A wiec wczoraj wracalismy z targow w Essen i przd chata jakies 50 km octa krztusi sie i przerywa :?: zapalila sie kontrolka swiec zarowych i pulsuje a na kompie pojawil sie taki napis(po czesku :wink: ) "MOTOR-DO DILNY!" Paliwo tylko na markowch stacjach filtry itp.zmieniane jak Bog przykazal.
wszystkie zlaczki i kable posprawdzalem i od nowa powciskalem i jest ok znczy sie juz nie przerywa ale pracuje w trybie awaryjnym i kontrolka swiec mruga
wiec jedynie VAG musi byc podpiety i oby tylko wytarczylo wykasowac jakis blad
wszystkie zlaczki i kable posprawdzalem i od nowa powciskalem i jest ok znczy sie juz nie przerywa ale pracuje w trybie awaryjnym i kontrolka swiec mruga
wiec jedynie VAG musi byc podpiety i oby tylko wytarczylo wykasowac jakis blad
Jeśli cały czas mruga kontrolka to ja obstawiam nastawnik No może jeszcze przekaźnik 109.
Stoi u mnie na warsztacie taki jeden golf 3 z podobnymi objawami, z tym ze golf zaczął przerwywać a potem po prostu umarł... Diagnoza - nastawnik do wymiany i kilka bebechów w pompie - koszt naprawy na ori częściach z boscha 4k zł :shock: :shock: :shock:
Więc postanowiliśmy montować nową pompkę , będzie dużo dużo taniej
przerwany kabelek przy wtryskiwaczu(ten z zaworkiem czy tam jakims czujnikiem) i to on powodowal szarpanie gdy pomacalem i podociskalem wszystkie kostki i kabelki to szarpanie ustalo bo pewnie go odgiolem nieswiadomie. Tryb awaryjny byl nadal ale szlo jechac. VAGiem koledzy wyszukali usterkei bylo wiadomo gdzie szukac
przerwany kabelek przy wtryskiwaczu(ten z zaworkiem czy tam jakims czujnikiem) i to on powodowal szarpanie gdy pomacalem i podociskalem wszystkie kostki i kabelki to szarpanie ustalo bo pewnie go odgiolem nieswiadomie. Tryb awaryjny byl nadal ale szlo jechac. VAGiem koledzy wyszukali usterkei bylo wiadomo gdzie szukac
pierdolka prawda ale dobrze ze 50km od chaty
No to super, bo juz sie lekko martwilem, ze to powazniejszy defekt!
Komentarz