Utrata mocy powyżej 3,5-4k obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Łukasz_Rallygan
    Classic
    • 2007
    • 2

    Utrata mocy powyżej 3,5-4k obrotów

    Jak wracałem z Hradec po czechach kilka razy mnie takie cuś mijało ale wśrodku był ten sam gostek troche sie drapał po głowie bo oglądał moją klape z tyłu
    Adrenaline addicted
  • tkalbarczyk
    Classic
    • 2006
    • 4

    #2
    Utrata mocy powyżej 3,5-4k obrotów

    Witam,
    pacjentka: Octavia 1.9 TDI/110 silnik AHF, rocznik 2000

    Objawy - odpalam, przyspiesza, ma ochotę do jazdy - do momentu przekroczenia owych wymienionych w temacie obrotów - następuje moment jak przy odcięciu i zostaje wrażenie utraty z połowy koni mechanicznych.
    Zatrzymuję się, gaszę, odpalam (czyli czynnik chłodny/ciepły silnik raczej wykluczam) i znowu jest fajnie - auto ciągnie do przodu i przyspiesza aż nie przekroczę tego magicznego progu.
    Cykl powtórzyłem kilka razy, za każdym razem po zgaszeniu/odpaleniu wraca moc, która niknie po przekroczeniu tych 3,5-4k obrotów.

    W pierwszej chwili myślałem o przepływomierzu ale czytając na forum objawy z którymi spotkali się inni, dziwnym wydaje mi się ten powrót mocy po zgaszeniu/odpaleniu (ale może się mylę) :-(

    Czy kogoś spotkało już coś takiego? Czy macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć? I czy ktoś może polecić sprawdzony serwis w Warszawie zajmujący się takimi problemami - próbowałem się umawiać na diagnozę z Markiem Staszewskim z Al. Jerozolimskich, ale przygotowuje samochody do wyścigów i wolny termin będzie miał dopiero po 1 maja :-(

    [edit]
    Nie bijcie ;-)
    Możliwe powody znalazłem w innym poście czyli
    1.zawór N75
    2.przepływomierz
    3.zapieczone kierownice spalin

    to pozostaje pytanie o sprawdzony serwis/diagnostykę - bo niestety MasteTuning do 1 maja 'zarobiony' ;-)

    Pozdrawiam.
    Tomek

    Komentarz

    • ida.mac
      Ambiente
      • 2005
      • 141

      #3
      skorzystaj z opcji "szukaj

      witaj
      To już było może milon razy poszukaj na forum korzystająć z opcji "szukaj" na górze strony

      :twisted:
      ciężko jest lekko żyć,

      Komentarz

      • tkalbarczyk
        Classic
        • 2006
        • 4

        #4
        skorzystałem, znalazłem możliwe objawy ;-)

        tylko z tymi sprawdzonymi serwisami gorzej mi idzie :-(

        jakieś podpowiedzi?

        pzdr
        Tomek

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          AutoBodex, Bogumil u nas na forum np.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • tkalbarczyk
            Classic
            • 2006
            • 4

            #6
            dziękuję - jutro będę próbował :-)

            Komentarz

            • Lukasso
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 611

              #7
              tkalbarczyk, przeczytaj sobie post: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mieszek , ja jestem z Pana Bogumiła jak narazie zadowolony, chociaż wiem że są klubowicze który polecają też inne warsztaty, tak jak napisałem w poście, odwiedziłem kilka warsztatów, a definitywnie problem rozwiązałem w Bodexie, przynajmniej taką mam nadzieje ;-) autem jeżdze już ponad miesiąc i 0 problemów. Pan Marek z Mastersa już raczej nie dłubie przy takich rzeczach bo ma poprostu do czego innego przystosowany warsztat :twisted:

              Komentarz

              • tkalbarczyk
                Classic
                • 2006
                • 4

                #8
                Hihi, ale się te Skody psują ;-)

                Serwis najwcześniej we wtorek.
                p. Bogumił też najwczesniej we wtorek
                p. Marek po 1 maja

                ale wg. p. Bogumiła można z tym jeździć - no coż - chyba nic innego nie pozostaje tylko pojeździć do momentu naprawy
                Dziękuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi

                pzdr
                Tomek

                Komentarz

                • Doris
                  Drive
                  • 2006
                  • 58

                  #9
                  ha, ha, ha, co za zbieg okoliczności, ja tez mam podobny problem i byłem dzis u pana Bogumiła w Nowej Wsi i podpiał nas pod kompa i wyszedł bład doładowania cisnienia czy jakos tam i tez jestesmy umówieni na wtorek i też octa 110 km, pozdrawiam w niedoli

                  Komentarz

                  • paulm
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 108

                    #10
                    No to ja mam podobny problem z tym, że w AGR. Poprostu silnik słabnie po przekroczeniu 3500 obr/min i jest tak na stałe więc chyba nie ma mowy o notlaufie. Co może być przyczyną ?
                    Wymieniłem: Przepływomierz, Zaworek N75, kierownic spalin nie ma. :P Zatem, co może być przyczyną braku mocy?

                    Wymienione zostały wtryski, jednakże usterki nie wiąże z tą przeróbką, ponieważ przed wymianą silnik zachowywał sie bardzo podobnie tzn. również tracił moc powyżej 3500 obr/min.
                    Załączone pliki

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Gdzies zaczyna brakowac paliwa, albo filtr, albo przewody, albo trzeba sprawdzic ile tak naprawde daje pompa.

                      Co powiedzial Krzych, bo widze, ze u niego hamowane bylo auto :?:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • paulm
                        Ambiente
                        • 2005
                        • 108

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Gdzies zaczyna brakowac paliwa, albo filtr, albo przewody, albo trzeba sprawdzic ile tak naprawde daje pompa.

                        Co powiedzial Krzych, bo widze, ze u niego hamowane bylo auto :?:
                        No cóż filtr paliwa wymieniony 10 kkm temu, wiec chyba jeszcze to nie jego czas.
                        Auto było sprawdzane na VAGu i wyszła zmniejszona dawka paliwa o ok. 10% już od 2900 obr/min. (czy jakoś tak :P ) Niestety nikt nie potrafi mi powiedzieć dlaczego.

                        Niestety z p. Krzysztofem nie rozmawialiśmy na ten temat.

                        Komentarz

                        Pracuję...