Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

krztusi sie i prawie gasnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • krztusi sie i prawie gasnie

    Mozemy :box2 jak chcesz
    Jestem odporny na porażki
    :hacker

  • #2
    krztusi sie i prawie gasnie

    A wiec wczoraj wracalismy z targow w Essen i przd chata jakies 50 km octa krztusi sie i przerywa :?: zapalila sie kontrolka swiec zarowych i pulsuje a na kompie pojawil sie taki napis(po czesku :wink: ) "MOTOR-DO DILNY!" Paliwo tylko na markowch stacjach filtry itp.zmieniane jak Bog przykazal.

    motor AHF

    i co to moze byc?????

    Komentarz


    • #3
      Cos z ukladem zasilania paliwem.
      Ale co, to nie mam pojecia - trzeba diagnozowac.
      TDI 205PS

      Komentarz


      • #4
        tez tak mysle ale tankowalem na schelu a objawy dopiero nastapily po 150km

        a silnik sie nie muli tylko gwaltownie przerywa i szrpie

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez danielpoz
          tez tak mysle ale tankowalem na schelu a objawy dopiero nastapily po 150km

          a silnik sie nie muli tylko gwaltownie przerywa i szrpie
          Bo to pewnie bedzie jakis defekt mechaniczny niezwiazany z paliwem.
          Jakis wezyk mogl sie zsunac, np. - nie wiem. :?
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            zawalony filtr paliwa ???
            nastawnik dawki ???
            www.dynosoft.pl

            Komentarz


            • #7
              filtr wymieniony 15 tys wstecz.

              wszystkie zlaczki i kable posprawdzalem i od nowa powciskalem i jest ok znczy sie juz nie przerywa ale pracuje w trybie awaryjnym i kontrolka swiec mruga

              wiec jedynie VAG musi byc podpiety i oby tylko wytarczylo wykasowac jakis blad

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez danielpoz
                filtr wymieniony 15 tys wstecz.

                wszystkie zlaczki i kable posprawdzalem i od nowa powciskalem i jest ok znczy sie juz nie przerywa ale pracuje w trybie awaryjnym i kontrolka swiec mruga

                wiec jedynie VAG musi byc podpiety i oby tylko wytarczylo wykasowac jakis blad

                Jeśli cały czas mruga kontrolka to ja obstawiam nastawnik No może jeszcze przekaźnik 109.

                Stoi u mnie na warsztacie taki jeden golf 3 z podobnymi objawami, z tym ze golf zaczął przerwywać a potem po prostu umarł... Diagnoza - nastawnik do wymiany i kilka bebechów w pompie - koszt naprawy na ori częściach z boscha 4k zł :shock: :shock: :shock:
                Więc postanowiliśmy montować nową pompkę , będzie dużo dużo taniej
                www.dynosoft.pl

                Komentarz


                • #9
                  przerwany kabelek przy wtryskiwaczu(ten z zaworkiem czy tam jakims czujnikiem) i to on powodowal szarpanie gdy pomacalem i podociskalem wszystkie kostki i kabelki to szarpanie ustalo bo pewnie go odgiolem nieswiadomie. Tryb awaryjny byl nadal ale szlo jechac. VAGiem koledzy wyszukali usterkei bylo wiadomo gdzie szukac

                  pierdolka prawda ale dobrze ze 50km od chaty

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez danielpoz
                    przerwany kabelek przy wtryskiwaczu(ten z zaworkiem czy tam jakims czujnikiem) i to on powodowal szarpanie gdy pomacalem i podociskalem wszystkie kostki i kabelki to szarpanie ustalo bo pewnie go odgiolem nieswiadomie. Tryb awaryjny byl nadal ale szlo jechac. VAGiem koledzy wyszukali usterkei bylo wiadomo gdzie szukac

                    pierdolka prawda ale dobrze ze 50km od chaty
                    No to super, bo juz sie lekko martwilem, ze to powazniejszy defekt!

                    Trafiony zatopiony!
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X