Silniki 1.4 TSI Volkswagena do poprawy...!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mario34
    Ambiente
    • 2007
    • 151

    Silniki 1.4 TSI Volkswagena do poprawy...!

    ramka byla zdjeta i radio wyjęte i podłaczone jeszcze raz i cisza ??
    mario
  • marlej108
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 4976
    • Octavia III (5E3)
    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

    #2
    Silniki 1.4 TSI Volkswagena do poprawy...!

    czesc, pojawila sie taka oto informacja - sadze ze odnosi sie nie tylko do VW....

    Volkswageny z turbodoładowaną jednostką benzynową o pojemności 1,4 l mogą sprawiać kłopoty swoim właścicielom. Samochody będą musiały pojawić się w autoryzowanych serwisach – mechanicy wgrają nowe oprogramowanie silnika

    Po licznych skarg klientów na nierówną pracę jednostki napędowej i wyczuwalny spadek mocy objawiający się gorszą elastycznością Volkswagen zdecydował się wezwać do warsztatów samochody z doładowanym motorem o pojemności 1,4 l.

    Akcja serwisowa dotyczy 71 tys. egzemplarzy modeli Golf, Jetta, Touran, Scirocco, Eos, Tiguan oraz Passat, wyprodukowanych od sierpnia 2008 roku do maja 2010 roku. Wizyta w autoryzowanej stacji obsługi ma trwać 30 minut. W tym czasie do komputera sterującego pracą silnika wgrane będzie nowe oprogramowanie.

    Polskie przedstawicielstwo Volkswagena nie podało na razie informacji, czy usterka silnika 1.4 TSI występuje w samochodach sprzedanych w naszym kraju.

    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz

    • luckyluc
      Drive
      • 2010
      • 78

      #3
      Od samego początku mam problemy z nierówną pracą silnika. Czy ktoś może potwierdzić, że podobna akcja będzie w Skodzie ?
      Sprzedam oryginalny zestaw z Skoda Octavia II: Ramka montażowa, kostka ISO, separator - POLECAM

      Komentarz

      • xplo
        Ambiente
        • 2010
        • 221

        #4
        To dotyczy 1.4 TSI 160 KM. Jeśli kogoś bardzo interesuje to polecam przeczytać ostatnie strony z kącika właścicieli MK6 (na forum golfa).

        Komentarz

        • loyd
          RS
          • 2010
          • 2342

          #5
          Zamieszczone przez xplo
          To dotyczy 1.4 TSI 160 KM. Jeśli kogoś bardzo interesuje to polecam przeczytać ostatnie strony z kącika właścicieli MK6 (na forum golfa).
          Możesz zalinkować ?

          Komentarz

          • firmek
            Rider
            • 2008
            • 477

            #6
            Super. Znowu jakis dziennikarzyna cos skrobnal bez podania dokladnych informacji. Motorow 1.4 TSI jest kilka a autor nie precyzuje czy chodzi o wszystkie czy o konkretny. Potem rodza sie legendy i zaraz bedzie, ze wszystkie 1.4 TSI to szrot.

            Komentarz

            • liroyek
              Rider
              • 2008
              • 620

              #7
              ta akcja jest dla tsi 160 ps
              ja mam takiego jak narazie 42 tys km i jest wszystko ok, czytalem opinie ludzie i maja problemy przy przbiegu 10-20 tys, niktyrym nawe silnik juz wymienili, ciekawe czy wina auta czy moze kierowcy
              Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
              bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
              http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
              Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

              Komentarz

              • xplo
                Ambiente
                • 2010
                • 221

                #8
                Zamieszczone przez loyd
                Możesz zalinkować ?
                http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php...375&start=1590 od postu TomRS który wszystko super wyjaśnia.

                Komentarz

                • krzysiek83wpr
                  Rider
                  • 2010
                  • 362

                  #9
                  Zrobiłem 20tys i żadnych dziwnych oznak. Problem dotyczy wersji 160km ale nei silnika a pompy paliwowej.

