u mmnie tez popiskiwało jak hamowałem - miałęmjuz na maxa zjechane klocki i takłem tym nitem o tarcze :lol: Trzeba rowniez wyczyscic całos bo duzo syfu sie tam zbiera, szczególnie pod tymi blaszkami po których chodza klocki :!:
Ciezko krecace sie kola tylne...
Zwiń
X
-
Ciezko krecace sie kola tylne...
Czy ktos moglby mi powiedziec ,jak sie kreca tylne kola. Czy lekko czy jest opor?
Mam ori tarcze tyl (przeleciane na nich 116kkm) i do tego klocki green stuff (zalozone przy 105kkm). Jak unioslem auto i chcialem kolem zakrecic(z obydwu stron tak samo) ,to musialem uzyc duzej sily ,bo az sie zaprzec troche musialem :roll:
Nie pamietam jak bylo przed zmiana na nowe klocki ,moze cos w ASO spaprali lub cos sie spapralo samo u mnie :roll:
Ostatnio jakos z 0,5l ON co najmniej wiecej mi auto pali ,wiec moze to przez to :roll:
Ewentualnie moze tak powinno byc i mam sie tym nie przejmowac :roll:
Wszelkie sugestie mile widziane
-
-
Ja mam wprawdzie bebny, ale kółka chodzą leciutko, niemal bez oporu. Jeśli klocki ocierają prawdorodobnie mechanik przy wymianie klocków nie wyczyścił dokładnie ich prowadnic. Nie grzeją ci się koła podczas jazdy??
Być może zatarty jest mechanizm hamulca ręcznego (linka w pancerzu?)
IMHO przejmować takimi rzeczami sie jak najbardziej należy. Problem jest jak najbardziej do usunięcia.
Pozdrawiam!
Aha, jak kręciłeś kołem to ręczny nie był zaciągnięty?? Bo żebyś aż zapierać się musiał to już hardcore jest - podczas jazdy pewnie aż dymią :|OCTAVIA '01
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciekAha, jak kręciłeś kołem to ręczny nie był zaciągnięty?? Bo żebyś aż zapierać się musiał to już hardcore jest - podczas jazdy pewnie aż dymią :|
Auto ma nie cale 3 lata wiec sie chyba nic zapiec nie moglo jeszcze :roll:
Komentarz
-
-
Przerabiałem to w mojej poprzedniej Audi 80. Też miałem tarcze z tyłu i poprostu zapiekają się zaciski. Powód hamulec ręczny. Dwa rozwiązania:
1. Droższe - Kupić nowe zaciski
2. Tańsze - Przeczyścić zaciski, nie zaciągać ręcznego i kupić w motoryzacyjnym podkładki pod koła co by się z górki Szkodnik nie staczałAudi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldam1. Droższe - Kupić nowe zaciski
2. Tańsze - Przeczyścić zaciski, nie zaciągać ręcznego i kupić w motoryzacyjnym podkładki pod koła co by się z górki Szkodnik nie staczał
p.2. Najlepiej chyba w ogóle nie próbować jeździć autem, to nie będzie usterek. :lol:
Jeżdżę samochodem 6-letnim, używam wszystkiego, w co auto wyposażono i ....działa. A jak coś trzeba naprawiać to naprawiam. Filozofia typu: " nie dotykać bo może się zepsuć" zupełnie mi nie odpowiada. A może coś nie działa bo zbyt rzadko używane (tak jak z zanikaniem narządów nieużywanych ).
Masz coś spieprzone, trzeba sprawdzić co, naprawić i tyle.
PS. Czy zamiast podkładek mogą byc cegły ? :szeroki_usmiechPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamPrzerabiałem to w mojej poprzedniej Audi 80. Też miałem tarcze z tyłu i poprostu zapiekają się zaciski. Powód hamulec ręczny.
Dodam dodatkowo ,ze klocek (ten co jest nieruchomo) nie dotyka caly tarczy :roll: tylko polowka (z obydwu stron). Przez to tarcza od piasty jest bardziej wytarta :?
Zastanawiam sie czy tarcze nie zrobily sie jajowate i dla tego kola chodza ciezko :roll:
Z jednego kola przy jedzie dochodzi buczenie(lozysko nie ma luzow) jak by tarcza zawadzala w jednym miejscu. Myslalem z poczatku ze to skrzywiona fela ,ale zaczynam podejrzewac ze to wlasnie tarcza :roll:
Wezme sie chyba i to rezbiore w wolnej chwili ,mam nadzieje ze dowiem sie co jest tam nie tak :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSPS. Czy zamiast podkładek mogą byc cegły ?
Zamieszczone przez SamiecW nie calym trzyletnim aucie to juz mozliwe ?
Zamieszczone przez SamiecZastanawiam sie czy tarcze nie zrobily sie jajowate i dla tego kola chodza ciezkoAudi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
No to dzisiaj sie wziolem i troche poczyscilem
Wziolem mlotek i stluklem rant na okolo tarczy (odpadal lekko :wink: ). Po tym zabiegu odrazu kolo zaczelo sie krecic lzej 8) Odkrecilem tez zaciski i wyjolem klocki przeczyscielem ,zlozylem i jest lepiej.
Ze strony za kierowca tarcza jest lekko krzywa, bo w jednym miejscu sie zacina i to powoduje prawdopodobnie buczenie w czasie jazdy.
Klocki jednak stykaly sie cala powierzchnia do tarczy.
Na jezdzie testowej fura rozpedzala sie zdecydowanie lzej/szybciej Ciekawe jak bedzie jak klocki sie znowu uloza :roll:
Komentarz
-
Komentarz