Jak wracałem z Hradec po czechach kilka razy mnie takie cuś mijało ale wśrodku był ten sam gostek troche sie drapał po głowie bo oglądał moją klape z tyłu
Utrata mocy powyżej 3,5-4k obrotów
Zwiń
X
-
Utrata mocy powyżej 3,5-4k obrotów
Witam,
pacjentka: Octavia 1.9 TDI/110 silnik AHF, rocznik 2000
Objawy - odpalam, przyspiesza, ma ochotę do jazdy - do momentu przekroczenia owych wymienionych w temacie obrotów - następuje moment jak przy odcięciu i zostaje wrażenie utraty z połowy koni mechanicznych.
Zatrzymuję się, gaszę, odpalam (czyli czynnik chłodny/ciepły silnik raczej wykluczam) i znowu jest fajnie - auto ciągnie do przodu i przyspiesza aż nie przekroczę tego magicznego progu.
Cykl powtórzyłem kilka razy, za każdym razem po zgaszeniu/odpaleniu wraca moc, która niknie po przekroczeniu tych 3,5-4k obrotów.
W pierwszej chwili myślałem o przepływomierzu ale czytając na forum objawy z którymi spotkali się inni, dziwnym wydaje mi się ten powrót mocy po zgaszeniu/odpaleniu (ale może się mylę) :-(
Czy kogoś spotkało już coś takiego? Czy macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć? I czy ktoś może polecić sprawdzony serwis w Warszawie zajmujący się takimi problemami - próbowałem się umawiać na diagnozę z Markiem Staszewskim z Al. Jerozolimskich, ale przygotowuje samochody do wyścigów i wolny termin będzie miał dopiero po 1 maja :-(
[edit]
Nie bijcie ;-)
Możliwe powody znalazłem w innym poście czyli
1.zawór N75
2.przepływomierz
3.zapieczone kierownice spalin
to pozostaje pytanie o sprawdzony serwis/diagnostykę - bo niestety MasteTuning do 1 maja 'zarobiony' ;-)
Pozdrawiam.
Tomek
-
-
tkalbarczyk, przeczytaj sobie post: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mieszek , ja jestem z Pana Bogumiła jak narazie zadowolony, chociaż wiem że są klubowicze który polecają też inne warsztaty, tak jak napisałem w poście, odwiedziłem kilka warsztatów, a definitywnie problem rozwiązałem w Bodexie, przynajmniej taką mam nadzieje ;-) autem jeżdze już ponad miesiąc i 0 problemów. Pan Marek z Mastersa już raczej nie dłubie przy takich rzeczach bo ma poprostu do czego innego przystosowany warsztat :twisted:
Komentarz
-
-
Hihi, ale się te Skody psują ;-)
Serwis najwcześniej we wtorek.
p. Bogumił też najwczesniej we wtorek
p. Marek po 1 maja
ale wg. p. Bogumiła można z tym jeździć - no coż - chyba nic innego nie pozostaje tylko pojeździć do momentu naprawy
Dziękuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi
pzdr
Tomek
Komentarz
-
-
No to ja mam podobny problem z tym, że w AGR. Poprostu silnik słabnie po przekroczeniu 3500 obr/min i jest tak na stałe więc chyba nie ma mowy o notlaufie. Co może być przyczyną ?
Wymieniłem: Przepływomierz, Zaworek N75, kierownic spalin nie ma. :P Zatem, co może być przyczyną braku mocy?
Wymienione zostały wtryski, jednakże usterki nie wiąże z tą przeróbką, ponieważ przed wymianą silnik zachowywał sie bardzo podobnie tzn. również tracił moc powyżej 3500 obr/min.Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftGdzies zaczyna brakowac paliwa, albo filtr, albo przewody, albo trzeba sprawdzic ile tak naprawde daje pompa.
Co powiedzial Krzych, bo widze, ze u niego hamowane bylo auto :?:
Auto było sprawdzane na VAGu i wyszła zmniejszona dawka paliwa o ok. 10% już od 2900 obr/min. (czy jakoś tak :P ) Niestety nikt nie potrafi mi powiedzieć dlaczego.
Niestety z p. Krzysztofem nie rozmawialiśmy na ten temat.
Komentarz
-
Komentarz