                  Komentarz

                  • TomRS
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 151

                    #10
                    Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                    Zrobiłem 20tys i żadnych dziwnych oznak. Problem dotyczy wersji 160km ale nei silnika a pompy paliwowej.
                    Problem dotyczy niestety silnika. Jesli masz silnik sprzed maja 2010 to po wgraniu update poczujesz spadek mocy w zakresie ca 2 - 4 tys obr. A jesli twoj silnik jest nowszy niz maj 2010 to juz fabrycznie masz na 99% to oprogramowanie wgrane.

                    edit

                    A sorry - ty masz wersje 122 KM - jej ten update nie dotyczy.
                    Golf VI TSI TwinCharged
                    powered by fabryka

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Skody Octavii ten problem nie dotyczy. Tu nie bylo takiego silnika.


                      Problem, moze ale nie musi pojawic sie w Fabii RS :idea:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • marlej108
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 4976
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez xplo
                        http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=63&t=317375&start=1590 od postu TomRS który wszystko super wyjaśnia.
                        matko bosko, jak sie poczyta ten watek to wlos jezy sie na glowie!

                        VW zrobil tandete - 1.4 TSI 160 KM - silniki sie rozpadaja przez wadliwe czesci i ich zle zaprojektowanie (tak wynika z tamtego forum) - i co robi VW? instaluje nowe oprogramowanie ktore kastruje silnik nieco... byc moze liczac na to, ze na gwarancji sie nie zepsuje, a potem to juz ma to w d..ie.

                        Niesamowite.... :-(

                        najlepsze sa podusmowania tego forumowicza, ktory udziela tam najwiecej informacji TomRS:
                        "Mamy pecha i TSI 160 okazał się wtopą i tyle - strach nim jechać na dalsze wakacje, bo niewiadomo czy się wróci o własnych siłach." oraz "Na razie jest to dla mnie cały czas zakup wysokiego ryzyka."

                        mam tylko cicha nadzieje, ze 1.4 TSI 122 KM i 1.2 TSI nie okaza sie za 2-3 lata jakimis jednorazowymi wymyslami, ktorych naprawa wynosi bajonskie sumy.

                        Teraz juz na 100% wolalbym poczciwego 1.6 zamiast 1.4 TSI czy 1.2 TSI, a zamiast 1.2 TSI to bym juz chyba nawet wolal zolwia 1.4....
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz

                        • grzes74
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 176
                          • Rapid (NH3)

                          #13
                          Zamieszczone przez xplo
                          To dotyczy 1.4 TSI 160 KM. Jeśli kogoś bardzo interesuje to polecam przeczytać ostatnie strony z kącika właścicieli MK6 (na forum golfa).

                          Czyli ten Passat w tym artykule to Passat Ecofuel 1.4 TSI 150 km , na benzynę + CNG, rozumiem?

                          Jeśli tak to nie tylko 1.4 TSI 160 KM. Inny TSI w passacie to tsi 122 KM.
                          pozdrawiam
                          Grzes
                          polecam :

                          www.octavia-forum.de
                          www.skodacommunity.de
                          www.briskoda.net........

                          Komentarz

                          • skaypik
                            Drive
                            • 2009
                            • 51

                            #14
                            Z tego co ja wyczytałem to problemy z silnikami TSI są tylko tam gdzie jest
                            Kompresor powietrza. Jeśli się myle to mnie poprawcie.

                            Komentarz

                            • zbigniew147
                              Rider
                              • 2008
                              • 482

                              #15
                              ja mam zrobione na 122 konym silniku 13kkm - może mało jak na 7 miesięczne auto, niemniej jednak nie zauważyłem żadnych niepokojących zachowań.
                              Jeżdże po mieście - można nawet powiedzieć PSJ bo to godziny szczytu. Zdażyło się kilka wyjazdów po około 800km każdy gdzie gaz był wciśnięty do deski.
                              Póki co jest ok.

