[O2] Silnik 1.8 TSI CDAB / CDAA / BZB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Barretina
    Classic
    • 2011
    • 22

    [O2] Silnik 1.8 TSI CDAB / CDAA / BZB

    Zamieszczone przez szkoda
    to jak nie chcesz, żeby Ci wciągał to sobie odpuść
    tak, ja miałem ten 4100
    tak chyba uczynię.... dzięki
  • matwrc
    Ambiente
    • 2010
    • 235

    #2
    [O2] Silnik 1.8 TSI CDAB / CDAA / BZB

    Silnik 1.8 TSI występuje w octavii w 3 wersjach: CDAB, CDAA i BZB.
    Wyczytałem w sieci (tutaj: http://sevencoins.pl/2010/05/05/1-8-tsi-bzb-vs-cda/), że:
    BZB – norma EURO4, 160KM, paliwo E95, jedna sonda lambda,stary DV

    CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95, dwie sondy lambda, nowy DV, zmiana położenia czujnika MAF na bliżej sprężarki, precyzyjniejszy odczyt przepływów powietrza, zmieniono dolot aby polepszyć przepływ powietrza

    CDAB – Norma EURO5, 152 KM, przystosowany do paliwa o E91
    Czy możecie potwierdzić jakoś powyższe informacje?
    CDAB, o co chodzi? Jeździ na 91 oktanach? Na rynek USA może?
    Rozumiem, że aktualnie ładują CDAA?

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #3
      Zamieszczone przez matwrc
      Jeździ na 91 oktanach? Na rynek USA może?
      raczej na rynek naszych południowych sąsiadów. Czyli pepiki robią ten motor przede wszystkim dla siebie, a dopiero później dla całej reszty.

      Komentarz

      • matwrc
        Ambiente
        • 2010
        • 235

        #4
        Zamieszczone przez Dzida
        Zamieszczone przez matwrc
        Jeździ na 91 oktanach? Na rynek USA może?
        raczej na rynek naszych południowych sąsiadów. Czyli pepiki robią ten motor przede wszystkim dla siebie, a dopiero później dla całej reszty.
        A pepiki sami robią silniki czy odbierają od Niemców?

        Komentarz

        • tomek
          L&K
          • 2005
          • 1078

          #5
          w CCZA (2.0TSI) w homologacji mam wpisane "producent silnika: Audi AG", więc na 99% CDAA też będzie co najmniej niemieckie.
          O2FL RS | S2 | F2

          Komentarz

          • zwirek75
            Ambiente
            • 2009
            • 105

            #6
            matwrc, Wersje pod E91 są na rynki wschodnie - Rosja i Ukraina, tam są informacje na forach o tych silnikach.
            Tomek

            Komentarz

            • TO_MEK
              Drive
              • 2009
              • 74

              #7
              potwierdzam CDAB jest silnikiem na rynek ogólnie mówiąc Rosyjski.

              Komentarz

              • Ayu
                RS
                • 2009
                • 4154

                #8
                Zamieszczone przez matwrc
                CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95
                W instrukcji jest suplement, że zalecanym paliwem do CDAA jest Pb98.

                Komentarz

                • Przemm
                  Classic
                  • 2010
                  • 35

                  #9
                  Zamieszczone przez hotrain
                  Zamieszczone przez matwrc
                  CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95
                  W instrukcji jest suplement, że zalecanym paliwem do CDAA jest Pb98.
                  Na pewno? W mojej instrukcji takiego suplementu nie ma. Zarówno z instrukcji, z naklejki na klapce wlewu paliwa jak z informacji na stronie Skody wynika, że zalecane paliwo to 95 oktanów, dozwolone jest 91 ale z możliwością pogorszenia osiągów.

                  Komentarz

                  • Ayu
                    RS
                    • 2009
                    • 4154

                    #10
                    Przemm, wrócę z zagranicy za tydzień, zrobię skan i załączę. 8)

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Przemm
                      Zamieszczone przez hotrain
                      Zamieszczone przez matwrc
                      CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95
                      W instrukcji jest suplement, że zalecanym paliwem do CDAA jest Pb98.
                      Na pewno? W mojej instrukcji takiego suplementu nie ma. Zarówno z instrukcji, z naklejki na klapce wlewu paliwa jak z informacji na stronie Skody wynika, że zalecane paliwo to 95 oktanów, dozwolone jest 91 ale z możliwością pogorszenia osiągów.
                      to jest właśnie zmiana od MY2011 z tym paliwem
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      Pracuję...