Korekcja dawki paliwa na pompowtryskach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • areek85
    Drive
    • 2010
    • 42

    Korekcja dawki paliwa na pompowtryskach

    rkb, dobry felunek. faktycznie jak stworzone do Twojej Octavki
    ile Ci wyszło za felgi?
  • toocool
    Rider
    • 2008
    • 303
    • Octavia IV combi (NX5)

    #2
    Korekcja dawki paliwa na pompowtryskach

    Od jakiej wartości w grupie 013 kwalifikuje się pompkę do wymiany? Czy dla 1.9 i 2.0 jest tak samo?

    Prośba o potwierdzenie, jeśli wartość jest na - to leje za dużo, a + to za mało, czy tak?
    Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Grupa 13 wcale nie pokazuje stanu pomowtryskiwaczy...
      Okresla tylko ile mg paliwa wiecej lub mniej podlewa ECU na danym cyl by utrzymac rownomierna prace.
      Pompki zaczynaja lac np pod obciazeniem. Jak to wychwycisz na biegu jalowym?
      Widzialem 2.0tdi BMN (170KM seria) co na rolkach wiecej 140KM nie pluly mimo ze kanal 13 byl wzorowy....wymiana pompek i 30KM sie znalazlo.
      Widzialem auta gdzie korekcje na jednym cyl byly grupo ponad +1 a mimo to auto pracowalo wzorowo, nie dymilo i po chipsie mocowo w gornej polce sie miescilo.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • toocool
        Rider
        • 2008
        • 303
        • Octavia IV combi (NX5)

        #4
        Zamieszczone przez rob555
        Grupa 13 wcale nie pokazuje stanu pomowtryskiwaczy...
        Okresla tylko ile mg paliwa wiecej lub mniej podlewa ECU na danym cyl by utrzymac rownomierna prace.
        OK, ale zgodzisz się chyba, że jest pewna granica przy której korekcje ECU są poza standardem i należy takim pompowtryskiwaczem się bardziej zainteresować, czyli np. wyjąć i wtedy sprawdzić. Chodzi mi o granicę, przy której należy bardziej sprawdzić dany wtryskiwacz.
        Zamieszczone przez rob555
        Pompki zaczynaja lac np pod obciazeniem. Jak to wychwycisz na biegu jalowym?
        Masz rację, tylko, że VAG-COM, w moim przypadku przy obciążeniu jakby nie odświeża wartości i trzyma jedną wartość na wtrysk aż do momentu zejścia z obciążenia. Jest na to jakiś sposób?
        Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          Jak masz tolerancje powyzej/ponizej 1.5 i do tego cos zlego sie dzieje to mozesz juz sie martwic.
          Co do korekcji to powyzej chyba 1400obr ECU przestaje regulowac...wiec to nie wina diagnozy.
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • toocool
            Rider
            • 2008
            • 303
            • Octavia IV combi (NX5)

            #6
            rob555, o to chodziło. Dzięki!
            Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10965
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              rob555, Robert, ja to do Ciebie muszę chyba się udać, mu już mam nerwa z silnikiem
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • rob555
                Rider
                • 2006
                • 748

                #8
                Smialo zapraszam chociaz zapisy na ciezka mechanike mam juz na listopad ops:
                Troche roboty jest
                Napisz na priv co Ci dolega moze zdalnie pomoge.
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz

                Pracuję...