Witam
Posiadam Octavię 1 2008 z silnikiem 1.9 TDI AXR 101KM i właśnie pada mi turbo (rok od regeneracji zaczyna podciekać).
Nie zamierzam już bawić się w regenerację.
Chciałbym spróbować włożyć tego Nissens od wersji AHF/ASV 110KM:
Nissens niestety nie robi turbin do AXR stąd kilka pytań może ktoś z was zna odpowiedź:
1. Wygląda na to, że turbo AHF/ASV pasuje plug&play, ale czy trzeba będzie stroić? Chodzi o to, że nie chcę tuningować i pozostawić oryginalne nastawy. Czy nie będzie przeładowania?
2. Jest tam nieco inaczej (po innym kątem) ulożony krócieć do rurki chłodnicy spalin. Czy wystarczy dobrać tę rurkę od wersji ASV - chłodnice spalin są te same?
3. Jest tam nieco inny krócieć do podłączenia rurki, która biegnie do intercoolera. AXR ma szybkozłącze, a AHF/ASV rurkę nakładaną bez szybko złącza. Tu jednak widzę, że jest sporo przejściówek i można coś spokojnie dobrać.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś się orientuje tutaj - szczególnie punkty 1 i 2 są dla mnie ważne.
Z góry dziękuję.
Posiadam Octavię 1 2008 z silnikiem 1.9 TDI AXR 101KM i właśnie pada mi turbo (rok od regeneracji zaczyna podciekać).
Nie zamierzam już bawić się w regenerację.
Chciałbym spróbować włożyć tego Nissens od wersji AHF/ASV 110KM:
Nissens niestety nie robi turbin do AXR stąd kilka pytań może ktoś z was zna odpowiedź:
1. Wygląda na to, że turbo AHF/ASV pasuje plug&play, ale czy trzeba będzie stroić? Chodzi o to, że nie chcę tuningować i pozostawić oryginalne nastawy. Czy nie będzie przeładowania?
2. Jest tam nieco inaczej (po innym kątem) ulożony krócieć do rurki chłodnicy spalin. Czy wystarczy dobrać tę rurkę od wersji ASV - chłodnice spalin są te same?
3. Jest tam nieco inny krócieć do podłączenia rurki, która biegnie do intercoolera. AXR ma szybkozłącze, a AHF/ASV rurkę nakładaną bez szybko złącza. Tu jednak widzę, że jest sporo przejściówek i można coś spokojnie dobrać.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś się orientuje tutaj - szczególnie punkty 1 i 2 są dla mnie ważne.
Z góry dziękuję.
Komentarz