wydaje mi się, że mój post zrobił zamieszanie ale zrobiłem to bez premedytacji
a tak poważnie to zakup tej wersji był trochę przypadkowy: w ogłoszeniu było 1,8 bez turbo
reszta się okazała na miejscu, z racji rozsądnej ceny kupiłem to auto. Poprzednio jeździłem saabem AERO (po tuningu miał 300KM i 440 Nm) i jego ergonomia była bajeczna (np: przyciski od szyb )
tego Rs robiłem tak jak mi poradziliście w Masters Tuning i to co uzyskałem było lepsze od serii ale po załadowaniu kufra i rodziny samochód traci moc (przyśpieszenie powyżej 130 jest raczej kiepskie)
A zawieszenie sportowe nie musi być twarde - przykład w szwedzkich autach.
CO do:
- spalania: saab palił po mieści 11 l. więc ponad 12 z 200 KM uważam za dużo (może to kwestia dopracowania silnika?).
- siedzeń: to że są pseudo kubełkowe i dla niektórych wyglądają rewelacyjnie to wcale nie oznacza, że są wygodne - po przejechaniu kilkuset kilometrów plecy bolą (i nie jest to efektem braku umiejętności ustawienia fotela )
.. a francuskie samochody omijam szerokim łukiem
Nie pisałem poprzedniego postu żeby kogoś obrazić , są to moje własne subiektywne opinie i zgodnie z tytułem postu umieszczam je tutaj
Auta nie mogę teraz sprzedać ze względów podatkowych, a samochodem, za którym się rozglądam to forester albo outback (pojazdy z minimalną ilością elektroniki i dużym prześwitem )
pozdr
[ Dodano: Czw 03 Sie, 06 09:15 ]
a zastanów się:
zazwyczaj kierownicę trzymasz w lewej dłoni a prawą zmieniasz bieg, włączasz radio, nawiew itp to prawa ręka jest "manipulatorem"
sterowanie oknami, drzwiami i szyberdachem też powinno być pod prawą ręką - tak jest bezpieczniej i wygodniej
nie trzeba przekładać kierownicy z ręki do ręki
pozdr
a tak poważnie to zakup tej wersji był trochę przypadkowy: w ogłoszeniu było 1,8 bez turbo
reszta się okazała na miejscu, z racji rozsądnej ceny kupiłem to auto. Poprzednio jeździłem saabem AERO (po tuningu miał 300KM i 440 Nm) i jego ergonomia była bajeczna (np: przyciski od szyb )
tego Rs robiłem tak jak mi poradziliście w Masters Tuning i to co uzyskałem było lepsze od serii ale po załadowaniu kufra i rodziny samochód traci moc (przyśpieszenie powyżej 130 jest raczej kiepskie)
A zawieszenie sportowe nie musi być twarde - przykład w szwedzkich autach.
CO do:
- spalania: saab palił po mieści 11 l. więc ponad 12 z 200 KM uważam za dużo (może to kwestia dopracowania silnika?).
- siedzeń: to że są pseudo kubełkowe i dla niektórych wyglądają rewelacyjnie to wcale nie oznacza, że są wygodne - po przejechaniu kilkuset kilometrów plecy bolą (i nie jest to efektem braku umiejętności ustawienia fotela )
.. a francuskie samochody omijam szerokim łukiem
Nie pisałem poprzedniego postu żeby kogoś obrazić , są to moje własne subiektywne opinie i zgodnie z tytułem postu umieszczam je tutaj
Auta nie mogę teraz sprzedać ze względów podatkowych, a samochodem, za którym się rozglądam to forester albo outback (pojazdy z minimalną ilością elektroniki i dużym prześwitem )
pozdr
[ Dodano: Czw 03 Sie, 06 09:15 ]
Zamieszczone przez Maicroft
zazwyczaj kierownicę trzymasz w lewej dłoni a prawą zmieniasz bieg, włączasz radio, nawiew itp to prawa ręka jest "manipulatorem"
sterowanie oknami, drzwiami i szyberdachem też powinno być pod prawą ręką - tak jest bezpieczniej i wygodniej
nie trzeba przekładać kierownicy z ręki do ręki
pozdr
Komentarz