BZB – norma EURO4, 160KM, paliwo E95, jedna sonda lambda,stary DV
CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95, dwie sondy lambda, nowy DV, zmiana położenia czujnika MAF na bliżej sprężarki, precyzyjniejszy odczyt przepływów powietrza, zmieniono dolot aby polepszyć przepływ powietrza
CDAB – Norma EURO5, 152 KM, przystosowany do paliwa o E91
Czy możecie potwierdzić jakoś powyższe informacje?
CDAB, o co chodzi? Jeździ na 91 oktanach? Na rynek USA może?
Rozumiem, że aktualnie ładują CDAA?
W instrukcji jest suplement, że zalecanym paliwem do CDAA jest Pb98.
Na pewno? W mojej instrukcji takiego suplementu nie ma. Zarówno z instrukcji, z naklejki na klapce wlewu paliwa jak z informacji na stronie Skody wynika, że zalecane paliwo to 95 oktanów, dozwolone jest 91 ale z możliwością pogorszenia osiągów.
W instrukcji jest suplement, że zalecanym paliwem do CDAA jest Pb98.
Na pewno? W mojej instrukcji takiego suplementu nie ma. Zarówno z instrukcji, z naklejki na klapce wlewu paliwa jak z informacji na stronie Skody wynika, że zalecane paliwo to 95 oktanów, dozwolone jest 91 ale z możliwością pogorszenia osiągów.
Komentarz