Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podwójne uszczelki drzwi w OI ...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Podwójne uszczelki drzwi w OI ...?

    Zamieszczone przez macieq22
    Witam. Czy mogłby mi ktos podpowiedziec czy SKoda Octavia z 1998 z silnikiem 1,6 (55kW) to moze byc ostry "mul" Posiadam teraz Fabie 1,4 (50kW). Mam na oku taka octavie bardzo zadbana z oryginalna sekwencja Skody z Holandii, z klima itp. Czy takie auto jest wytrzymale, jego podzespoly, silniki, zawieszenie itd. Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
    Jak jeździsz jak emeryt to pewnie się nada.... jak będziesz chciał ciut szybciej to spali sporo a efektu szybszej jazdy nie będzie.
    Jedynie chyba dla tego był sprzedawany bo... cena nowego była niska.

    Teraz sprzedają Octavie I z silnikiem 1.4 75KM... prawie jak za darmo. Jazda praktycznie żadna ale schodzą z salonów..

    Fajny jest 2.0 8v 115KM. Świetny do gazowania i porównywalne spalanie do 1.6..... o dziwo.

  • #2
    Podwójne uszczelki drzwi w OI ...?

    Po wczorajszej wizycie w ASO (wymiana płynu hamulcowego), miałem ok 1 godziny na spacerowanie pomiędzy salonowymi samochodami. Przyjżałem się O II, a dokładnie budowie uszczelek w drzwiach. Faktycznie solidna robota bo są podwujne, a więc w samochodzie musi być ciszej. Poprosiłem o jazde próbną dieslem aby móc porównać sam szum dobiegający z opon i itp. Była to wersja 105PD i musze powiedzieć że po odpaleniu praca motoru nie wiele się różniła od pracy VP :roll: Po przejażdzce ok 10km po mieście i odcinku szybkiej trasy stwierdziłem, że szumy wokół O II są mniejsze, nie bez winy są tu w/w uszczelki. Postanowiłem takie zrobić u siebie, zobaczymy jaki będzie efekt.
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz


    • #3
      Ale co samą uszczelkę dajesz grubszą czy dokładasz drugą na wierzch?
      Leon FR 2.0TDI 170KM

      Komentarz


      • #4
        wasyl, Jednak ten PD troche inaczej chodzi, moze cicho nie jest, ale dzwiek rozni sie od tego z VP.

        Nie wiem czy mozna te uszczelki przypomocowac, bo te w nadwoziu mamy chyba takie same, trzeba tylko jakos je do drzwi przypomowac, a z tym moze byc problem, bo klejenie to chyba nie jest za dobry pomysl.

        Do tego drzwi w OII sa troche inaczej wygluszone i przypominaja konstrukcja takie z Fabii lub Superba, tylko u nas nie ma tej blachy, a ona swoje jednak robi na plus.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Raczej kompleksowe wygluszenie cos zmieni pare uszczelek to moze byc zamalo!
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez wasyl
            w samochodzie musi być ciszej
            O2 jest zupełnie inaczej zawieszona, inne drzwi, inny kształt, inne wycieraczki (szumy powietrza) mogą być wreszcie zupełnie inne opony (np. porównaj zimowe i letnie) jeździłem 6 lat O1 teraz mam O2, ale raczej jedną z ostatnich rzeczy, jaką posądzałbym o wyciszenie jest podwójna uszczelka.
            Zamieszczone przez rafalus
            Raczej kompleksowe wygluszenie cos zmieni
            całkowicie się zgadzam z rafalusem

            Komentarz


            • #7
              a jak myślicie czy wyklejenie przegrody miedzy silnikiem a kabiną (oczywiście od strony kabiny) matą z filcem moze dać duze efekt czy gra raczej nie wata świeczki?

              Komentarz


              • #8
                wasyl, podwójne uszczelki drzwi i podwójny problem z ich trzeszczeniem.
                Czym to0 ja ich nie smarowałem.
                ASO pryska silikonem i jest jeszcze gorzej.


                pzdr
                OII ambientna sztuka

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez franca
                  wyklejenie przegrody miedzy silnikiem a kabiną
                  Może dać, ale raczej profesjonalne wyciszenie. Tymbardziej że właśnie to miejsce jest wyciszane przy TDI w O2, natomiast przy benzynie nie ma wygłuszenia maski i maty głuszącej na przegrodzie komora silnika/kabina

                  Komentarz


                  • #10
                    wasyl, no to czekam na efekty czy jest ciszej Najlepiej jakbyc przejachał sie przed i po przeróbce z uzadzeniem do pomiaru natezenia hałasu - moze ktos na forum ma cos takiego :?: :szeroki_usmiech
                    DACAR.team