                              Komentarz

                              • loyd
                                RS
                                • 2010
                                • 2342

                                #16
                                Mi wczoraj stuknęło 14 kkm i też jest ok.

                                Komentarz

                                • rlapinski
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 138

                                  #17
                                  Przejechałem ponad 17k km bez problemów. Chyba nie ma na octaviaclub osoby z 1.4 TSI, która miałaby kłopoty opisywane na forum golfa.

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #18
                                    nie ten silnik to i problemów brak
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • FELICJAN
                                      Ambiente
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 118

                                      #19
                                      Zdaniem mym...skromnym ''BEZ PANIKI'' zawsze są jakieś ustereczki -jak to w wieku
                                      młodzieńczym i praktycznie zawsze do usunięcia.
                                      Nasze 1.4 -122 mogą nawet nie zagościć ''specjalnie '' do serwisu .. czego wam życze.
                                      ...1.6 BFQ SQ24 już jest..piękność i 191.000+ za nami

                                      Komentarz

                                      • t271828
                                        Elegance
                                        • 2008
                                        • 928

                                        #20
                                        Zamieszczone przez marlej108
                                        Teraz juz na 100% wolalbym poczciwego 1.6 zamiast 1.4 TSI czy 1.2 TSI, a zamiast 1.2 TSI to bym juz chyba nawet wolal zolwia 1.4....
                                        1.4 (122 KM) i 1.2 (105 KM) nie sa tak wysilone jak 1.4 (160KM) wiec nic nie powinno sie dziac,

                                        Komentarz

                                        • loyd
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 2342

                                          #21
                                          Zamieszczone przez t271828
                                          1.4 (122 KM) i 1.2 (105 KM) nie sa tak wysilone jak 1.4 (160KM) wiec nic nie powinno sie dziac,
                                          Argument żaden, bo 1.4 tsi 170 km i 180 km działają bez zarzutów.

                                          Wogóle, to skończe już z tym "wysileniem". Mamy 2010 rok i silnik ma działać te 200 kkm (taką mam nadzieję :wink: ). Potem trzeba kupić nowe ałto.

                                          Komentarz

                                          • szkoda
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 22543

                                            #22
                                            Zamieszczone przez loyd
                                            Mamy 2010 rok i silnik ma działać te 200 kkm (taką mam nadzieję ).
                                            niestety często nie działa tyle :?
                                            no i nie wiem co to ma wspólnego z rokiem...
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz

                                            • loyd
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 2342

                                              #23
                                              Zamieszczone przez szkoda
                                              no i nie wiem co to ma wspólnego z rokiem...
                                              No, że np w 1980 r. to się produkowało diesle które jeździły po 100 mln km :wink:

                                              A teraz mamy 2010 r. i się auta projektuje na przebieg 200 kkm :wink:

                                              Komentarz

                                              • Skfarek
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 4795
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                                #24
                                                loyd, ten diesel z 1980 r. miał konstrukcję cepa, nie musiał spełniać wyśrubowanych norm ekologicznych, księgowi nie mieszali się w takim stopniu do roboty konstruktorów, i nie miało co się w nim zepsuć :diabelski_usmiech
                                                Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                                6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                                Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                                Komentarz

                                                • t271828
                                                  Elegance
                                                  • 2008
                                                  • 928

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez loyd
                                                  Zamieszczone przez t271828
                                                  1.4 (122 KM) i 1.2 (105 KM) nie sa tak wysilone jak 1.4 (160KM) wiec nic nie powinno sie dziac,
                                                  Argument żaden, bo 1.4 tsi 170 km i 180 km działają bez zarzutów.
                                                  Moze maja lepsze wtryskiwacze, a w tym przypadku widac wyraznie ze problem wyniknal wlasnie ze zbyt duzego momentu obrotowego ktorego silnik nie wytrzymal i "akcja naprawcza" polega na jego obnizeniu.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...