Zamieszczone przez blackrs
[O1] Nawiewy....
Zwiń
X
-
Gość
[O1] Nawiewy....
Dzis zapsikalem nawiewy pianka do "odgrzybiania" i 2 pytania mam w zwiazku z tym.
1. Po pewnym czasie kiedy pianka zaczela sie skraplac to ta ciecz zaczela wyplywac spod deski, dokladnie spod schowka i bezpiecznikow, czyli pod tunelami, w zwiazku z tym czy ich nieszczelnosc to normalna sprawa? uplyw lat i fakt ze ciecz zawsze znajdzie sobie droge czy w zadnym wypadku nie powinno tak byc.
2. wyciagnalem filtr kabinowy i ta klapka co jest pod nim znajduje sie w jednej pozycji ciagle, a ona nie powinna sie przypadkiem otwierac zamykac czy cos takiego i jesli tak to kiedy??
-
Ta klapka pod filtrem kabinowym zamyka się jak włączysz obieg zamknięty(tak w ogóle to tam są 2 klapy). Steruje też ilością wpadającego powietrza z zewnątrz w zależności od prędkości. Wyjmij filtr przeciwpyłkowy i niech ktoś Ci wciśnie obieg zamknięty to zobaczysz jak to działa- powinna się zamknąć.
Odnośnie pianki pod schowkiem to pewnie pociekło z tej klapy (2giej) od zamkniętego obiegu... Myślę, że nie ma czym się przejmować...
Komentarz
-
-
Gość
hmm pocieklo tez spod kierownicy tam gdzie przekazniki sa :lol:
co do klapy to wlasnie probowalem wlaczac obieg zamkniety i ona nie zmienila polozenia, przynajmniej ta pod filtrem ktora to tylko widac. zwiekszalem sile nawiewu tez nie, chyba ze dzieje sie to w jakims malym stopniu i nie dostrzeglem tego?!
Komentarz
-
Widać to wyraźnie bo z pozycji pionowej zmienia się na pozycje poziomą - na pewno byś zauważył. Coś nie tak jest z tym mechanizmem. Możesz jeszcze sprawdzić czy ta dolna klapa działa - odkręcasz schowek, wykręcasz silnik od nawiewu (2 śrubki od spodu i wyjeżdża w dół) i będziesz widział czy chodzi dolna klapa (włącz/wyłącz obieg zamknięty)Zamieszczone przez Golas27zwiekszalem sile nawiewu tez nie, chyba ze dzieje sie to w jakims malym stopniu i nie dostrzeglem tego
Dmuchawę można też wykręcić bez wyjmowania schowka ale nie wiem czy będzie widać klapę.
Co do przekaźników to może kanał lewy ma jakiś luz i dlatego tam jest mokro - innej opcji nie widzę za bardzo. Z nawiewu na nogi raczej by tam nie nawiało
Komentarz
-
-
Gość
mysle ze jest jak pisze Octan luzne z gabkami w roli uszczelki, bo jak zajrzec w nawiew to widac juz na poczatku takie gabki.
Ta klapka gorna jest ciagle w pozycji mnie wiecej pod katem 45 stopni. Patrzylem pod schowek, faktycznie mozna cos tam odkrecic sprawdze, ale to wkoncu ktora klapa jest od czego?!
iZamieszczone przez laurinTa klapka pod filtrem kabinowym zamyka się jak włączysz obieg zamknięty
Tak gwoli scislosci.Zamieszczone przez laurinchodzi dolna klapa (włącz/wyłącz obieg zamknięty)
Komentarz
-
O ile dobrze pamiętam budowę tego mechanizmu to górna i dolna klapa są sprzężone mechanicznie, Dolna klapa jest połączona z główną oską serwomechanizmu sterującego, górna klapa przez plastikowe cięgna.Zamieszczone przez laurinGórna klapa steruje ilością wpadającego powietrza w zależności od prędkości. Przymyka się na praktycznie poziomo jak przełączysz obieg na zamknięty.
Serwomechanizm ma tylko dwie pozycje pracy - obieg zamknięty i otwarty, nie ma pozycji pośrednich. W jaki więc sposób górna klapa steruje ilością wpadającego powietrza w zależności od prędkości?
Komentarz
-

Komentarz