problemy lakiernicze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octos
    Classic
    • 2012
    • 4

    problemy lakiernicze

    Zamieszczone przez Seba79_Szczecin
    Witam.

    Dzisiaj dostałem informację że moja O2 Tour już jest wyprodukowana i jedzie do Polski.
    Zamawiałem 22.03 u Kuby (Carsed).

    Jak odbiorę to pokażę ją Wam w odpowiednim dziale

    Witam
    Ja zamawiałem 28.02.2011r. w Szczecinie i na dzień dzisiejszy nie mam określonego tygodnia produkcji.

    pozdrawiam
  • mikele4
    Drive
    • 2010
    • 46

    #2
    problemy lakiernicze

    Witam wszystkich forumowiczów.
    Jestem lakiernikiem i prowadzę sprzedaż materiałów do lakiernictw pojazdowego.
    Jeżeli któryś z kolegów potrzebuje pomocy (w tym zakresie ) służę pomocą.
    Okolica Krakowa

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      to jest pomoc, czy płatne usługi\sprzedaż :?:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        mikele4, napisz mi proszę jaką mam farbę zastosować po piaskowaniu karoserii a przed blacharzem ?

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #5
          Zamieszczone przez tom2212
          mikele4, napisz mi proszę jaką mam farbę zastosować po piaskowaniu karoserii a przed blacharzem ?
          Poniewaz chodzi Tobie o zabezpieczenie antykorozyjne blach po piaskowaniu...transport,
          czas oczekiwania na naprawe blacharska...
          proponuje jakiejkolwiek firmy podklad reaktywny,poniewaz ma bardzo dobra przyczepnosc
          do golej blachy,ocynku,aluminium.
          Mozna zastosowac takze podklad epoksydowy.
          Oba rozwiazania maja plusy i minusy.
          pozdrawiam
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • mikele4
            Drive
            • 2010
            • 46

            #6
            To jest tylko i wyłącznie pomoc !
            TOM2212 tak jak napisał GABEK tylko pamiętaj przy dalszej naprawie że te podkłady trzeba albo dokładnie zmyć przed nanoszeniem kolejnej warstwy albo wyizolować innym podkładem bo lakieru ani szpachli na te podkłady położyć się nie da.
            pozdrawiam

            Komentarz

            • tom2212
              RS
              • 2008
              • 3892

              #7
              aha a to je da się zmyć :O ? Macie jakieś nazwy co mam kupić ?

              Komentarz

              • ahmed799
                RS
                • 2009
                • 6871
                • Ford

                #8
                tom2212, jeżeli chcesz podkład epoksydowy to najlepiej zastosować bezpośredni tj. na gołą blache, a następnie na niego podkład pośredni. ?Na koniec lakier kolor i powinno byc git :wink:

                филип
                Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                Komentarz

                • mikele4
                  Drive
                  • 2010
                  • 46

                  #9
                  kup podkład alkidowy firmy "złoty stok". Szybko schnie łatwo go zmyć nitrem przystępna cena.
                  pozdrawiam

                  Komentarz

                  • pskosz
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 703

                    #10
                    A po co zmywać
                    na podkład epoksydowy można dać szpachle lub podkład akrylowy,
                    a na reaktywny podkład akrylowy i wtedy dalsze operacje wykonywać
                    tutaj masz podłady akrylowe, epoksydowe. http://www.app.com.pl/products/?grid=11&gridn=3
                    I najlepiej dwuskładnikowe
                    pozdrowienia

                    Komentarz

                    • mikele4
                      Drive
                      • 2010
                      • 46

                      #11
                      A po to zmywać że firmowy podkład epoksydowy zaczyna się od 50pln a o reaktywnym to już nie wspomnę :lol: . "Złoty Stok" kosztuje +- 14pln a nitro potrzebne do zmycia go 5pln.
                      Oprócz drogich podkładów reaktywnych można użyć jeszcze droższych systemów wielowarstwowych używanych do napraw zabytków tylko po co? Autor pytania napisał że zabezpieczenie ma być czasowe przed pracami blacharskimi ! Nawet najdroższy podkład podda się młotowi i cudownym łapom blacharzy.
                      pozdrawiam

                      Komentarz

                      • goryl3
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 126

                        #12
                        To ja mam pytanie apropo malowania felg.

                        Mam felgi takie jak w linku, i mają one kolor "niby chrom".



                        Są trochę zmęczone życiem, ranty już powyprowadzałem, jeszcze zostały fronty ramion. Będę je malował, tylko jeszcze niewiem na jaki kolor, bo malowanie w tym samym niby chromie z tego co wiem wiąże się z tym że trzeba całość zrobić czarnym podkładem, potem lakierem "chrom" (który chyba nie jest zbyt tani) i na końcu bezbarwnym, myślałem też o pomalowaniu ich w jakimś jasnym srebrnym metalicu bo chyba wyjdzie taniej...?
                        www.jem-zdrowo.com.pl

                        Komentarz

                        • mikele4
                          Drive
                          • 2010
                          • 46

                          #13
                          Fajne te felgi :lol:
                          Pamiętaj o tym że szpachla nie zwykła tylko na ocynk i aluminium.
                          Jeżeli chodzi o kolor to wiadomo rzecz gustu ale w tym klimacie (chrom) polecam pigment firmy Spies Hecker o nr. 558. Jest to soczewkowo uformowane srebro o średnich rozmiarach ziarna i w poruwnaniu z innymi tego tupu pigmentami jest zdecydowanie bardziej świecące. Ponadto ma on bardzo mocny efekt "migotania" przy padającym bezpośrednio na niego świetle słonecznym (nie wiem jak to lepiej opisać). Sam jestem na etapie regeneracji swoich felg ale efekt końcowy dopiero po świętach. Mogę podesłać fotki na pm
                          pozdrawiam

                          Komentarz

                          Pracuję...