porównanie 110 vs 130KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Octakrk
    Drive
    • 2005
    • 67

    porównanie 110 vs 130KM

    a może zamiast naklejki znajdziemy wspólnego lakiernika i ustalimyu żeby nasz skody były np: zielone albo rózowe i wtedy bez problemu się rozpoznamy ..a moze po prostu oklejmy całe tak jak auta reklamowe z salonów ...
    a może zostawmy jak jest ...a jest dobrze.
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #2
    porównanie 110 vs 130KM

    a więc tak. dzisiaj przyjechał do mnie mój klient paskiem 130KM i coś tam żeśmy porobili przy kołach , na koniec spytałem czy nie mógłby mnie przewieżć kawalek żebym miał porównanie do mojej octy . klent zgodził się oczywisćie bo fajny z niego gość i pojechaliśmy , ja z boku.
    wyjechaliśmy na prostą i dawaj ile wejdzie i muszę powiedzieć że kopara mi opadła :cry: :? .
    do tej pory myślałem że te moje mniej więcej 120km to już jest coś a tu się okazało że z tym to można się . ość jest drugim właścicielem passata , przebieg około 50 tyś podobno ,niedlbany ale poprzedni właściciel był nim na hamownii i wyszło 141km i trochę wiecej nm również ale klient nie pamięta ile
    ponieważ myślę o zakupie takiego czegoś w przyszłości mam pytanie i jak wykle proszę o parę konkretnych odpowiedzi że by nie przeciągać tematu:
    czy ktoś jeżdził np. octą 110km serią lub dłubniętą w jakiś normalny sposób czyli tylko chip i takim paskiem 130 / względnie octą 130/i mam jakieś wrażenia z jazdy ponieważ ja byłem zupełnie zaskoczony na plus jego odejściem , poprostu byłem w szoku :shock: . i teraz nie wiem czy te nasze agr-y z chipem są naprawde takie mułowate czy ten akurat egzemplarz passata jest jakiś wyjątkowy / było nie było podobno ma 140m jak pisałem/ . kiedyś przejechałem się 130 passatem ale wydaje mi się ze nie był jakiś za rewelacyjny. więc jak ktoś ma jakieś doświadczenie w tych sprawach to proszę o kilka konkretnych odpowiedzi. leszek
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      szkoda, ze nie pamietasz Nm bo to tutaj jedzie i podejrzewam, ze stad twoje zaskoczenie.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #4
        klient nie pamięta ale ie może mić więcej ? 20 -25nm? w końcu to seria a w serii ma 130 i 310 nm ale ma przecierz ma sporo większą masę od octavii , sam nie wiem , są lepsi ode mnie spece na forum , może któryś z nich jeżdził takimi furkami , ale naprawde silnik wręcał się pod 5 tyś obrotów jak benzyna
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          kilka dni temu ogladalem pomiar takiego paska u mastersa, z tego co pamietam w serii wyszło circa 140/320 wobec jak rozumiem twoich okolo 115/285 to juz jest jakas roznica.
          a jakie masz wlasciwie parametry? i czy sa one jakos rozsadnie potwierdzone?
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • cox
            Drive
            • 2005
            • 52

            #6
            ja mam octe asz i powiem wam że najlepiej ruszać z drugiego biegu.
            wtedy naprawde fajnie przyspiesza. a tak wogóle to fajnie popier.dala.

            pozdrawiam
            OCTAVIA `03 ASZ

            SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              #7
              nie hamowałem jeszcze ale jutro wymieniam wtryski i potem do Pana Marka pojedzie furka
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                Zamieszczone przez leszekmw
                nie hamowałem jeszcze ale jutro wymieniam wtryski i potem do Pana Marka pojedzie furka
                no to na dobra sprawe nie wiesz do czego porownujesz :roll:
                zobaczysz po modzie
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  cox , a pamiętasz do ilu Ci się rozpędza np. na IV ?
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • Lukasso
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 611

                    #10
                    leszekmw, ja mam 110 zrobioną na 143, nie wiem jak chodziła jako 110 bo kupiłem już zarażoną ;-), jeździłem 105 konną OII i wydawała mi się też dużo bardziej mułowata od mojej, ale to było auto jeszcze nie dotarte, i jakoś strasznie nie cisnołem, wczoraj po spocie przejechaliśmy się z Samcem, on 110 w seri i ja bo mi się wydawało że moja ma muła i z 4 trochę odchodziłem, ale ciężko stwierdzić czy różnica taka wielka, nie miałem okazi jeździć Octavią 110, jak by nie patrząc 90% użytkowników tego forum zawsze będzie uważać że własne auto muli i że jeszcze by mogło być coś lepiej :-), człowiek przyzwyczaja się z czasem do koników jakimi dysponuje....no i napewno jeździ lepiej jak się ją przedmucha na dłuższej trasie :-).....tą różnicę czuje.......

                    Zamieszczone przez cox
                    ja mam octe asz i powiem wam że najlepiej ruszać z drugiego biegu.
                    wtedy naprawde fajnie przyspiesza. a tak wogóle to fajnie popier.dala.

                    pozdrawiam
                    no ja też zaczynam czuć "moc" na 2 powyżej 2 tysięcy obrotów.....ale zdaje mi sięże w większości TDI jedynka mogła by nie istnieć :-)

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #11
                      szkoda ja mam już chipa ak więc po wtryskach trochę mi przybędzie zapewne ale dzisiejsza dupohamownia mnie powaliła i nie sądzę żebym mógł dojść do podobnych wrażeń. jak łapalem go na stoperze , bo to już chciał sam sobie spóbować , to wyszło ok 9.5s pod lekką górkę a passat jest kombi

                      ale tak jak prosiłem żebyśmy nie przeciągali to może jednak ktoś jeżdził i tym i tym
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • cox
                        Drive
                        • 2005
                        • 52

                        #12
                        Zamieszczone przez leszekmw
                        cox , a pamiętasz do ilu Ci się rozpędza np. na IV ?
                        no właśnie teraz nie ale jutro sprawdze bo samego mnie to ciekawi
                        poprostu nigdy na to nie zwracam uwagi. dla mnie obroty są ważniejsze.

                        jutro napisze
                        pozdrwiam
                        OCTAVIA `03 ASZ

                        SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

                        Komentarz


                        • #13
                          Jest jeszcze jedna możliwość - jak ja prowadzę, to nie zauważam przyśpieszania, tylko pasażerowie pojekują, zaś jak ktoś wciska gaz, to czuję znacznie bardziej - mozę tu też zadziałał taki efekt?

                          Komentarz

                          • Purchawa
                            Admin
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 8007

                            #14
                            leszekmw, byla kiedys juz podobna dyskusja i opinia jest taka, ze zawirusowana 110tka na ~130 pare, powinna byc szybsza niz seryjna 130tka.

                            Mysle, ze miales wrazenie w tym pasku dlatego, ze ma sporo wiekszego niutona niz Ty. Zaloz wtryski, zrob korekte i mozesz spokojnie z nim stawac na kreske i go zrobisz.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz

                            • _tm_
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 2333
                              • Superb III (3V3)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez alfik
                              Jest jeszcze jedna możliwość - jak ja prowadzę, to nie zauważam przyśpieszania, tylko pasażerowie pojekują, zaś jak ktoś wciska gaz, to czuję znacznie bardziej - mozę tu też zadziałał taki efekt?
                              Dokladnie. Jak ja prowadze to czuje, ze fajnie mi samochod przyspiesza (prosze o nie komentowanie wlascicieli mocniejszych Octavi :twisted, ale jak prowadzi zona, a ja siedze na miejscu pasazera to przyspieszenie jest duzo bardziej odczuwalne i przyjemniejsze :szeroki_usmiech.
                              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                              -------------------------------------------------------------------------
                              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                              Komentarz

                              • Zoltar
                                Rider
                                • 2005
                                • 722

                                #16
                                Na fotelu pasażera każde auto jest rakietą

                                A z tyłu, to podwójnie


                                Po wtryskach i korekcie będziesz miał praktycznie te same osiągi
                                www.soft-car.pl
                                www.chiptuning-gdansk.pl


                                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                - Wyłączanie DPF
                                - Hamownia Obciążeniowa

                                Komentarz

                                • neck99
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1326

                                  #17
                                  No od dziś moge mowić ze mam 130-stkę Maha dzis wypluła 133KM i 305Nm :szeroki_usmiech Relacja z moda i opis jak sprawił sie SMIC jutro dzis juz kaplica ide spać
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz

                                  • luki b
                                    Drive
                                    • 2006
                                    • 48

                                    #18
                                    siema ja mam 130 tkę asz kombi na hamowni u mastera to mi wyszło 144 km i 333 nmetry i powiedział że mam mało wydajny intercooler
                                    probowałem zczipować ale ślizga się sprzęło i se dałem spokój ogólnie się jeździ dobrze ale czasami by się przydało trochę więcej koni
                                    pzdr luki
                                    Czy może być inaczej!!!!! a jednak
                                    RIDER ----- limited edition

                                    Komentarz

                                    • Lukasso
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 611

                                      #19
                                      hehe, coś w tych tylnych siedzeniach musi być :-), kiedyś jak pierwszy raz wiozłem kumpla, siedział z tyłu, to komentował z podziwem: "no jeździłem już szybkimi dizelkami, ale ten śmiga ładnie".....pomyślałem sobie no fajnie ......ja bym chciał więcej ale z błedu go nie wyprowadzałem, że można szybciej :twisted:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        ja mam 110-ke dłubnieta na przeszło 130. Różnica niebo a ziemia. Generalnie dzieki dobrzr rozlozonemu momentowi (w podpisie szczegoly). Jazda testowa z kumplem ze Skody odpowiedzialnym za wirusy dla klientow oceniona stwierdzeniem, ze wkreca sie jak dobra 140-ka a jego benzyna 150KM tak ladnie nie ciagnie od niskich obrotow. Podsumowujac to roznica jest spora, dawno sie przywyczailem do wiekszej mocy, ale pamietam ze pierwsze jazdy to mialem wrażenie jakby sie moja niunia wściekla

                                        Komentarz

                                        • Tymon
                                          RS
                                          • 2004
                                          • 2970

                                          #21
                                          Zamieszczone przez lec
                                          ale pamietam ze pierwsze jazdy to mialem wrażenie jakby sie moja niunia wściekla
                                          Dokładnie, tak jest zawsze, później będzie 160,170,180 i tak bedzie mało.
                                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                          Komentarz

                                          • Purchawa
                                            Admin
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 8007

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Tymon
                                            Dokładnie, tak jest zawsze, później będzie 160,170,180 i tak bedzie mało.
                                            Dokladnie, moje 190KM juz prawie wcale nie jezdzi. :roll:
                                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                            STOP ECO-TERRORISM!

                                            Komentarz

                                            • Pulse
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 461

                                              #23
                                              wiadomo czlowiek sie przyzwyczaja, dla mnie moja seria 110 nadal wydaje sie rakieta, a to dlatego ze od czasu do czasu musze sie przejechac seicento i wtedy jak wracam do skody to czuje moc :twisted:
                                              :: O1 AXR Kombi

                                              Komentarz

                                              • MiKruS
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7976

                                                #24
                                                W seryjnych 130-kach wrazenie robi jedynie duzo NM w overbooscie - chwile potem auto przestaje jechac.

                                                Generalnie lekko dlubnieta Octa 110-ka zniszczy seryjnego Passka 130PD. Mialem okazje kiedys stanac na kresce z Passatem 130PD z boxem i dostal dosc wyraznie. Mialem wtedy 132KM.
                                                TDI 205PS

                                                Komentarz

                                                • less1
                                                  Ambiente
                                                  • 2006
                                                  • 101

                                                  #25
                                                  seria 130 nierowna 130...
                                                  w zeszly weekend jechalem akurat na autobanie swoja+2 paski 130
                                                  oba combi, oba podobne rocznikowo, wyposazenie to samo
                                                  jeden ladnie zapitalal, 2 mial laga, i tylko do 200 sie trzymal, cokolwiek ponad to zostawal, tak samo pod gorke - jeden slicznie, 2 wyraznie wolniej
                                                  a oba seria... aha, jeden zloty drugi jakis ciemny kolor... wiec nie wszystko zloto co sie swieci
                                                  ja bym jeszcze bral pod uwage, ze trafialy sie tez skrzynie 6 w 130 i to tez ma znaczenie

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...