Shell V-Power

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • einste
    Classic
    • 2011
    • 23

    Shell V-Power

    jest to 2000rok silnik 1,9tdi 110km rozrzad sprawdziłem komputer pokazał błąd na mase z czujnika temp. który także wymieniłem,kolo zaproponował mi wgranie jakieś mapy zapłonu czy to pomoże ponieważ to koszt ok.500pln,troche sporo a może jak jeden z was pisał kwestia rozrusznika wchodzi w gre ale wydaje mi sie ze jest oki,kolega z pracy mi jutro podrzuci rozrusznik to sprobuje POMOCY :idea:
  • pitersoonn
    Ambiente
    • 2010
    • 150

    #2
    Shell V-Power

    Mam pytanie. Ostatnio na stacji podeszła do mnie osoba z obsługi i powiedziała ze lepiej lac czasami shell V-Power (benzyne). Powiedzcie mi macie jakieś doświadczenia z tym paliwem w 1.4 tsi.>?? Warto od czasu do czasu zalać??

    Komentarz

    • Psycho Dad
      Rider
      • 2009
      • 629

      #3
      Nie warto ... benzyna 98 i 99+ czyli 98 z dodatkami ma mniejszą wartość energetyczną w stosunku do 95 lecz wyższą oporność na spalanie sutkowe.

      Bez chip tuningu nie wykorzystasz zalet paliwa 98
      Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

      Komentarz

      • czto
        Rider
        • 2010
        • 546
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        Z lektury tego zacnego forum wynika, że nie warto!
        2004 Renault Thalia 1.4 RT,
        2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
        2009 Renault Clio MTV 1.4
        2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
        2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

        Komentarz

        • grzes74
          Ambiente
          • 2009
          • 176
          • Rapid (NH3)

          #5
          Paliwa typu Premium (Vpower Verva Dynamic.. i inne) - nie dają tego czego się o nich mówi w reklamach- stada narowistych dodatkowych niutono-kóni...

          Ale moim skromnym zdaniem - do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny od czasu do czasu warto zalać benzynę z dodatkami czyszczącymi...Z naciskiem na od czasu do czasu.

          W pierwszych FSI zdarzało się że się nagar zbierał........... kto wie jak to rozwiązali w TSI. Przekonamy się za 3-4 lata.
          pozdrawiam
          Grzes
          polecam :

          www.octavia-forum.de
          www.skodacommunity.de
          www.briskoda.net........

          Komentarz

          • Big
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6389

            #6
            Zamieszczone przez grzes74
            do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny od czasu do czasu warto zalać benzynę z dodatkami czyszczącymi...Z naciskiem na od czasu do czasu.
            do każdego jednego silnika od czasu do czsu warto wlaś taki rodzaj paliwa, aby po prostu wyczyścił własnie np. nagar czy inny nalot.
            Ja akurat od zawsze leję tylko V-Power lub V-Power Racing na Schell.
            Czarny Elegance

            Komentarz

            • Psycho Dad
              Rider
              • 2009
              • 629

              #7
              Lubie te teorie ma ona tylko sens jak paliwo jest podawane razem z powietrzem. Wtedy omiata zawory i je "czyści" Przy wtrysku bezpośrednim ...zawory omiatane są powietrzem i spalinami. ciekawe jakie środki czyszczące wytrzymają cykl spalania żeby oczyścić zawory ;p
              Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

              Komentarz

              • loyd
                RS
                • 2010
                • 2342

                #8
                Ja leję zwykłą 95 ze Statoil i liczę, że silnik wytrzyma bezawaryjnie do ~170 kkm (tyle planuję przejechać).

                Potem kupię nowę auto.

                Komentarz

                • firmek
                  Rider
                  • 2008
                  • 477

                  #9
                  Zamieszczone przez Psycho Dad
                  Nie warto ... benzyna 98 i 99+ czyli 98 z dodatkami ma mniejszą wartość energetyczną w stosunku do 95 lecz wyższą oporność na spalanie sutkowe.
                  Bez chip tuningu nie wykorzystasz zalet paliwa 98
                  Chodzi o zwykla V-Power a ta ma 95 oktanow plus dodatki.
                  Zamieszczone przez pitersoonn
                  Ostatnio na stacji podeszła do mnie osoba z obsługi i powiedziała ze lepiej lac czasami shell V-Power
                  Po prostu musza tak mowic - na wiekszosci stacji shella proponuja ta benzyne. Spotkalem sie jeszcze z wmawianiem ze na V-Power mniej spali, czego w praktyce zupelnie nie stwierdzilem.
                  Jedynie, chociaz to pewnie kwestia auto-sugestii ale mialem odczucie ze silnik troche kultularniej pracuje.

                  Komentarz

                  • vaz
                    Elegance
                    • 2010
                    • 799
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Ogólnie pisząc , jeśli silnik ma czujnik spalania stukowego (ew. ręczną korekcję liczby oktanowej) to wymiernym efektem użycia Pb 98 jest nieco mniejsze spalanie i cichsza praca silnika :idea:
                    Nie wiem czy TSI mają taką korekcję .
                    Antyfotoradar Valentine1
                    Harry II Classic+Sirio ML145

                    Komentarz

                    • Strzała
                      Drive
                      • 2008
                      • 41

                      #11
                      Ja tylko w moim byłym Bravo 1.4 12V zauważałem różnicę po zalaniu V-Powerem Racing, ciszej chodził i jakby lepiej się zbierał, choć może z tym zbieraniem to tylko mi się wydawało :P :roll: Ogólnie ten silnik w Fiacie zauważał różnicę co mu zaleję, jak jakiś syf ze stacji No name to też była różnica tylko że w drugą stronę.
                      W Megance 1.6 16V ani teraz w Octavii żadnej różnicy nie zauważyłem lejąc różne paliwo dlatego leję to najtańsze i tyle 8)

                      Komentarz

                      Pracuję...