Zamykanie auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Speaker
    Classic
    • 2011
    • 5

    Zamykanie auta

    Szczerze mówiąc, to piszczenie po tej bejcy, to jakaś totalna porażka ops:

    Co z tego że ASR wyłączone, jak i tak haldex, czy coś tam, nie pozwalał całości przenieść na koła. :lol:
    Mam nadzieję, że ktoś po mnie poprawił :twisted:
  • studi79
    Classic
    • 2010
    • 34

    #2
    Zamykanie auta

    Czy da się zamknąć O2 bez uruchamiania alarmu? Próbowałem kluczykiem w drzwiach ale mi alarm się załączał. Czasem bywa że musze gdzieś zostawić auto z psem w bagażniku kombiaka i jak ten mi się porusza to włącza czujkę :?

    Komentarz

    • Yarwa
      Elegance
      • 2010
      • 915
      • BMW

      #3
      to musi ci jakiś elektryk przerobić instalacje alarmu i dorobić przycisk którym będziesz wyłączał dozór wnętrza tak jak jest w ori alarmach skody.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Dwa razy chyba trzeba nacisnac i wtedy czujniki w srodku sie dezaktywuja. Raz normalnie, a za chwile drugi raz.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kkuligowski
          Ambiente
          • 2010
          • 178
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          na słupku obok siedzenia kierowcy jest wyłącznik dozoru wnętrza - po wyłączeniu aktywowany przy następnym uzbrojeniu pilotem
          może zadziała sam kluczyk po naciśnięciu tego guzika
          Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
          Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
          A teraz jest 1,4 TSI z 2012

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            kkuligowski, Jak masz ori alarm, a nie 'gratis' od dilera jak ma to miejsce w wiekszosci przypadkow.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • 4x4BKF
              L&K
              • 2010
              • 1279

              #7
              Ja w robię w ten sposób:
              Zamykam od środka drzwi pasażerów z prawej strony, wysiadam, otwieram drzwi pasażera za kierowcą, wciskam cycek w drzwiach kierowcy, wciskam cycek w drzwiach pasażera w drzwiach za kierowcą.


              Sprawdzić czy masz w ręku kluczyki - bezcenne.

              Lub psa przyczepić na krótkiej smyczy do kanapy...


              Łopatologia, ale jak nie ma innej rady...
              4x4

              Komentarz

              • studi79
                Classic
                • 2010
                • 34

                #8
                W O2 nie ma "cycków"...

                Komentarz

                • 4x4BKF
                  L&K
                  • 2010
                  • 1279

                  #9
                  Zamieszczone przez studi79
                  W O2 nie ma "cycków"...
                  To moja wypowiedź się nie liczy
                  4x4

                  Komentarz

                  • firmek
                    Rider
                    • 2008
                    • 477

                    #10
                    Sprobowal bym sposobu Maicrofta, u mnie dziala identycznie (co prawda OI) - po zamknieciu drzwi jest iles sekund (moze i nawet z 30, nie jestem pewny) zeby przycisnac przycisk zamykania jeszcze raz, co wylacza alarm.

                    Komentarz

                    • eaglemirek
                      RS
                      • 2010
                      • 14107
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11
                      to nie jest wyłączenie alarmu tylko monitorowania wnętrza na pozostałe element nadal jest ochronka



                      CB Harry II ASC + Triflex

                      Pozdrawiam Mirek!!

                      Komentarz

                      • studi79
                        Classic
                        • 2010
                        • 34

                        #12
                        Niestety... wsiadłem do autka, zamknąłem, za dwie sekundy jeszcze raz nacisnąłem pilota. Jak tylko się uzbroił alarm, pierwszy mój ruch i wyjec . Chyba bez elektryka nie da rady

                        Komentarz

                        • cruz
                          Classic
                          • 2010
                          • 19

                          #13
                          Czy aby napewno ten guzik jest od wylaczenia dozoru wnetrza, a nie wylaczenia czujnika przechylu, zeby laweta mogla zabrac auto? Bynajmniej tak maja Audice.

                          Jesli masz instrukcje, to ją przeczytaj od auta, o ile masz fabryczny alarm, jak powinno sie dozór wnetrza wylaczyc.

                          Jesli nie masz fabrycznego, ale zakładali Ci w ASO, to musialbys zobaczyc w instrukcji od alarmu - powinni Ci dac, tak w VW bynajmniej robią.

                          Jesli ani 1 ani 2. instrukcja nie pomogą, to pozostaje Ci tylko wizyta w warsztacie. Nowe alarmy podlacane sa pod CAN, a sygnal z centralnego zamka leci sobie po magistrali i centralka alarmu wykrywa zalaczenie centralnego i zalacza alarm. W przypadku otwarcia kluczem alarm nadal bedzie uzbrojony i dobrze. Moze wystarczy przekodowac sterownik alarmu. Maja monterzy alrmow teraz aplikacje do szybkiej konfiguracji centralek, zeby sie nie bawic w kody za pomoca klikniec mikroprzycisku (w VW np dioda robi za przycisk dodatkowo).

                          W najgorszym razie czeka CIe wymiana centralki alarmu. Daj znac jak sprawa sie wyjasni.

                          Komentarz

                          Pracuję...