Pompki zaczynaja lac np pod obciazeniem. Jak to wychwycisz na biegu jalowym?
Widzialem 2.0tdi BMN (170KM seria) co na rolkach wiecej 140KM nie pluly mimo ze kanal 13 byl wzorowy....wymiana pompek i 30KM sie znalazlo.
Widzialem auta gdzie korekcje na jednym cyl byly grupo ponad +1 a mimo to auto pracowalo wzorowo, nie dymilo i po chipsie mocowo w gornej polce sie miescilo.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Grupa 13 wcale nie pokazuje stanu pomowtryskiwaczy...
Okresla tylko ile mg paliwa wiecej lub mniej podlewa ECU na danym cyl by utrzymac rownomierna prace.
OK, ale zgodzisz się chyba, że jest pewna granica przy której korekcje ECU są poza standardem i należy takim pompowtryskiwaczem się bardziej zainteresować, czyli np. wyjąć i wtedy sprawdzić. Chodzi mi o granicę, przy której należy bardziej sprawdzić dany wtryskiwacz.
Zamieszczone przez rob555
Pompki zaczynaja lac np pod obciazeniem. Jak to wychwycisz na biegu jalowym?
Masz rację, tylko, że VAG-COM, w moim przypadku przy obciążeniu jakby nie odświeża wartości i trzyma jedną wartość na wtrysk aż do momentu zejścia z obciążenia. Jest na to jakiś sposób?
Jak masz tolerancje powyzej/ponizej 1.5 i do tego cos zlego sie dzieje to mozesz juz sie martwic.
Co do korekcji to powyzej chyba 1400obr ECU przestaje regulowac...wiec to nie wina diagnozy.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Komentarz