                    Komentarz


                    • #11
                      Wasyl Moze masz popsute autko hehe ze masz tak głośno. A tak na serio to skłaniał bym sie raczej do wyciszenia przegrody miedzy silnikiem a kabiną jak juz ktoś wspomniał. Ale jestem ciekaw co będzie z tego pomysłu na dodatkowe uszczelki - powodzenia :szeroki_usmiech
                      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                      Komentarz


                      • #12
                        a moze by tak radyjko głośniej :diabelski_usmiech

                        ja muszę przyznać że do tej pory uważałem octe za bardzo słabo wygłuszony samochodzik lecz od kiedy mam nowy silnik normalnie nie poznaję mojej niuni cichutko że aż czasem nasłuchuję czy motorek jeszcze pracuje :lol:
                        Przejechałem się kumpla O II PD 105 i nie jest w niej ciszej od mojej, jedyne co to zajefajne zawiecha no i ma bajeranckie fotele skórzane ze skórki perforowanej.

                        Więc Panowie nie marudzić tylko śmigać :wink:
                        była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                        Komentarz


                        • #13
                          nico21 Fajnie by było mieć takie urządzenie, chociażby zmierzyć głośność ogólnie AGR i ASV vs PD jestem tego cholernie ciekaw.
                          neck99 ale mnie nie chodzi o głośność silnika bo ta jest ok, jak jade na 5-tce obroty 1500-1900 to silnik tylko pomrukuje. Ale mnie chodzi o odgłosy powietrza troche są za duze jak na samochód tej klasy (może moje gumy robią szum , sam nie wiem)
                          ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                          www.wasilewski-foto.pl
                          KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                          Komentarz


                          • #14
                            Wasyl sprawdz czy nie zabkuja ci opony to rowniez powoduje chalas jak cholera(u mnie wlasnie tak jest) :roll:
                            Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez wasyl
                              nico21 Fajnie by było mieć takie urządzenie, chociażby zmierzyć głośność ogólnie AGR i ASV vs PD jestem tego cholernie ciekaw.
                              Jak stalem kolo Arci9-go ,to moje ASV bylo glosniejsze(bardziej slyszalne) niz jego ASZ :roll:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz


                              • #16
                                w tańszych wersjach pewnie nie spotkasz uszczelki

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez wasyl
                                  jak jade na 5-tce obroty 1500-1900
                                  PSJ .. PSJ .. PSJ :haha:

                                  Tak, jak zauważyłes gumy też troche ci chuczą, Ale juz kumam o co Ci chodzi. No fakt troche wieje .. Choć jakoś nigdy mi nie przeszkadzało. Postaram sie wsłuchać przy okazji ...
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez jacq
                                    podwujne uszczelki drzwi i podwujny problem z ich trzeszczeniem.
                                    Czym to0 ja ich nie smarowałem.
                                    ASO pryska silikonem i jest jeszcze gorzej.
                                    A u mnie właśnie silikonik zadziałał. Po zimie na poprzecznych nierównościach trzeszczało całe wnętrze. A po przesmarowaniu uszczelek całkowicie ten nieprzyjemny efekt ustąpił. Fakt że zrobiłem to sam, bez pomocy ASO (lepiej z daleka jak tylko to możliwe) i może silikon silikonowi nierówny ale zadziałało.

                                    Co do szumów i głośności to osobiście uznaję OII za auto głośne po prostu. Naturalnie w odniesieniu do aut klasy wyższej. I generalnie przymierzam się żeby coś z tym począć - patrz:

                                    Forum - Octavia Club Polska
                                    Hokus-Pokus i dwumasa

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A o jakim siliconie mowa? Czy o takim do zabezpieczania uszczelek na zimę na przykład? Takim w spray'u?
                                      srebrna O2 1.9 TDI BXE Ambiente, '06

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        U mnie zima bylo jeszcze lepiej, jak pojezdzilem dluzej to na skraju uszczelek szyberdachu roztopil sie snieg, jak zamarzlo, to na drugi dzien dach trzeszczal jakby mial zamiar peknac. Trzeba bylo wstawic do ocieplanego garazu i wysuszyc uszczelke, a potem zamknalem zaslonke i juz nie bylo problemu.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Samiec
                                          Jak stalem kolo Arci9-go ,to moje ASV bylo glosniejsze(bardziej slyszalne) niz jego ASZ
                                          To prawda, też byłem zdziwiony czemu ASV jest głośniejsze :roll:
                                          A pewnego razy, jechał ze mną gość , który ma Octę SDI i bardzo chwalił że mój taki cichy....

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            wasyl, Sa komorki Nokii z pomiarem halasu Zwykly model, nic ladnego, ot taki pancerniak Miezylismy kiedys z kolega halas w samochodach, potem mu zabrali komorke (firmowa) i po pomiarach. :cry:
                                            Była O1 jest F2.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Dig Dug, No , rzeczywiscie, przypominam sobie. To była noia z serii 5... - taki pancernik odporny na pył, wode itp.
                                              DACAR.team

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X