Test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mario34
    Ambiente
    • 2007
    • 151

    Test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km....

    Enriquez, pomaga, dziś już 3 dzień na tym jadę i już jest mega poprawa. Wczoraj rano masakra, obudziłem się o 5.30 i umierałem, wyczekałem do 8 na jakimś kremie co znalazłem w łazience i jazda po pentanol do apteki, jak się wchłaniał to kolejna warstwa. (wczoraj ok. 8 warstw poszło czyli cała tuba). Rozmawiałem z babką w szpitalu w niedziele, bo akurat byłem u babci i jak zobaczyła jak wyglądam to powiedziała, że pantenol najlepszy będzie.
    mario
  • marlej108
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 4976
    • Octavia III (5E3)
    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

    #2
    Test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km....

    czesc,

    w tygodniku Motor jest test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km (rozpoczety przy 120.000, wiec auto ma razem cwierc miliona km).

    (ja sobie kupilem 2 egzemplarze :-)))
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9935
      • Ford

      #3
      No to trzeba chyba skany wrzucić (oczywiście tylko po to, aby po przejrzeniu skanów kupić tygodnik w kiosku)
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • Kabraxis
        Ambiente
        • 2009
        • 106

        #4
        Re: Test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km....

        Zamieszczone przez marlej108
        czesc,

        w tygodniku Motor jest test O1 1.9 TDI na dystansie 130.000 km (rozpoczety przy 120.000, wiec auto ma razem cwierc miliona km).

        (ja sobie kupilem 2 egzemplarze :-)))
        I co, warto kupić, czy nic ciekawego?

        Komentarz

        • Octan
          Rider
          • 2006
          • 653

          #5
          Moja dobija do tego przebiegu (234tys) i ma się dobrze.

          Komentarz

          • przemek77
            Ambiente
            • 2009
            • 100

            #6
            warto kupić Motor .... i przeczytać o wpadce serwisu
            Octavia 1,8 20V

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #7
              1. Trochę moim zdaniem przejaskrawili, bo opisany model Octavii to AGR, a powszechnie wiadomo że to pancerny motor, nie do zajechania.

              2. Zauważcie iż opisywany samochód był/jest zalewany mineralnym olejem Mobila, a pomimo tego turbosprężarka nie popłynęła (lub też nic o tym fakcie nie wspomnieli). A to z kolei kłóci się z powszechnym mniemaniem iż olej mineralny jest mocno niezdrowy dla turbawki.

              Komentarz

              • Octan
                Rider
                • 2006
                • 653

                #8
                Zamieszczone przez Dzida
                A to z kolei kłóci się z powszechnym mniemaniem iż olej mineralny jest mocno niezdrowy dla turbawki
                Do AGRa fabryka zaleca olej mineralny 10W40, a więc chyba tak żle z nim nie jest. Ja wprawdzie jeźdze na syntetyku, ale dmuchawke mam tę samą od nowości i ciągle jest zdrowa

                Komentarz

                • marlej108
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 4976
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                  #9
                  warto kupic! a nie skany wrzucac - 2 zl nie majatek - a niech w redakcji wiedza, ze jak jest ciekawy artykul o Skodzie to zawsze sprzedadza duzo numerow :-)))
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz

                  • abstinent
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4842
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    marlej108, to co jakieś grupowe zamówienie :?: :lol: :P

                    Komentarz

                    • CIS73
                      Rider
                      • 2008
                      • 522

                      #11
                      czy ktoś mi wytłumaczy co to jest ten pierścień wyważający na półosi o którym pisali jako powód drgań bo jakoś na swojej pólośce nic nie zauważyłem
                      CISOWÓZ http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=40594
                      CISOWÓZ ZWEI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50866

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Octan
                        olej mineralny 10W40,
                        10W40 to polsyntetyk przecie

                        Komentarz

                        • Adam204
                          Rider
                          • 2008
                          • 454

                          #13
                          no to Motor kupiony teraz trzeba się zabrać za lekturę 8)

                          Komentarz

                          • ROBAL_26
                            RS
                            • 2010
                            • 2320
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            cis73 ten pierścień to jak odważnik,inaczej tłumnik drgań które powstają podczas jazdy i jego zadaniem jest minimalizowanie tych drgań aby nie było bici na kołach. często takie numery lubi wyrządzić śnieg zalegający na wewnętrznej części felgi,działa wówczas identycznie jak źle wyważone koło.pozdrawiam :szeroki_usmiech
                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                            Komentarz

                            • kiki
                              Rider
                              • 2010
                              • 359

                              #15
                              Artykuł jest tak jakby odpowiedzią na to dlaczego kupiłe skode z tym samym silnikiem-ładny, prosty w naprawie (tani) i mało awaryjny.
                              Zdziwiło mnie tylko jak ładnie wygląda środek auta w tym artykule-albo ktoś naprawde dbał albo jezdził w dłuzszych trasach dlatego się nie powycierało

                              Komentarz

                              Pracuję...