Przed regulacja zbieznosci wykonuje sie kompensacje bicia wszystkich kol.
W ten sposob komputer uwzglednia przy pomiarze ewentualne skrzywienie felg.
dzieki gebek , tak to sie własnie nazywa poprostu nazwy zapomniałem, i czesto mechanicy czy diagnosci o tym "ZAPOMINAJA" zarowno na Hunter jak i na Beisbarth (oba bardzo dobre) tyle ze w Hunter zajmuje kompensacja 1 min a w Beisbarth koło 10-15 min bo trzeba kazde koło z osobna. i to powod czemu sie tego nie wykonuje a bez tego nie da sie ustawic dobrze zbieznosci,
Zamieszczone przez Michal2
A czy jeśli auto jest na gwarancji to mogę coś robić na własną rękę?
ryzyk fizyk, szczeże nie wiem czy można cos spierniczyc , procz tego że może byc widac slady na gwintach jak mechanik ma zjechany klucz, albo lepiej jak jedynym jego ulubionym kluczem do geometrii jest "żaba" albo "francuz". Poczekaj na innych opinie czy warto poza ASO mysle ze to indiwidualne.
Pozdrawiam
Rekin Chlebojad olali mnie w Carsedzie w Mińsku Mazowieckim.
A czy jeśli auto jest na gwarancji to mogę coś robić na własną rękę?
powinni Ci to ustawić w ramach gwarancji tak jak to robią w Krakowie (info od dilera) . Zmień serwis na inny . ASO w przypadku nieautoryzowanej ingerencji może odmówić poprawki lub kolejnych napraw .
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Jest coś na rzeczy z ustawieniem kierownicy w nowych O2 (...) Zmieniasz w ten sposób promień skrętu (...)
WTF??
U mnie pomogło.....zmiana kół z zimowych na letnie. Nie pytaj jak to możliwe. Po prostu na zimówkach mam lekko skrzywioną a na letnich prostą. Podejrzewam, że wynika to z minimalnej różnicy w średnicy opon. U mnie skrzywienie to dosłownie 3-5 stopni, a więc prawie niezauważalne. Jeżeli masz mały przebieg, to powinni Ci ustawić zbieżność na gwarancji w serwisie
Witam. Właśnie miałem założyć temat a tu kolega mi niemalże go wyjął z klawiatury. Tez zauważyłem, że mam lekko skręconą kierownicę. Auto kupiłem na letnich 16 - 205 i było ok a teraz mam zimówki 15-195 i zauważyłem, że jest lekko krzywo. teraz wiem, że TTTM i jest w normie.
U mnie to samo Koledzy -lekko skrzywiona kierka w prawo i lekkie ściąganie "w rów" przy wyższych prędkościach.
Jutro rano ASO i badamy sprawę,
Dam znać co i jak,
Pozdrawiam,
Założyłem właśnie nowe koła z oponami Continental TS830 195/65R15. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony faktem, że nie zmieniło się ustawienie kierownicy-jest prosto
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Udało mi się w końcu dotrzeć do ASO.
3 godziny dłubaniny, jazda próbna szefa serwisu i autko oddali. Wraz z wydrukiem ustawień zbieżności -w papierach wszystko gra, ale nie miałem okazji spróbować jak przy wyższych prędkościach. Niby już nie ściąga, ale mam wrażenie , że tor jazdy idealnie na wprost jest trudny do osiągnięcia.
W centralnym położeniu kierownica ma wyczuwalny luz w obu kierunkach - w czasie jazdy powoduje to lekkie zmiany kierunku.
Muszę to jeszcze sprawdzić na dłuższej trasie.
Komentarz