Witam . Jaki jest zakres obrotów biegu jałowego w w/w silniku i czy w miarę nagrzewania silnika powinny opadać? W moim przypadku niezależnie od temperatury mam 900 rpm . W O II sąsiada z tym samym silnikiem jest około 850 rpm . Dziękuję za odpowiedzi
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
ja dokładnie nie pamiętam ile, ale wiem że jak jest zimno, tak jak teraz np to obroty trochę spadają po ok 15-20salbo jak lekko dodam gazu na chwilę :szeroki_usmiech
Przy zimnym silniku po odpaleniu też masz takie obroty :?:
obroty zaraz po odpaleniu zależą od temp zewnętrznej i od tego czy silnik był jeszcze trochę nagrzany czy stał przez całą nic pod chmurką , w chwili obecnej po odpaleniu mam tak w okolicach 900 rpm ale przy niezłych mrozach to i 1200 rpm potrafi na początku utrzymywać, potem jak chwilkę się przejedzie spadaj do tych co napisałem wcześniej.
U mnie jest tak , że w temperaturze na zewnątrz około 6-7* , po odpaleniu mam 900 rpm . W innych temperaturach nie miałem jescze możliwości sprawdzenia bo auto jest nowe . Tę samą wartość mam również przy rozgrzanym silniku do 90* (płyn+olej) . I to mnie zastanawia , czy tak ma być :?: (w mojej starej benzynie obroty po nagrzaniu spadają do ok. 750 rpm ).
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
no i wyszło ok 900, myślę że podczas jazdy minimalnie spada, albo to takie wrażenie
1200 to chyba nigdy nie miałem max 1000
jutro jak nie zapomnę to sprawdzę rano, w nocy ma być zimno :twisted:
coś dziwnie pokazuje ale być może to błąd wskazania obrotomierza, mam trochę mniej przy sporo miej rozgrzanym silniku niż twój,
temperatura około 4stC
zaraz po odpaleniu
auto stało nie ruszane od soboty wieczorem
na MAXI-DOT macie info co do temp oleju, płynu chłodzącego, doładowania i obroty
a to po przejechaniu 200m po parkingu i czasie około 3-4 min od odpalenia
Sprawdziłem dzisiaj przy temperaturze 6* ; na początku obroty 1000 rpm , za chwilę opadły do 900 rpm . Po przejechaniu kilkunastu km wskazówka była tuż poniżej 900 .
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Sprawdziłem dzisiaj przy temperaturze 6* ; na początku obroty 1000 rpm , za chwilę opadły do 900 rpm . Po przejechaniu kilkunastu km wskazówka była tuż poniżej 900 .
Dzięki za fotki . Nie zauważyłem u siebie , że po odpaleniu jest 1000 rpm . Widząc natomiast potem 900 na obrotomierzu zastanawiałem się czy TDI tak ma . W starej benzynie natomiast obroty opadają z około 1100 na 750 .
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz