Problem elektryczny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • juhas77
    Drive
    • 2007
    • 72

    Problem elektryczny

    wydaje mi się, że mój post zrobił zamieszanie ale zrobiłem to bez premedytacji
    a tak poważnie to zakup tej wersji był trochę przypadkowy: w ogłoszeniu było 1,8 bez turbo
    reszta się okazała na miejscu, z racji rozsądnej ceny kupiłem to auto. Poprzednio jeździłem saabem AERO (po tuningu miał 300KM i 440 Nm) i jego ergonomia była bajeczna (np: przyciski od szyb )
    tego Rs robiłem tak jak mi poradziliście w Masters Tuning i to co uzyskałem było lepsze od serii ale po załadowaniu kufra i rodziny samochód traci moc (przyśpieszenie powyżej 130 jest raczej kiepskie)
    A zawieszenie sportowe nie musi być twarde - przykład w szwedzkich autach.

    CO do:
    - spalania: saab palił po mieści 11 l. więc ponad 12 z 200 KM uważam za dużo (może to kwestia dopracowania silnika?).
    - siedzeń: to że są pseudo kubełkowe i dla niektórych wyglądają rewelacyjnie to wcale nie oznacza, że są wygodne - po przejechaniu kilkuset kilometrów plecy bolą (i nie jest to efektem braku umiejętności ustawienia fotela )

    .. a francuskie samochody omijam szerokim łukiem

    Nie pisałem poprzedniego postu żeby kogoś obrazić , są to moje własne subiektywne opinie i zgodnie z tytułem postu umieszczam je tutaj

    Auta nie mogę teraz sprzedać ze względów podatkowych, a samochodem, za którym się rozglądam to forester albo outback (pojazdy z minimalną ilością elektroniki i dużym prześwitem )
    pozdr

    [ Dodano: Czw 03 Sie, 06 09:15 ]
    Zamieszczone przez Maicroft
    Tos mnie rozsmieszyl, chyba francuskimi samochodami jezdziles do tej pory. Logiczne jest dla kazdego, ze jak otwiera okno to korbka albo guzik jest przy drzwiach, a nie gdzies ukryty w aucie.
    a zastanów się:
    zazwyczaj kierownicę trzymasz w lewej dłoni a prawą zmieniasz bieg, włączasz radio, nawiew itp to prawa ręka jest "manipulatorem"
    sterowanie oknami, drzwiami i szyberdachem też powinno być pod prawą ręką - tak jest bezpieczniej i wygodniej
    nie trzeba przekładać kierownicy z ręki do ręki
    pozdr
    Juhas
    Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
    Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok
  • sopel
    Classic
    • 2006
    • 31

    #2
    Problem elektryczny

    Mam problem "elektryczny" w O1.
    Miałem uszkodzoną lampkę wewn i cały czas świeci mi się kontrolka otwartych drzwi podczas jazdy. Czujniki zamknięcia drzwi są OK.
    Lampka miała wg mnie specjalnie przerwaną ścieżkę jak na załączonym zdjęciu:

    Po połączeniu tej ścieżki wywala mi bezpiecznik od drzwi.
    I tu moje pytania:
    a) Macie jakieś pomysły co może robić zwarcie ?
    b) Czy może ktoś sprawdzić czy u siebie w lapmce ma te ścieżki połączone ?
    c) Czy macie schemat elektryczny do O1 ?

    Pozdr
    Sopel

    Octavia Combi TDI

    Komentarz

    • salvado
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 314

      #3
      W mojej lampce też jest ta przerwa, więc pewnie tak każe fabryka. W Twoim przypadku, jeśli chodzi o ciągle palącą się lampkę, stawiałbym raczej na zabrudzenie/zaśniedzenie/uszkodzenie samego przelączniczka, który pewnie został w pozycji "ON". Nie jest trudne jego rozebranie i przeczyszczenie lub poprawne podgięcie blaszek/styków . Uważaj tylko na wyskakujące sprężynkii :-)
      Staram się pisać poprawnie po polsku.

      Komentarz

      • handzol
        Ambiente
        • 2006
        • 212

        #4
        sopel, Ja bym stawiał na którys z wyłączników w dzwiach,zobacz to może sie przydać http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4342

        Komentarz

        Pracuję...