o, fajnie, bardzo dziękuję wszystkim
[O1] Płyn hamulcowy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez eMeMtak a tematy dalej piszą ze 2L więc zgłupiałem .superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaopórcz samej pojemnosci układu trzeba jeszcze wziąć poprawke na odpowietrzenie układu na które tez troche płynu odejdzie
Komentarz
-
-
sebu to chyba nie jest dobre rozwiązanie. Swego czasu słyszałem, że taka wymiana mija się z celem.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zawsze w ten sposób wymieniałem płyn i nigdy problemów nie było,a kiedyś ktoś już pisał,że niemoże odpowietrzyć pompy ABS
Zamieszczone przez phrixsebu to chyba nie jest dobre rozwiązanie. Swego czasu słyszałem, że taka wymiana mija się z celem
Komentarz
-
-
Najbardziej zużywa się płyn w cylinderkach, ja robię tak, że przy wymianach klocków odpowietrzam, aż zobaczę płyn koloru słomki (lekko zółtawy). Na początku leci brązowy. Po takim większym odpowietrzaniu 4 kółek ubywa ok 0,5 l dotu i na tej zasadze wymieniam płyn, koszt dotu nieduży i problem znikomy, a po pedale czuc.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dziadekkaż zobaczę płyn koloru słomki (lekko zółtawy). Na początku leci brązowy. Po takim większym odpowietrzaniu 4 kółek ubywa ok 0,5 l dotu i na tej zasadze wymieniam płyn, koszt dotu nieduży i problem znikomy, a po pedale czuc.
Po co doprowadzać do zapowietrzenia układu
Komentarz
-
-
W książeczce Volksvagen Golf 4 i Bora str. 211 napisano: Z każdego zaworu odpowietrzającego powinno zostać wypompowane przynajmniej ćwierć litra płynu,aby nastąpiła jego całkowita wymiana.Wypływający płyn musi być czysty i bez pęcherzyków powietrza. Dochodzi do tego siłownik sprzęgła więc 1 litr płynu na wymianę to trochę za mało.pryncypal
Komentarz
-
Komentarz